Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor, cifre record - vârf de trei milioane. Kanal D, lider în ţară şi la oraşe. Tinerii s-au dus la Pro TV

 
Foto: Kanal D
Foto: Kanal D

Audienţe. O nouă seară, noi cifre record pentru Kanal D. A doua ediţie a sezonului doi Survivor România, show filmat în Republica Dominicană, a pus postul Dogan lider în ţară şi la oraşe, dar tinerii au ales Pro TV.

Publicitate

De notat că, după startul Survivor, Antena 1 a ajuns opţiunea a treia pentru publicul din România.

Şi o strategie folosită şi în trecut de Kanal D: Survivor nu a fost întrerupt de publicitate timp de peste o oră. De la ora 20.00 şi până la 21.10 nu a fost nicio pauză de reclame. La fel s-a întâmplat şi la startul sezonului, sâmbătă seara.

Detalii, în continuare:

Cifre record în minutul de aur pentru emisiunea prezentată de Daniel Pavel: 3.121.000 de telespectatori se uitau pe Kanal D la 20:55. Pe intervalul de peste două ore al emisiunii au fost peste 2,3 milioane de privitori, în medie. Postul Dogan a câştigat pe publicul urban, dar la comercial Pro TV a avut întâietate.

A doua ediţie Survivor a înregistrat audienţe mai bune pe naţional. Aproximativ 2 milioane de români se uitau la debut, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Pe intervalul Survivor Pro TV a avut filmul „Femeia Fantastică” din 2017 şi începutul peliculei „Vânătorul de recompense 2049”. Postul din Pache Protopopescu s-a clasat pe doi pe naţional şi urban, dar a câştigat pe segmentul tinerilor.

Antena 1 a difuzat de la 20:00 un film din 2014 - „Kingsman: Serviciul secret” şi de la 22:30 „Transformers: Exterminarea”. S-a clasat pe trei pe toate segmentele de public, la mare distanţă de primele două clasate.

Citeşte şi: Cine e noul prezentator Survivor. A trecut pe la RFI şi Antena 3

Citeşte şi: AUDIENŢE. Ce debut pentru Survivor! Audienţe care s-au apropiat de 2,5 milioane şi cifre duble faţă de Pro TV chiar şi la tineri

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Survivor România (20:00-22:40):

Naţional. A doua ediţie Survivor România a atras şi mai mult public faţă de debut. Cifrele au crescut pentru Kanal D, care a fost cel mai urmărit post TV în ţară, aseară - 2.344.000 de privitori.

Pro TV, cu filmul „Femeia fantastică”, s-a clasat pe locul doi - 1.685.000 de urmăritori. Antena 1 a completat podiumul, dar la mare distanţă - 755.000 de telespectatori, în medie.

Urban. Şi la oraşe a câştigat Kanal D, dar diferenţa faţă de Pro TV a scăzut în comparaţie cu targetul naţional. La postul Dogan se uitau peste 1 milion de români la a doua ediţie Survivor România.

Pro TV a scos cifre bune şi aproiate de Kanal D - 913.000 de privitori. Pe locul trei a încheiat tot Antena 1 - 391.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul în seara de duminică. Filmul dat de Pro TV a avut câştig de cauză pe acest segment de public - 472.000 de privitori. Survivor România a pus Kanal D pe locul doi, cu 410.000 de urmăritori. De notat că sunt cifre mai bune decât la prima ediţie.

Podiumul l-a completat Antena 1 - 187.000 de privitori, în timp ce Digi Sport 1 s-a clasat pe patru - 46.000 de telespectatori. Postul RCS-RDS difuza un meci din Liga 1, Viitorul-Hermannstadt şi o partidă din Serie A - Juventus-Sassuolo, pe intervalul Survivor.

GALERIE FOTO. A doua ediţie Survivor în imagini:

Audienţa posturilor TV de duminică, 10 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, (20.00 - 22.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.344.000 13.3 25.3
2 Pro TV 1.685.000 9.5 18.2
3 Antena 1 755.000 4.3 8.1
4 Romania TV 593.000 3.4 6.4
5 Antena 3 346.000 2.0 3.7
6 TVR 1 308.000 1.7 3.3
7 TVR 2 195.000 1.1 2.1
8 DigiSport 1 189.000 1.1 2.0
9 Prima TV 162.000 0.9 1.8
10 National TV 151.000 0.9 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 10 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, (20.00 - 22.40), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.050.000 11.0 21.9
2 Pro TV 913.000 9.5 19.0
3 Antena 1 391.000 4.1 8.2
4 Romania TV 335.000 3.5 7.0
5 Antena 3 221.000 2.3 4.6
6 DigiSport 1 141.000 1.5 2.9
7 TVR 1 135.000 1.4 2.8
8 TVR 2 94.000 1.0 1.9
9 Diva 80.000 0.8 1.7
10 Happy Channel 79.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 10 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, (20.00 - 22.40), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 472.000 11.2 27.4
2 Kanal D 410.000 9.7 23.8
3 Antena 1 187.000 4.4 10.9
4 DigiSport 1 46.000 1.1 2.7
5 TVR 1 34.000 0.8 2.0
6 Romania TV 34.000 0.8 2.0
7 Prima TV 33.000 0.8 1.9
8 Digi 24 29.000 0.7 1.7
9 Diva 27.000 0.6 1.6
10 TVR 2 27.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: Cine e noul prezentator Survivor. A trecut pe la RFI şi Antena 3

Citeşte şi: AUDIENŢE. Ce debut pentru Survivor! Audienţe care s-au apropiat de 2,5 milioane şi cifre duble faţă de Pro TV chiar şi la tineri

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mario Mario
    Exact cum ma așteaptam
    Dar pro tv pe comercial?Avand in vedere ca Survivor este foarte apreciat in rândul tinerilor
  • Mile Mile
    E bun , poate să scadă talentosii anul acesta , sper cât mai mult , testul va fi în februarie acum nu e publicitate

Trimite un comentariu

sus