AUDIENŢE. Survivor, iUmor sau un film cu James Bond? Cei mai mulţi români au stat cu ochii pe Survivor, show-ul Kanal D, într-o seară cu iUmor la Antena 1 şi Casino Royale la Pro TV.
Kanal D a fost lider detaşat în audienţe, duminică seara. A fost primul post din top de ora 20:00, când a început Survivor, şi rămas acolo până la miezul nopţii, când s-a terminat show-ul prezentat de Daniel Pavel.
Peste 2,2 milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul filmat în Republica Dominicană.
Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru locul doi, situaţie în care Pro TV a fost în avantaj. Practic, în cea mai mare parte a serii, Antena 1 a fost pe trei.
Postul Intact a bifat locul doi pe segmentul comercial, pe intervalul iUmor (20:00-23:10). Atunci, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost foarte mică.
iUmor a pus Antena 1 pe locul trei la nivel naţional (1,1 milioane de români) şi în mediul urban (620.000 de persoane). A fost pe doi pe segmentul comercial (326.000 de persoane). A recuperat publicul comercial, faţă de săptămâna trecută.
Postul Intact a pierdut din public după ce s-a terminat iUmor, iar pe intervalul Survivor se regăseşte pe locul trei, sub Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00):
Naţional. Românii au fost în Republica Dominicană, duminică seară. Survivor a adunat publicul în număr mare în faţa televizoarelor. Au fost peste 2,2 milioane, în medie, la emisiunea prezentată de Daniel Pavel.
Pro TV s-a clasat pe doi, pe interval, cu aproape un milion de telespectatori mai puţin. Aproximativ 1,3 milioane de persoane erau pe Pro TV, când la TV era Survivor.
Antena 1 a completat podiumul, cu un milion de persoane pe intervalul Survivor.
Urban. În mediul urban s-a păstrat ordinea de la vârful clasamentului. Kanal D a condus, cu aproape un milion de oameni care urmăreau Survivor în fiecare minut.
Pe locul doi s-a clasat Pro TV, care înregistra o medie de 650.000 de oameni în fiecare minut, pe interval.
Antena 1 a fost postul de pe locul trei şi la oraşe: 550.000 de persoane audienţă.
Comercial. Peste 400.000 de tineri au fost cu ochii pe show-ul de la Kanal D, aseară. Cu 300.000 de telespectatori, Pro TV s-a clasat pe doi pe acelaşi interval.
Foarte aproape de Pro TV, cu 296.000 de oameni, Antena 1 a ocupat locul trei pe intervalul Survivor.
Audienta posturilor TV duminică, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.213.000 | 12.5 | 26.8 |
2 | Pro TV | 1.307.000 | 7.4 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 1.033.000 | 5.8 | 12.5 |
4 | Romania TV | 536.000 | 3.0 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 330.000 | 1.9 | 4.0 |
6 | TVR 2 | 237.000 | 1.3 | 2.9 |
7 | TVR 1 | 232.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 167.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Pro 2 | 130.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Realitatea Plus | 113.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 996.000 | 10.4 | 23.1 |
2 | Pro TV | 651.000 | 6.8 | 15.1 |
3 | Antena 1 | 550.000 | 5.7 | 12.7 |
4 | Romania TV | 315.000 | 3.3 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 230.000 | 2.4 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 113.000 | 1.2 | 2.6 |
7 | TVR 2 | 110.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | TVR 1 | 92.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | Diva | 62.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Pro 2 | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 416.000 | 9.8 | 25.7 |
2 | Pro TV | 299.000 | 7.1 | 18.5 |
3 | Antena 1 | 296.000 | 7.0 | 18.3 |
4 | Romania TV | 51.000 | 1.2 | 3.2 |
5 | DigiSport 1 | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
6 | TVR 2 | 29.000 | 0.7 | 1.8 |
7 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 1.8 |
8 | Diva | 22.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Film Cafe | 19.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Postacilor antenisti cap seci nu le plac femeile dezbracate la Ferma sau la Romanii au talent, dar la iUmor, da.
Ca deja a devenit cringe si numai are niciun farmec
Postacule, saptamana trecuta au dat pe intervalul Umorului Sec. Pe intervalul Survivor de ce nu ai cerut ?
Sau pe intervalul Casino Royale de aseara de ce nu ceri audientele ?