AUDIENŢE. Ce seară de sâmbătă! Mai rar o seară în care primele două clasate au fiecare, peste două milioane de români în medie!
Startul Survivor a încins piaţa TV. Şi e doar începutul sezonului. Sâmbătă seară, Pro TV a contracarat cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 cu Pisicile aristocrate (o schimbare de ultim moment, după ce cu Asia Express a fost pe trei).
Ce a rezultat? Pe intervalul în care s-au luptat în mod direct, Pisicile aristocrate de pe Antena 1 s-au uitat de pe locul trei la lupta dintre Pro TV (cu Las Fierbinţi) şi Kanal D (cu Survivor).
La nivelul întregi ţări (acolo unde a câştigat Kanal D), şi Survivor, dar şi Las Fierbinţi (cu episoade în reluare) au sărit de două milioane media pe intervalul de intersecţie. Serialul de pe Pro TV a depăşit Survivor la confruntarea directă la oraşe şi pe publicul comercial (la mică diferenţă).
Asta a fost în confruntarea directă. Las Fierbinţi s-a terminat însă la 21.30, iar Survivor a continuat până aproape de 23.30. A recuperat diferenţa, astfel că, după media pe tot intervalul lor de difuzare (20.00-23.20), Survivor s-a detaşat pe primul loc şi a reuşit să menţină o medie de peste două milioane de români pe minut.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Intervalul de luptă Pisicile Aristocrate - Survivor - Las Fierbinţi (20:00-21:30):
Naţional. Aproape 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Kanal D, pe intervalul de luptă directă cu Las Fierbinţi şi Pisicile Aristocrate. Peste două milioane de români s-au dus şi pe Pro TV, la Las Fierbinţi.
Pisicile de pe Antena 1 au privit de pe margine, cu cifre de trei ori mai mici.
Urban. La oraşe au fost primii Las Fierbinţi, cu peste 900.000 media, faţă de 820.000 la Survivor.
Pentru Pisici, situaţia a fost şi mai dramatică. Puse în program în ultimul minut, fără promovare, au fost depăşite şi de România TV. Antena 1 a fost pe poziţia a patra, la mare distanţă.
Comercial. Lupta a fost strânsă pe publicul tânăr. Strânsă între Pro TV şi Survivor. Au fost 375.000 de tineri pe Las Fierbinţi şi 350.000 pe Survivor.
Cam la jumătate a fost audienţa Pisicilor Aristocrate (o explicaţie poate fi publicul ţintă - copiii, sub 18 ani, deci sub acest target).
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.074.000 | 11.7 | 22.7 |
2 | Pro TV | 2.013.000 | 11.4 | 22.0 |
3 | Antena 1 | 736.000 | 4.2 | 8.1 |
4 | Romania TV | 677.000 | 3.8 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 341.000 | 1.9 | 3.7 |
6 | TVR 2 | 275.000 | 1.6 | 3.0 |
7 | Pro Cinema | 215.000 | 1.2 | 2.3 |
8 | DigiSport 1 | 207.000 | 1.2 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 185.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | Prima TV | 131.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 904.000 | 9.4 | 19.8 |
2 | Kanal D | 823.000 | 8.6 | 18.0 |
3 | Romania TV | 383.000 | 4.0 | 8.4 |
4 | Antena 1 | 372.000 | 3.9 | 8.1 |
5 | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | TVR 2 | 162.000 | 1.7 | 3.5 |
7 | DigiSport 1 | 121.000 | 1.3 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 116.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 106.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 374.000 | 8.9 | 23.1 |
2 | Kanal D | 352.000 | 8.4 | 21.8 |
3 | Antena 1 | 165.000 | 3.9 | 10.2 |
4 | Romania TV | 62.000 | 1.5 | 3.8 |
5 | TVR 1 | 49.000 | 1.2 | 3.0 |
6 | TVR 2 | 40.000 | 1.0 | 2.5 |
7 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Digi 24 | 31.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor şi-a lăsat concurenţii în urmă pe interval (20:00-23:30):
Survivor a recuperat după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Mumia, aşa că pe tot intervalul de difuzare a fost pe primul loc. Cu filmul 101 Dalmaţieni după Pisicile aristocrate, Antena 1 a rămas pe locul al treilea, chiar pe patru la oraşe.
Naţional. Peste două milioane media pe tot intervalul Survivor, la Kanal D, faţă de 1,5 milioane de Pro TV şi 660.000 la Antena 1.
Urban. Survivor s-a dus aproape de 900.000 în medie pe tot intervalul la oraşe, cu peste 200.000 peste Pro TV şi aproape de trei ori mai mult decât Antena 1 (care a fost pe patru, după România TV).
Comercial. Recuperând după Las Fierbinţi, Survivor a pus Kanal D pe primul loc pe publicul 18-49 de ani, cu 375.000 de telespectatori în acest segment. Pe Pro TV media a fost de puţin peste 300.000.
Antena 1, pe trei, avea jumătate în comparaţie cu Pro TV.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.026.000 | 11.5 | 24.3 |
2 | Pro TV | 1.466.000 | 8.3 | 17.6 |
3 | Antena 1 | 657.000 | 3.7 | 7.9 |
4 | Romania TV | 627.000 | 3.6 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 357.000 | 2.0 | 4.3 |
6 | TVR 1 | 259.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | TVR 2 | 213.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | Pro Cinema | 190.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | DigiSport 1 | 183.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 170.000 | 1.0 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 863.000 | 9.0 | 20.3 |
2 | Pro TV | 670.000 | 7.0 | 15.8 |
3 | Romania TV | 371.000 | 3.9 | 8.7 |
4 | Antena 1 | 325.000 | 3.4 | 7.6 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 2.2 | 5.1 |
6 | TVR 2 | 135.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 121.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 108.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Pro 2 | 88.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Realitatea Plus | 75.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 375.000 | 8.9 | 24.2 |
2 | Pro TV | 306.000 | 7.3 | 19.8 |
3 | Antena 1 | 152.000 | 3.6 | 9.8 |
4 | Romania TV | 60.000 | 1.4 | 3.9 |
5 | TVR 1 | 40.000 | 0.9 | 2.6 |
6 | Pro 2 | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | DigiSport 1 | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | TVR 2 | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro Cinema | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi: JOI SEARĂ. Survivor, tot mai bine. Kanal D a câştigat şi tinerii, cu ediţia de joi seara. România TV, locul trei la oraşe
Citeşte şi: VINERI SEARĂ. Kanal D, liderul de vineri seara. N-a avut rival! Survivor s-a apropiat de 2,2 milioane de persoane
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Nu ne mai facem bine, niciodata!!!!!!