Skip to main content

AUDIENŢE. Imperiul leilor, mai bine decât la debut. Primul loc la tineri şi lider la oraşe, la egalitate cu Kanal D. Cum a stat Nea Marin?

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. Imperiul leilor, de pe Pro TV, a mai consumat o ediţie. A stat mai bine decât săptămâna trecută, reuşind să bifeze locul întâi şi în mediul urban (la egalitate cu Kanal D), pe lângă primul loc la tineri.

Publicitate

Emisiunea a pus Pro TV, în continuare, pe locul trei în toată ţara, sub Antena 1 şi Kanal D.

S-a simţit o creştere uşoară în cifrele show-ului de la Pro TV, de la o săptămână la alta.

Poftiţi la Circ s-a intersectat aproape perfect cu Imperiul Leilor. Emisiunea lui Nea Marin a pus Antena 1 pe locul doi în toată ţara şi pe segmentul tânăr, însă a ocupat locul trei în mediul urban.

Kanal D, cu serialul turcesc Hercai pe interval, a fost lider la nivel naţional, a ocupat locul doi la oraşe (la egalitate cu Pro TV), dar s-a clasat pe poziţia a treia la tineri.


Citeşte şi: Debut Imperiul Leilor. Tinerii au salvat leii. Imperiul Leilor, lider doar pe comercial. În ţară, şi Nea Marin a depăşit Pro TV


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (intervalul 20.30-22.30):

Naţional. Imperiul leilor a pus Pro TV pe locul trei în toată ţara, cu a doua ediţie din acest sezon. Aproape 1,2 milioane de telespectatori (în creştere faţă de săptămâna trecută) au urmărit show-ul, în fiecare minut.

Lider pe interval a fost Kanal D, cu peste 1,4 milioane de persoane în fiecare minut, pe interval.

Antena 1 a ocupat locul doi, de unde a înregistrat o medie de aproape 1,3 milioane de privitori.

Urban. Meciul a fost strâns în mediul urban. Pro TV şi Kanal D au fost primele staţii clasate, cu audienţe egale. Aproximativ 632.000 de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, Imperiul Leilor aseară. În acelaşi timp, Kanal D înregistra o medie de 632.000 de telespectatori pe interval.

Ambele posturi au fost pe plus faţă de săptămâna trecută.

Podiumul a fost completat de Antena 1, cu audienţe de aproximativ 574.000 de telespectatori pe minut.

Comercial. Pro TV a câştigat detaşat bătălia pe publicul tânăr, cu o medie de 340.000 de persoane pe minut.

Antena 1 a ocupat locul doi, cu 278.000 de persoane. Kanal D a fost pe trei, de unde a înregistrat o medie de 173.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.418.000 8.0 16.6
2 Antena 1 1.263.000 7.1 14.7
3 Pro TV 1.189.000 6.7 13.9
4 Romania TV 590.000 3.3 6.9
5 Antena 3 503.000 2.8 5.9
6 National TV 286.000 1.6 3.3
7 Happy Channel 265.000 1.5 3.1
8 Prima TV 200.000 1.1 2.3
9 TVR 2 166.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 164.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 632.000 6.6 14.0
2 Kanal D 632.000 6.6 14.0
3 Antena 1 574.000 6.0 12.7
4 Antena 3 318.000 3.3 7.1
5 Romania TV 284.000 3.0 6.3
6 Happy Channel 168.000 1.8 3.7
7 National TV 144.000 1.5 3.2
8 Prima TV 108.000 1.1 2.4
9 Realitatea Plus 90.000 0.9 2.0
10 TVR 2 85.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 339.000 8.0 21.4
2 Antena 1 278.000 6.6 17.6
3 Kanal D 173.000 4.1 11.0
4 Romania TV 46.000 1.1 2.9
5 Antena 3 44.000 1.0 2.8
6 Happy Channel 39.000 0.9 2.5
7 Prima TV 34.000 0.8 2.2
8 DigiSport 2 34.000 0.8 2.1
9 DigiSport 1 32.000 0.8 2.0
10 National TV 32.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iobescanu Iobescanu
    Așteptați să înceapă sezonul , ati furat startul , dar sper sa fie umiliți pe doi , mai puțin începe chefi

    Si cand Pro TV termina cu emisiunile peste cateva luni si ramane doar Antenuta cu Bucatarii, nu o sa zici ca ati furat finishul ?
  • Iobescanu Iobescanu
    Dacă asa rating are nea marin , atunci chefi cât va avea, mai puțin și iar pe doi , ca sezonul trecut

