Audienţe. Adela nu reuşeşte să urce în clasament. Joi seară s-a mai consumat un episod al serialului, dar Antena 1 s-a clasat tot pe locul trei.
Postul Intact, cu producţia Ruxandrei Ion, a fost surclasat de Pro TV şi Kanal D.
Când Adela era la TV, Kanal D era lider detaşat în mediul urban şi la nivel naţional. Pe segmentul comercial, Pro TV (a avut filmul Blitz, cu Jason Statham, de la 20:30 până la 22:10) şi Kanal D (cu Survivor) au avut audienţe foarte apropiate.
De notat că pe intervalul show-ului Survivor, care s-a întins până la miezul nopţii (20:00-23:50), Kanal D a fost lider detaşat pe toate cele trei segmente. Audienţele au fost aproximativ la fel ca cele obţinute pe intervalul Adela, cu mici diferenţe, doar că Pro TV a scăzut după primul film.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25):
Naţional. Serialul „Adela” a pus Antena 1 doar pe locul trei în audienţe, joi seara.
În medie, aproximativ 1,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la Adela.
A fost mult în urma rivalelor. Kanal D, care ocupa primul loc, a adunat 2,1 milioane de oameni în faţa televizoarelor, pe intervalul Adela.
Pro TV, care a bifat locul secund, a înregistrat o medie de aproape 1,6 milioane de persoane pe minut, când la TV era Adela.
Urban. Kanal D şi Pro TV au fost peste Antena 1 şi în mediul urban. Postul Intact, clasat pe trei, a atras o medie de puţin peste jumătate de milion de telespectatori, cu Adela.
Primul loc a aparţinut tot Kanal D, cu 950.000 de persoane, pe intervalul serialului Antena 1.
Locul secund a fost adjudecat de Pro TV, cu aproape 800.000 de telespectatori pe minut.
Comercial. Tinerii au pus Adela tot pe locul trei. Au fost aproximativ 230.000 de persoane tinere în faţa televizoarelor, când Antena 1 difuza Adela.
De cealaltă parte, Pro TV era lider pe interval. Postul din Pache a înregistrat cea mai mare medie de audienţă pe segmentul comercial: 375.000, când la TV era serialul Ruxandrei Ion.
Kanal D a fost pe doi la tineri, dar a ţinut a aproape de Pro TV: 362.000 de persoane tinere.
Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.144.000 | 12.1 | 23.9 |
2 | Pro TV | 1.562.000 | 8.8 | 17.4 |
3 | Antena 1 | 1.188.000 | 6.7 | 13.3 |
4 | Romania TV | 539.000 | 3.1 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 354.000 | 2.0 | 3.9 |
6 | DigiSport 1 | 287.000 | 1.6 | 3.2 |
7 | Prima TV | 184.000 | 1.0 | 2.1 |
8 | Happy Channel | 180.000 | 1.0 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 179.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | TVR 2 | 167.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 952.000 | 9.9 | 21.2 |
2 | Pro TV | 789.000 | 8.2 | 17.5 |
3 | Antena 1 | 527.000 | 5.5 | 11.7 |
4 | Romania TV | 295.000 | 3.1 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 236.000 | 2.5 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 158.000 | 1.7 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 113.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | TVR 2 | 100.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Prima TV | 72.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | Diva | 72.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 375.000 | 8.9 | 24.9 |
2 | Kanal D | 362.000 | 8.6 | 24.1 |
3 | Antena 1 | 231.000 | 5.5 | 15.3 |
4 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.9 | 2.5 |
5 | Comedy Central | 37.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | Antena 3 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
7 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Romania TV | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | AMC | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Survivor, show-ul serii: Vârf de 2,4 milioane
Survivor, de la Kanal D, a fost show-ul serii, joi. Postul Dogan a fost lider pe întreg intervalul emisiunii, care s-a întins până la miezul nopţii.
După ce s-a încheiat filmul Pro TV, cu Jason Statham, Kanal D a recuperat şi comercialul.
În minutul de aur, de la 21:20, era în faţa televizoarelor 2,4 milioane de oameni,
Cifrele, în continuare:
Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.028.000 | 11.5 | 25.3 |
2 | Pro TV | 1.257.000 | 7.1 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 926.000 | 5.2 | 11.6 |
4 | Romania TV | 498.000 | 2.8 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 358.000 | 2.0 | 4.5 |
6 | DigiSport 1 | 207.000 | 1.2 | 2.6 |
7 | Prima TV | 185.000 | 1.0 | 2.3 |
8 | TVR 1 | 163.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Happy Channel | 149.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 2 | 141.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 939.000 | 9.8 | 23.1 |
2 | Pro TV | 636.000 | 6.6 | 15.6 |
3 | Antena 1 | 382.000 | 4.0 | 9.4 |
4 | Romania TV | 264.000 | 2.8 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 235.000 | 2.5 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 117.000 | 1.2 | 2.9 |
7 | Happy Channel | 93.000 | 1.0 | 2.3 |
8 | Prima TV | 86.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | TVR 2 | 83.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 66.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 361.000 | 8.6 | 26.4 |
2 | Pro TV | 303.000 | 7.2 | 22.1 |
3 | Antena 1 | 167.000 | 4.0 | 12.2 |
4 | Comedy Central | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | DigiSport 1 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
7 | Prima TV | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | Pro Cinema | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Romania TV | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Tehnic e foarte bine realizat pentru o telenovela nu foarte scumpa.
Minusul e ca ar cam trebui sa renunțăm la turcisme și sa o dam mai pe românește.