AUDIENŢE. Fierbinţenii s-au întors. Las Fierbinţi a început noul sezon cu dreptul şi a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, cu cifre bune. A fost lider detaşat pe toate segmentele de public, peste Antena 1 şi Kanal D.
Detalii, în continuare:
Debutul sezonului 18 din Las Fierbinţi a detaşat Pro TV de restul competitorilor. Serialul cu Bobiţă, Celentano, Firicel a fost urmărit de peste două milioane de telespectatori, în medie, marţi seara.
Pe intervalul serialului de comedie, Kanal D a avut serialul turcesc Prizoniera destinului, iar Antena 1 a avut emisiunea lui Nea Marin. Cele două producţii Kanal D şi Antena 1 s-au intersectat şi cu filmul Primal, difuzat de Pro TV după Las Fierbinţi. Filmul s-a terminat la 23:25.
Kanal D, cu serialul turcesc Prizoniera Destinului, a prins locul secund pe naţional şi urban, iar pe comercial a fost pe trei.
Nea Mărin şi Poftiţi la circ au plasat Antena 1 pe locul trei în ţară şi la oraşe, iar pe segmentul tinerilor a prins locul secund. Emisiunea Antenei a început la 20:25 şi s-a încheiat în jur de 22:50.
De notat: Audienţa Pro TV-ului a scăzut după ce s-a terminat Las Fierbinţi, dar postul a rămas lider şi pe intervalul filmului „Primal” (2019), cu Nicolas Cage. Diferenţa faţă de restul competitorilor a fost mică.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Las Fierbinţi, debut cu peste 2 milioane de telespectatori
Naţional. Comedia prinde la români. Serialul Pro TV-ului a deschis sezonul 18 pe prima poziţie, detaşat. Aproximativ 2.099.000 de români au urmărit aventurile fierbinţenilor de aseară.
Următorul post clasat pe interval a fost Kanal D, dar la mare distanţă - 1.344.000 de privitori. Antena 1 s-a clasat pe poziţia a treia, cu puţin peste 1 milion de urmăritori.
Urban. Cifre foarte bune pentru Las Fierbinţi şi la oraşe. Pro TV a depăşit un milion de privitori, aseară.
Pe locul secund a încheiat tot Kanal D - 621.000 de urmăritori. Antena 1 a fost tot pe locul trei, cu 451.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales şi ei serialul de comedie cu Celentano şi Bobiţă. Peste 400.000 de telespectatori tineri s-au uitat la episodul difuzat de Pro TV.
Antena 1 a înregistrat cifre mai bune pe acest segment, fiind pe locul secund cu 224.000 de privitori. Kanal D a completat podiumul - 158.000 de urmăritori, în timp ce Prima TV s-a clasat pe patru cu 49.000 de privitori. Postul deţinut de Clever difuza un film din 2014 cu Steven Seagal - „Ultima Confruntare”.
Audienta posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.099.000 | 11.9 | 22.9 |
2 | Kanal D | 1.344.000 | 7.6 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 1.039.000 | 5.9 | 11.4 |
4 | Romania TV | 634.000 | 3.6 | 6.9 |
5 | Prima TV | 428.000 | 2.4 | 4.7 |
6 | Antena 3 | 419.000 | 2.4 | 4.6 |
7 | Happy Channel | 282.000 | 1.6 | 3.1 |
8 | DigiSport 1 | 275.000 | 1.6 | 3.0 |
9 | TVR 2 | 160.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | ETNO | 148.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.015.000 | 10.6 | 22.0 |
2 | Kanal D | 621.000 | 6.5 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 451.000 | 4.7 | 9.8 |
4 | Romania TV | 328.000 | 3.4 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 286.000 | 3.0 | 6.2 |
6 | Happy Channel | 161.000 | 1.7 | 3.5 |
7 | DigiSport 1 | 150.000 | 1.6 | 3.2 |
8 | Prima TV | 147.000 | 1.5 | 3.2 |
9 | TVR 2 | 95.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 76.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 411.000 | 9.8 | 26.8 |
2 | Antena 1 | 224.000 | 5.3 | 14.7 |
3 | Kanal D | 158.000 | 3.8 | 10.4 |
4 | Prima TV | 49.000 | 1.2 | 3.2 |
5 | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 3.1 |
6 | Romania TV | 39.000 | 0.9 | 2.6 |
7 | Digi 24 | 39.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | DigiSport 1 | 38.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Comedy Central | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | National TV | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Pro TV, lider şi după finalul Las Fierbinţi
Naţional. Pro TV a pierdut mai pierdut din audienţă după finalul episodului din Las Fierbinţi, dar totuşi a rămas pe primul loc. Peste 1.266.000 de români s-au uitat la fimul „Primal”, cu Nicolas Cage.
La mică distanţă s-a clasat pe doi Kanal D - 1.242.000 de urmăritori. Antena 1 era tot pe locul trei, cu 999.000 de privitori.
Urban. Situaţia la oraşe nu a fost diferită faţă de cea de pe naţional. Pro TV a luat un avans faţă de locul secund, având 668.000 de urmăritori.
Kanal D şi-a menţinut locul secund - 577.000 de privitori, iar Antena a completat podiumul, cu 492.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales filmul difuzat de Pro TV, dar într-un număr mai mic decât pe intervalul Las Fierbinţi. Aproximativ 352.000 de privitori au urmărit filmul „Primal”.
Pe locul secund a încheiat seara Antena 1 - 263.000 de privitori, iar Kanal D s-a clasat pe trei - 163.000.
Audienta posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul filmului Primal (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.266.000 | 7.2 | 16.9 |
2 | Kanal D | 1.242.000 | 7.0 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 999.000 | 5.7 | 13.3 |
4 | Romania TV | 510.000 | 2.9 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 434.000 | 2.5 | 5.8 |
6 | Prima TV | 371.000 | 2.1 | 4.9 |
7 | Happy Channel | 164.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | DigiSport 1 | 144.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Realitatea Plus | 135.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 122.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul filmului Primal (21:30-23:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 668.000 | 7.0 | 17.1 |
2 | Kanal D | 577.000 | 6.0 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 492.000 | 5.1 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 294.000 | 3.1 | 7.5 |
5 | Romania TV | 269.000 | 2.8 | 6.9 |
6 | Prima TV | 150.000 | 1.6 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 90.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | DigiSport 1 | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 78.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Comedy Central | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul filmului Primal (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 352.000 | 8.4 | 24.9 |
2 | Antena 1 | 263.000 | 6.3 | 18.6 |
3 | Kanal D | 163.000 | 3.9 | 11.5 |
4 | Antena 3 | 47.000 | 1.1 | 3.3 |
5 | Romania TV | 41.000 | 1.0 | 2.9 |
6 | Digi 24 | 38.000 | 0.9 | 2.7 |
7 | Comedy Central | 36.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
9 | DigiSport 1 | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Antena Stars | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Etno locul 10:)))
Unde-i Te ve reu?