Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Marin a terminat cu „circul” pe locul trei. Doar la tineri a stat mai bine. Unde au fost „leii” de la Pro TV?

 
AUDIENŢE. Nea Marin a terminat cu „circul” pe locul trei. Doar la tineri a stat mai bine. Unde au fost „leii” de la Pro TV?

AUDIENŢE. „Circul” lui Nea Marin a încheiat „stagiunea”, dar nu a fost suficient pentru primul loc în audienţe. Emisiunea „Poftiţi la Circ” a încheiat sezonul aseară, pe locul trei în ţară şi la oraşe. În schimb, a stat mai bine pe segmentul comercial, unde a bifat locul doi, după Pro TV.

Publicitate

Pe de altă parte, postul Intact, cu Nea Marin în grilă, a fost depăşit de Pro TV pe toate cele trei targeturi şi de Kanal D, la nivel naţional şi în mediul urban.

Audienţa a fost destul de împărţită într-o seară în care, în afară de Nea Marin, la televizor a fost şi serialul turcesc Hercai (pe Kanal D) şi emisiunea Imperiul Leilor (pe Pro TV).

„Leii” au clasat Pro TV pe primul loc doar pe segmentul tânăr, în timp ce la nivel naţional şi la oraşe emisiunea a fost pe doi. De asemenea, Hercai a fost primul în ţară şi la oraşe, dar a coborât pe trei când vorbim despre segmentul tânăr.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00):

Naţional. Nea Marin n-a urcat mai sus de locul trei nici la finalul sezonului. Antena 1 a fost locul trei la nivel naţional, iar emisiunea Poftiţi la circ a fost urmărită de puţin peste un milion de oameni în fiecare minut.

Pro TV a ocupat locul secund, de unde a înregistrat o medie de 1,1 milioane de telespectatori, pe interval.

Kanal D a condus topul, de unde a adunat peste 1,6 milioane de oameni în faţa televizoarelor, în fiecare minut, pe intervalul Nea Marin.

Urban. La oraşe, lucrurile au fost aproximativ la fel, cel puţin când vorbim despre primele trei clasate.

Poftiţi la circ a pus Antena 1 pe locul trei şi în mediul urban, unde aproape jumătate de milion de persoane erau în faţa televizoarelor.

Lider a fost Kanal D, pe interval, cu 736.000 de urmăritori în medie.

Pro TV a fost a doua cea mai urmărită televiziune, când la TV era Nea Marin, cu 618.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au ridicat Antena 1 şi au pus emisiunea lui Nea Marin pe locul doi. Aproximativ 237.000 de persoane tinere se uitau, miercuri seara, la ultima ediţie Poftiţi la circ din sezon.

La mică distanţă, pe trei, s-a clasat Kanal D: 232.000 de telespectatori.

Liderul detaşat a fost Pro TV, cu 100.000 de telespectatori mai mult decât cele două rivale. Postul din Pache Protopopescu a adunat, pe intervalul Nea Marin, 352.000 de persoane în fiecare minut.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.613.000 9.1 19.5
2 Pro TV 1.155.000 6.5 14.0
3 Antena 1 1.023.000 5.8 12.4
4 Romania TV 624.000 3.5 7.5
5 Antena 3 393.000 2.2 4.8
6 Happy Channel 235.000 1.3 2.8
7 Prima TV 225.000 1.3 2.7
8 National TV 200.000 1.1 2.4
9 Pro Cinema 186.000 1.1 2.2
10 Pro 2 175.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 736.000 7.7 17.0
2 Pro TV 618.000 6.5 14.3
3 Antena 1 477.000 5.0 11.0
4 Romania TV 318.000 3.3 7.4
5 Antena 3 252.000 2.6 5.8
6 Happy Channel 147.000 1.5 3.4
7 Prima TV 127.000 1.3 2.9
8 DigiSport 1 94.000 1.0 2.2
9 Pro Cinema 85.000 0.9 2.0
10 Digi 24 76.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 352.000 8.3 23.1
2 Antena 1 237.000 5.6 15.6
3 Kanal D 232.000 5.5 15.2
4 DigiSport 1 38.000 0.9 2.5
5 Pro Cinema 38.000 0.9 2.5
6 Antena 3 35.000 0.8 2.3
7 Prima TV 33.000 0.8 2.2
8 Romania TV 33.000 0.8 2.2
9 Happy Channel 32.000 0.8 2.1
10 National TV 32.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cornel Andrei Cornel Andrei
    Băi frate ce se întâmplă cu Antena 1 și Pro tv? Turcii conduc audiența pe național și urban, salvarea pro tv-ului a fost pe segmentul comercial. Dar totuși, mi-se pare destul de josnic cu au ajuns ANtena1 și PRO TV
  • Specialistu Specialistu
    Bine ca s-a terminat, trebuia programt la vara cand erau lideri cu siguranta ,dar în lipsa de alte programe au bagat emisiunea
  • Sabina Sabina
    Cat timp emisiunea Imperiul Leiilor merge bine pe publicul comercial va continua .
  • Sabina Sabina
    Porțile Imperiului au fost deschise aseară pentru milioane de români, PRO TV fiind lider de audiență și înregistrând 8.9 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, în intervalul 20:28 – 22:32, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban. Televiziunea clasată pe poziția secundă avea 5.8 puncte de rating și 15.5% share.

Trimite un comentariu

sus