Audienţe. Românii au ales Survivor şi Las Fierbinţi, joi seară. Programele de pe Kanal D şi Pro TV au dat o luptă strânsă timp de o oră, pe intervalul serialului de comedie, dar show-ul de pe postul Dogan a câştigat detaşat lupta cu programele Pro TV în cele peste patru ore de program.
Adela, de pe Antena 1, a încheiat o nouă seară pe trei.
Las Fierbinţi a câştigat duelul cu Survivor, dar la limită. Serialul de comedie a avut cifre sub cele de marţi, dar s-a impus pe toate cele trei segmente de public. Peste 2,1 milioane de români au urmărit episodul de aseară, pe Pro TV.
Situaţia s-a schimbat drastic la finalul episodului din Las Fierbinţi. Pro TV a pierdut întâietatea pe intervalul Survivor, fiind pe locul doi la mare distanţă. Show-ul filmat în Dominicană şi prezentat de Daniel Pavel avea peste 2 milioane de telespectatori, pe intervalul de patru ore al emisiunii.
Antena 1 a ocupat locul al treilea, cu noi episoade din telenovela Adela.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii, între Survivor şi Las Fierbinţi. Pro TV, primul loc cu serialul de comedie. Kanal D, lider aproape patru ore. Adela tot pe trei
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi şi Survivor, duel umăr la umăr
Naţional. Pro TV a început seara pe primul loc. Las Fierbinţi, serialul de comedie cu Bobiţă, Celetano sau Firicel, a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc, cu 2.148.000 de telespectatori. Mai puţini, însă, decât la episodul de marţi.
Foarte bine s-a ţinut şi Survivor. Show-ul de pe Kanal D a avut un public la fel de numeros - 2.054.000 de privitori. Podiumul l-a completat, la mare distanţă, Antena 1. Aproximativ 1.286.000 de români urmăreau episodul din Adela, pe intervalul în care s-a intersectat cu Las Fierbinţi.
Urban. La oraşe a fost şi mai strânsă lupta pentru primul loc. Las Fierbinţi a bifat şi aici un succes, cu 1.004.000 de telespectatori, în medie.
Survivor a ţinut aproape, având 959.000 de privitori pe intervalul serialului de comedie. Pe locul al treilea a încheiat tot Antena 1, cu 571.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au făcut diferenţa în favoarea Las Fierbinţi. Producţia de pe Pro TV s-a distanţat pe acest interval de Survivor. Serialul de comedie avea 478.000 de telespectatori, în medie.
Kanal D ocupa locul secund cu 376.000 de privitori, iar pe trei era Antena 1 - 229.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.148.000 | 12.2 | 22.8 |
2 | Kanal D | 2.054.000 | 11.6 | 21.8 |
3 | Antena 1 | 1.286.000 | 7.3 | 13.7 |
4 | Romania TV | 530.000 | 3.0 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 383.000 | 2.2 | 4.1 |
6 | Happy Channel | 222.000 | 1.3 | 2.4 |
7 | TVR 2 | 181.000 | 1.0 | 1.9 |
8 | Pro Cinema | 174.000 | 1.0 | 1.9 |
9 | Diva | 168.000 | 1.0 | 1.8 |
10 | National TV | 126.000 | 0.7 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.004.000 | 10.5 | 20.9 |
2 | Kanal D | 959.000 | 10.0 | 19.9 |
3 | Antena 1 | 571.000 | 6.0 | 11.9 |
4 | Romania TV | 304.000 | 3.2 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 4.9 |
6 | Happy Channel | 162.000 | 1.7 | 3.4 |
7 | Diva | 125.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | Digi 24 | 84.000 | 0.9 | 1.7 |
9 | TVR 2 | 71.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | DigiSport 1 | 66.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 478.000 | 11.3 | 27.5 |
2 | Kanal D | 376.000 | 8.9 | 21.6 |
3 | Antena 1 | 229.000 | 5.4 | 13.2 |
4 | Digi 24 | 49.000 | 1.2 | 2.8 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.2 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 1.9 |
7 | Happy Channel | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
8 | Diva | 25.000 | 0.6 | 1.4 |
9 | Pro Cinema | 23.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | AXN | 23.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor e „regele” pe propriul interval
Naţional. Episodul de aseară din Survivor a durat aproximativ patru ore şi a adunat în faţa televizioarelor mai bine de 2 milioane de români. Kanal D era lider autoritar.
