Audienţe. Ce programe au ales românii, marţi seara? Majoritatea au optat pentru Pro TV, care a propus Las Fierbinţi şi un nou episod din Şef sub acoperire. Kanal D a încheiat seara pe locul doi, iar Antena 1 s-a „mulţumit” cu a treia poziţie.
Detalii, în continuare:
Românii preferă comedia. Las Fierbinţi a scos cifre record cu episodul de aseară: peste 2,4 milioane de privitori s-au uitat la serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel. Este cel mai mare rating din acest nou sezon al serialului. Pro TV a dominat seara cu Las Fierbinţi, dar a fost lider şi pe intervalul Şef sub scoperire.
Gabriela Mutu, moştenitoarea brandului de conserve Râureni, a fost Şeful sub acoperire din această săptămână. Emisiunea de pe Pro TV a scos cifre mai bune decât săptămâna anterioară: peste 1,6 milioane de privitori.
De notat: Episodul 2 din Şef sub acoperire a durat o oră, cu 30 de minute mai puţin decât debutul.
Kanal D, cu episodul din Hercai, a bifat locul doi pe naţional şi urban, în timp ce Poftiţi la circ cu Nea Marin instala Antena 1 pe locul trei, aseară.
CITEŞTE ŞI: Şef sub acoperire, audienţe la vedere. Pro TV, liderul serii de marţi cu noul sezon al emisiunii şi cu Las Fierbinţi
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, record de audienţă în 2021
Naţional. Las Fierbinţi rămâne şi în 2021 un program extrem de urmărit. Aseară a scos cele mai bune cifre din acest an: aproximativ 2.417.000 de telespectatori, în medie.
La mare distanţă s-a clasat pe doi Kanal D - 1.459.000, iar pe Antena 1 se uitau puţin peste 1 milion de români la episodul din Poftiţi la circ.
Urban. Cifre la fel de mari şi la oraşe pentru Las Fierbinţi. Serialul de comedie a scos mai bine de 1 milion de telespectatori de la oraşe, aseară.
Kanal D şi-a meţinut o bază solidă de public şi la oraşe, fiind tot pe doi, cu 637.000 de telespectatori. Antena 1 completa podiumul serii - 492.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales şi ei comedia de pe Pro TV. Las Fierbinţi a mai bifat o victorie cu cifre foarte bune: 466.000 de urmăritori.
Între locurile doi şi trei s-a făcut o rocadă. Antena 1 termina seara pe poziţia secundă, cu 238.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei - 187.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.417.000 | 13.7 | 25.6 |
2 | Kanal D | 1.459.000 | 8.3 | 15.4 |
3 | Antena 1 | 1.078.000 | 6.1 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 437.000 | 2.5 | 4.6 |
5 | Romania TV | 424.000 | 2.4 | 4.5 |
6 | Happy Channel | 293.000 | 1.7 | 3.1 |
7 | TVR 2 | 178.000 | 1.0 | 1.9 |
8 | DigiSport 1 | 171.000 | 1.0 | 1.8 |
9 | National TV | 150.000 | 0.9 | 1.6 |
10 | Prima TV | 139.000 | 0.8 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.124.000 | 11.7 | 23.6 |
2 | Kanal D | 637.000 | 6.7 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 492.000 | 5.1 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 287.000 | 3.0 | 6.0 |
5 | Romania TV | 267.000 | 2.8 | 5.6 |
6 | Happy Channel | 186.000 | 1.9 | 3.9 |
7 | DigiSport 1 | 115.000 | 1.2 | 2.4 |
8 | TVR 2 | 109.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | AMC | 82.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | Diva | 77.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 466.000 | 11.0 | 30.1 |
2 | Antena 1 | 238.000 | 5.6 | 15.4 |
3 | Kanal D | 187.000 | 4.4 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 46.000 | 1.1 | 3.0 |
5 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
6 | AMC | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | DigiSport 1 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | TVR 2 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Comedy Central | 27.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Şef sub acoperire, cifre mai bune decât la debut
Naţional. O parte din publicul de pe Pro TV a plecat după terminarea Las Fierbinţi, dar postul din Pache Protopopescu a rămas lider. Şef sub acoperire a scos audienţe mai bune decât la debut - 1.689.000 de privitori.
Hercai de pe Kanal D ţinea aproape pe locul secund - 1.433.000 de urmăritori, în timp ce Nea Marin şi Antena 1 rămâneau pe trei - 1.120.000 de telespectatori.
Urban. Episodul 2 al sezonului 2 Şef sub acoperire a rămas la fel de urmărit şi la oraşe. Pro TV rămânea lider cu 915.000 de telespectatori.
În clasament urmează Kanal D - 666.000 de urmăritori şi Antena 1 - 484.000 de privitori.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Şef sub acoperire. Cifrele erau apropiate de cele de pe intervalul Las Fierbinţi. Aproximativ 459.000 de români urmăreau episodul doi, pe Pro TV.
Lupta pentru locul secund a fost echilibrată, dar cu un învingător surpriză: Kanal D. Postul Dogan i-a luat faţa Antenei 1 şi pe acest interval de public, cu 210.000 de urmăritori, în timp ce postul Intact avea 205.000 de privitori.
Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.689.000 | 9.6 | 19.1 |
2 | Kanal D | 1.433.000 | 8.1 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 1.120.000 | 6.3 | 12.7 |
4 | Romania TV | 638.000 | 3.6 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 523.000 | 3.0 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 226.000 | 1.3 | 2.6 |
7 | Happy Channel | 223.000 | 1.3 | 2.5 |
8 | Pro 2 | 162.000 | 0.9 | 1.8 |
9 | AMC | 153.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 137.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 915.000 | 9.6 | 20.3 |
2 | Kanal D | 666.000 | 7.0 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 484.000 | 5.1 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 333.000 | 3.5 | 7.4 |
5 | Romania TV | 319.000 | 3.3 | 7.1 |
6 | DigiSport 1 | 147.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | Happy Channel | 144.000 | 1.5 | 3.2 |
8 | AMC | 90.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 72.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 459.000 | 10.9 | 29.5 |
2 | Kanal D | 210.000 | 5.0 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 205.000 | 4.9 | 13.2 |
4 | DigiSport 1 | 60.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Antena 3 | 44.000 | 1.0 | 2.8 |
6 | Romania TV | 41.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | AMC | 35.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Comedy Central | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Intervalul 20:30-21:30 (fara meci), Digi Sport 1 a avut 0.7 rating comercial. La orele 21:30-22:30 a crescut la 1.4 puncte. Deci dublu.
Cum a facut si luni si vineri cu Talentosii. Emisiunea se termina pe la ora 23:00; audienta mult mai mare ca la debut (se termina atunci la ora 23:30).