    Si Marinica cat a avut luni si marti ? Un amarat de 5 rating. Nu zici asta postac ? Si de pensionari nu zici nimic ?
    Cat vor avea Bucatarii ? Pai e clar ca luni locul 2 comercial. Doar 2 zile lideri. Hi hi hi !
  • Andrei Andrei
    @Expertul: da si tu un link/o sursa cu demograficele alea, ca asa doar pe injuraturi nu te cred. Si tare ma indoiesc ca anumite canale, gen Discovery sau Comedy Central, nu au spectatori mai educati, mai tineri si mai bogati decat Imperiul. Dar la sfarsitul zilei banii vin din publicitate, adica din intervalul 18-49 si la ora actuala Imperiul e grav pe minus, doar pierde bani cu ratingul pe care l-a scos! Mai vorbim intr-o saptamana-doua cand va zbura din prime time si inlocuit cu ghici ce?
  • Allex Allex
    A avea o licență pentru un program tv înseamnă că cei care decid să producă o variantă locală a acelui formatul plătesc o taxă proprietarului pentru a-l produce.
  • Aurel Aurel
    Pagina de media????
    Cuvintele "plagiat si furat" sunt niste lucruri care sunt "acuzatii grave care nu pot fi probate"
    Pe bune??
    Imperiul Leilor e licentata deci,mai pe scurt,într-un mod politicos e ***
    Iar genericul Știrilor pro tv e si el furat, într-o mare nesimțire
    Sunt niște lucruri destul de rusinoase,pentru marele POST PRO TB
    https://youtu.be/yNJIuCKuFO8
  • Andrei Andrei
    @Marian: indiscutabil, lipsa de viziune (si de lunga si de scurta durata) a Proului a ajutat ca produsele Monei sa creasca, dar nu poti sa spui ca asta e singurul motiv! O fi facut si femeia ceva bine in emisii de au crescut ale ei si nu cele ale altor concurenti.... ca parca nu merge sa argumentezi totul cu daca Pro-ul nu schimba si daca Proul nu gresea si daca Proul nu avea ghinion... iar toti acesti "daca" insirati de tine releva un singur lucru: lipsa de viziune a decidentilor din Pro, ajutati de slugarnicii romani de au ajuns pe acolo!
  • Allex Allex
    Andrei, Pro Tv este o televiziune comercială, unde divertismentul trebuie să fie ace-ul. Divertismentul abordat de acest proiect este decent, în comparație cu mijloacele de divertisment ale altor televiziuni. Nu poți face doar educație antreprenorială la tv, nu la o televiziune comercială. Și pentru țara noastră, divertismentul educativ este o premieră, te asigur.
  • Aurel Aurel
    Deci Pro are deja o emisiune FAIL
    Pacat,este destul de bună..dar nu wow
    Ma rog,este ***ă de la TVR dar ce?Pro este maestru in ***
    Ce sa vezi,inclusiv genericul știrilor e ***
    https://youtu.be/yNJIuCKuFO8
  • Expertul Expertul
    @Andrei, Esti neinformat, sanu spun prost! Imperiul leilor, n-are audiente uriase, dar este programul TV cu cele mai bune ddemografice din industrie. Da, licenta a fost si la TVR, dar productia a fost foarte slaba, in comparatie cu ProTV. Poftit este un show produs de preaiubita ta producatoare, dar eu nu vad publicul tanar despre care vorbesti! Audientele Imperiul leilor sunt normale, in conditiile in care este o emisiune care vizeaza publicul educat si cu venituri ridicate.
  • Marian Marian
    Andrei fara suparare nu o mai ridica in slavi pe mare Mona ca nu tine la antenuta a reusit cu cele doua emisiuni pe menegementul defectuos de la pro , daca masterchef nu schimba atata jurati depasea birjari iar Asia a reusit datorita unor oameni care au si reusit sa castige , pro nu a contracarat cu nimic si pe deasupra a avut noroc cu pandemia , pro daca nu gresea cu Supravietuitorul poate era si in ziua de azi asa ca s-o lasam mai moale cu asa zisa mare Mona ca nu tine ,
  • Mile Mile
    Mareane , doar 8 rating 92 nu vrea
  • Vasile Vasile
    Ce bine merge Cronica Carcotasilor. Nu inteleg de ce nu o filmeaza 14k si de ce nu fac 2 editii pe saptamana sau de ce nu-i pun in loc de matinal. minus cu minus poate face plus.
  • Andrei Andrei
    @Allex: nu e niciun concept nou si nici inedit. Emisiunea a mai fost facuta si difuzata pe TVR2, atunci in varianta curata si clar nisata. Marea gaselnita de acuma este circul facut in platou in jurul antrepenorilor, care pe oamenii real interesati de antrepenoriat ii deranjeaza si care, pt iubitorii de circ de la tv, e prea complicat si nesatisfacator, fiindca porneste de la o idee de afacere. E o emisiune care practic dezamageste ambele categorii de public, este uluitor ca face peste 20! Si inca o data se dovedeste ca noile creiere din Pro n-au habar cu ce se mananca core target-ul si audienta si isi alieneaza proprii telespectatori. Asta in timp ce emisiile Monei de pe Antena aduna, aduna, aduna si intineresc publicul... Se numeste viziune sau lipsa de.
  • Marian Marian
    Mile postac nefericit poate la voi se uita cei cu socialul , deoarece emisiunea nu este pentru oricine mai ales pentru cei care urmaresc antenele si telenovelele , bine ca prinde la tineri de acolo vin bani .
  • Mile Mile
    Vai postaci devin afaceriști din social

Trimite un comentariu

sus