Pro TV a încheiat seara pe doi. Cu Profu şi Pe bune?!, cifrele postului din Pache Protopopescu nu au impresionat. Pe intervalul Survivor, Pro TV a numărat aproximativ 1,2 milioane de telespectatori în medie. Pe trei încheia seara de joi Antena 1 - 874.000 de privitori.
Urban. Diferenţă mare şi la oraşe. Survivor, show-ul prezentat de Daniel Pavel, bifa primul loc şi aici cu 955.000 de telespectatori, în medie.
Pe poziţia secundă termina tot Pro TV - 572.000 de privitori, iar pe trei se regăsea tot Antena 1 - 417.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Survivor. Kanal D mai bifa o victorie, aseară, cu 388.000 de telespectatori, în medie.
Pro TV a scos cifre ceva mai apropiate decât pe celelalte două segmente. Avea 296.000 de privitori, în timp ce Antena 1 se mulţumea doar cu 178.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.043.000 | 11.6 | 26.2 |
2 | Pro TV | 1.229.000 | 7.0 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 874.000 | 4.9 | 11.2 |
4 | Romania TV | 435.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 369.000 | 2.1 | 4.7 |
6 | Happy Channel | 179.000 | 1.0 | 2.3 |
7 | Pro Cinema | 150.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | TVR 2 | 143.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | TVR 1 | 131.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 120.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 955.000 | 10.0 | 23.4 |
2 | Pro TV | 572.000 | 6.0 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 417.000 | 4.4 | 10.2 |
4 | Romania TV | 247.000 | 2.6 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 243.000 | 2.5 | 6.0 |
6 | Happy Channel | 109.000 | 1.1 | 2.7 |
7 | TVR 2 | 79.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | Diva | 78.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 388.000 | 9.2 | 25.9 |
2 | Pro TV | 296.000 | 7.0 | 19.7 |
3 | Antena 1 | 178.000 | 4.2 | 11.9 |
4 | Antena 3 | 36.000 | 0.9 | 2.4 |
5 | Digi 24 | 36.000 | 0.8 | 2.4 |
6 | Pro Cinema | 28.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | TVR 2 | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | DigiSport 1 | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Pai scrie clar in stie chiorule: "Pro TV a încheiat seara pe doi. Cu Profu și Pe bune?!". Deci Profu' si Pe bune?! peste Antenuta ta. Ha ha ha !
E mai mult locul 2 comercial, nu ca Antenuta ta locul 3. Dezastru pe sefii tai de la Antenuta. Locul 3 comercial in 4-5 zile din 7. Nu e asa ca plangi de oftica ?
Acum se termina luna. Oare iar locul 3 comercial pentru Antenuta pe toata luna februarie ?
Cap sec, noi am cerut. Chiar si saptamana trecuta. Dar se face de ras Antenuta ta si nu le da. Si serialul Profu' e oricum peste marele serial Adelinara. Scrie chiar si in stirle ca Pro TV locul 2 in 4 ore. Antenuta dezastru...
Pai si Antenuta ta cat a avut ? Un amarat de 5 rating. E mai bine 7, decat 5. Poti sa plangi in continuare...
Stii sa citesti postacule ? Uite aici: "Pro TV a încheiat seara pe doi. Cu Profu și Pe bune?!,"
Deci Profu' (ziceai ca e o prostie), peste Adelinara ta, la fel si emisiunea, peste serialul de 2 parale. Mai bine ne zici de Adelinara. Are prima oara 5.4 puncte comercial, pe urma Antenuta pe 4 ore are 4.9. Inseamna ca marele seriale e cat un film antic ? Dezastru nu postacule ?
E mai bine locul 2 decat locul 3 ca Antenuta ta postacule cap de guma. Ha ha ha ! Antenuta locul 3 cam 4-5 zile din 7. Aici dezastru monumental, nu postacule ?
Poti sa plangi in continuare.
Cine a pierdut?
Pro ul probabil ca a fost lider o ora:))
Aminteste-mi, te rog, cand - in afara de Revelion, a avut A1 un program cu peste 2 milioane pe national? Atentie, in ultima luna, nu Titanic.