Skip to main content

AUDIENŢE. Iron Man, rating de „oţel” la tineri, dar mai „moale” la nivel naţional şi la oraşe. Kanal D a fost acolo primul

 
Foto | Cinemagia.ro
Foto | Cinemagia.ro

AUDIENŢE. Bătălia audienţelor a fost strânsă aseară. Iron Man (Pro TV) a câştigat tinerii, dar a fost mai jos în mediul urban şi la nivel naţional.

Publicitate

Kanal D, cu telenovela Preţul fericirii şi puţin din Survivor, a fost lider la nivel naţional şi în mediul urban aseară. Pro TV a ocupat locul trei în toată ţara şi locul doi la oraşe, cu filmul din 2008 care-l are în rol principal pe Robert Downey Jr.

Balanţa a fost echilibrată de tineri, care au pus pe primul loc filmul Pro TV şi pe locul doi show-ul Antenei 1.

De notat că serialul postului Dogan a început la 20:00 şi s-a încheiat la 22:00, când a început Survivor. Poftiţi la circ a început la 20:30 şi s-a terminat mai târziu, faţă de Iron Man, la 23:10.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul filmului Iron Man (20:30-22:45):

Naţional. Iron Man n-a reuşit să pună Pro TV pe primul loc în audienţe, aseară. Postul din Pache Protopopescu a ocupat doar locul trei la nivel naţional, sub Antena 1 şi Kanal D. Filmul a fost urmărit de 1,1 milioane de privitori.

Lider a fost Kanal D, care a adunat o medie de aproape 1,5 milioane de persoane pe intervalul filmului Pro TV. Locul secund a aparţinut Antenei 1, care a avut o nouă ediţie a show-ului Poftiţi la circ. A adunat, pe interval, aproape 1,4 milioane de telespectatori pe minut.

Urban. În mediul urban, duelul a fost mai strâns. Pro TV a fost tot sub Kanal D, dar a urcat pe doi, peste Antena 1. Iron Man a fost urmărit de 637.000 de persoane din mediul urban, în fiecare minut.

Kanal D, din postura de lider, a adunat o medie de 645.000 de persoane pe intervalul Iron Man.

Antena 1 a completat podiumul în mediul urban. A înregistrat aproximativ 610.000 de telespectatori, când Pro TV avea Iron Man.

Comercial. Tinerii au schimbat datele problemei, iar clasamentul s-a răsturnat. Pro TV a urcat pe primul loc, iar filmul a fost urmărit de 372.000 de tineri pe minut.

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, care a adunat o medie de 282.000 de persoane tinere, pe interval,

Kanal D a ocupat doar locul trei pe segmentul comercial. A scos o medie de aproape 200.000 de tineri, când la TV era Iron Man.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man (20:30-22:45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.490.000 8.4 17.3
2 Antena 1 1.381.000 7.8 16.0
3 Pro TV 1.166.000 6.6 13.5
4 Romania TV 551.000 3.1 6.4
5 Antena 3 377.000 2.1 4.4
6 National TV 336.000 1.9 3.9
7 Prima TV 235.000 1.3 2.7
8 Happy Channel 231.000 1.3 2.7
9 TVR 1 211.000 1.2 2.4
10 Realitatea Plus 176.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man (20:30-22:45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 645.000 6.7 14.6
2 Pro TV 637.000 6.6 14.4
3 Antena 1 610.000 6.4 13.8
4 Romania TV 310.000 3.2 7.0
5 Antena 3 246.000 2.6 5.6
6 Happy Channel 146.000 1.5 3.3
7 DigiSport 1 131.000 1.4 3.0
8 National TV 128.000 1.3 2.9
9 Prima TV 118.000 1.2 2.7
10 TVR 1 105.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man (20:30-22:45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 372.000 8.8 24.1
2 Antena 1 282.000 6.7 18.2
3 Kanal D 194.000 4.6 12.5
4 DigiSport 1 44.000 1.1 2.9
5 National TV 42.000 1.0 2.8
6 Romania TV 39.000 0.9 2.5
7 TVR 1 32.000 0.8 2.1
8 Digi 24 32.000 0.8 2.1
9 Antena 3 28.000 0.7 1.8
10 Happy Channel 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Tvr super la comercial, antena 3 posturi din 10 în top restul lumii 7 ha ha ha ha ha ha ha hs ha ha
  • Mario Mario
    Nea marin a mai crescut saptamana asta
  • Mile Mile
    Foarte bun nea marin , face rating chiar dacă e din 2019 , daca ai vedete ca romică, george pui kanal d pe 3

Trimite un comentariu

sus