Audienţe. O nouă seară, noi cifre record pentru Kanal D. A doua ediţie a sezonului doi Survivor România, show filmat în Republica Dominicană, a pus postul Dogan lider în ţară şi la oraşe, dar tinerii au ales Pro TV.
De notat că, după startul Survivor, Antena 1 a ajuns opţiunea a treia pentru publicul din România.
Şi o strategie folosită şi în trecut de Kanal D: Survivor nu a fost întrerupt de publicitate timp de peste o oră. De la ora 20.00 şi până la 21.10 nu a fost nicio pauză de reclame. La fel s-a întâmplat şi la startul sezonului, sâmbătă seara.
Detalii, în continuare:
Cifre record în minutul de aur pentru emisiunea prezentată de Daniel Pavel: 3.121.000 de telespectatori se uitau pe Kanal D la 20:55. Pe intervalul de peste două ore al emisiunii au fost peste 2,3 milioane de privitori, în medie. Postul Dogan a câştigat pe publicul urban, dar la comercial Pro TV a avut întâietate.
A doua ediţie Survivor a înregistrat audienţe mai bune pe naţional. Aproximativ 2 milioane de români se uitau la debut, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Pe intervalul Survivor Pro TV a avut filmul „Femeia Fantastică” din 2017 şi începutul peliculei „Vânătorul de recompense 2049”. Postul din Pache Protopopescu s-a clasat pe doi pe naţional şi urban, dar a câştigat pe segmentul tinerilor.
Antena 1 a difuzat de la 20:00 un film din 2014 - „Kingsman: Serviciul secret” şi de la 22:30 „Transformers: Exterminarea”. S-a clasat pe trei pe toate segmentele de public, la mare distanţă de primele două clasate.
Citeşte şi: Cine e noul prezentator Survivor. A trecut pe la RFI şi Antena 3
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Survivor România (20:00-22:40):
Naţional. A doua ediţie Survivor România a atras şi mai mult public faţă de debut. Cifrele au crescut pentru Kanal D, care a fost cel mai urmărit post TV în ţară, aseară - 2.344.000 de privitori.
Pro TV, cu filmul „Femeia fantastică”, s-a clasat pe locul doi - 1.685.000 de urmăritori. Antena 1 a completat podiumul, dar la mare distanţă - 755.000 de telespectatori, în medie.
Urban. Şi la oraşe a câştigat Kanal D, dar diferenţa faţă de Pro TV a scăzut în comparaţie cu targetul naţional. La postul Dogan se uitau peste 1 milion de români la a doua ediţie Survivor România.
Pro TV a scos cifre bune şi aproiate de Kanal D - 913.000 de privitori. Pe locul trei a încheiat tot Antena 1 - 391.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul în seara de duminică. Filmul dat de Pro TV a avut câştig de cauză pe acest segment de public - 472.000 de privitori. Survivor România a pus Kanal D pe locul doi, cu 410.000 de urmăritori. De notat că sunt cifre mai bune decât la prima ediţie.
Podiumul l-a completat Antena 1 - 187.000 de privitori, în timp ce Digi Sport 1 s-a clasat pe patru - 46.000 de telespectatori. Postul RCS-RDS difuza un meci din Liga 1, Viitorul-Hermannstadt şi o partidă din Serie A - Juventus-Sassuolo, pe intervalul Survivor.
GALERIE FOTO. A doua ediţie Survivor în imagini:
Audienţa posturilor TV de duminică, 10 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, (20.00 - 22.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.344.000 | 13.3 | 25.3 |
2 | Pro TV | 1.685.000 | 9.5 | 18.2 |
3 | Antena 1 | 755.000 | 4.3 | 8.1 |
4 | Romania TV | 593.000 | 3.4 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 346.000 | 2.0 | 3.7 |
6 | TVR 1 | 308.000 | 1.7 | 3.3 |
7 | TVR 2 | 195.000 | 1.1 | 2.1 |
8 | DigiSport 1 | 189.000 | 1.1 | 2.0 |
9 | Prima TV | 162.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | National TV | 151.000 | 0.9 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de duminică, 10 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, (20.00 - 22.40), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.050.000 | 11.0 | 21.9 |
2 | Pro TV | 913.000 | 9.5 | 19.0 |
3 | Antena 1 | 391.000 | 4.1 | 8.2 |
4 | Romania TV | 335.000 | 3.5 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 221.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 141.000 | 1.5 | 2.9 |
7 | TVR 1 | 135.000 | 1.4 | 2.8 |
8 | TVR 2 | 94.000 | 1.0 | 1.9 |
9 | Diva | 80.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 79.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de duminică, 10 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, (20.00 - 22.40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 472.000 | 11.2 | 27.4 |
2 | Kanal D | 410.000 | 9.7 | 23.8 |
3 | Antena 1 | 187.000 | 4.4 | 10.9 |
4 | DigiSport 1 | 46.000 | 1.1 | 2.7 |
5 | TVR 1 | 34.000 | 0.8 | 2.0 |
6 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.0 |
7 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | Diva | 27.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | TVR 2 | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi: Cine e noul prezentator Survivor. A trecut pe la RFI şi Antena 3
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Sau altceva de genul
Sau vrei sa zici de Vulpita
Stai liniștit ca Maruță a dat bani grei sa o aiba in emisiune
Scrie wikipedia
Pentru Marian,si vezi ca la observator nu scrie nimic de genul
Si ce vrei sa insinuezi cu(,) covidul?
Fiecare post prezinta acelasi cifre de cazuri si alte chestii despre el in fiecare zi!
Intr-o zi am citit multe articole de genul si am vazut comentarii care au aceasi parere ca mine
Sa nu mai zic ca pe wikipedia scrie la secțiunea"Critici" despre stirile pro tv niște lucruri care nu sunt prea bune zic
Si eu zic ca Monna a plecat de la pro cu un scop...
Publicul PRO TV e mai inteligent, nu merge ademenit cu fufe, dovada Ferma si Gospodar fara pereche care au fost un esec total.
Daca tot zici de youtube ar trebui sa-ti vezi de prostul tău...căăă stă cam prost la abonați
Măruța posteaza pe canalul lui personal si ăla e peste orice canal de la ei:)))(Înafară de Talentați care sunt putini peste)