Audienţe. Ce luptă! Şi ce cifre! Las Fierbinţi şi Survivor au avut oferit duelul serii de joi. Pro TV şi Kanal D au luptat pentru primele locuri, în timp ce Adela de pe Antena 1 a privit bătălia de pe locul trei.
Serialul Antenei nu a avut nico şansă.
Al doilea episod al sezonului 18 Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc la oraşe şi pe publicul tânăr. La nivelul întregii ţări însă. Survivor a fost peste Pro TV.
De notat că, după ce s-a terminat Las Fierbinţi, audienţa Pro TV a scăzut, astfel încât Survivor - mult mai lung, trei ore şi jumătate a durat - s-a instalat pe primul loc pe toate targeturile.
Show-ul filmat în Republica Dominicană a scos cifre asemănătoare cu debutul Las Fierbinţi de marţi: peste 2 milioane de telespectatori pe publicul naţional. În schimb, serialul de comedie de pe Pro a scăzut la 1,8 milioane de privitori, dar şi-a păstrat primul loc pe urban şi comercial. Diferenţa, însă, a fost mică faţă de Survivor.
Adela Antenei 1 nu a avut nicio şansă. Producţia Ruxandrei Ion de pe Antena 1 a rămas toată seara pe locul trei, pe toate segmentele de public. La distanţă considerabilă de primele două locuri.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Meciul Las Fierbinţi-Survivor. Kanal D, primul în ţară, Pro a avut oraşele şi tinerii
Naţional. Las Fierbinţi a pierdut din public faţă de episodul de debut al sezonului 18. Serialul cu Bobiţă, Celentano, Firicel a fost pe locul secund în ţară, cu 1.864.000 de privitori, în medie.
Survivor, show-ul prezentat de Daniel Pavel, a pus Kanal D pe primul loc în ţară, cu peste 2 milioane de privitori. Adela de pe Antena 1 a privit duelul de la distanţă. S-a clasat pe trei aseară, cu 1.210.000 de urmăritori.
Urban. Luptă strânsă pentru primul loc la oraşe. Fierbinţienii şi-au luat revanşa şi au pus Pro TV pe prima poziţie, cu 893.000 de urmăritori.
Kanal D şi Survivor au încheiat seara pe locul secund, dar la mică distanţă - 815.000 de privitori. Podiumul l-a încheiat Antena 1 - 530.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales comedia, astfel că Pro TV a câştigat şi segmentul comercial 18-49 de ani, cu 358.000 de privitori.
Kanal D a scos cifre bune cu Survivor şi a fost pe doi, cu 337.000 de urmăritori.
La mare distanţă a completat podiumul Antena 1, cu serialul Adela - 198.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV joi, 4 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.059.000 | 11.7 | 22.7 |
2 | Pro TV | 1.864.000 | 10.5 | 20.5 |
3 | Antena 1 | 1.210.000 | 6.8 | 13.3 |
4 | Romania TV | 474.000 | 2.7 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 383.000 | 2.2 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 286.000 | 1.6 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 181.000 | 1.0 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 138.000 | 0.8 | 1.5 |
9 | TVR 2 | 128.000 | 0.7 | 1.4 |
10 | Pro Cinema | 125.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 893.000 | 9.3 | 19.8 |
2 | Kanal D | 815.000 | 8.5 | 18.0 |
3 | Antena 1 | 530.000 | 5.5 | 11.7 |
4 | Antena 3 | 275.000 | 2.9 | 6.1 |
5 | Romania TV | 264.000 | 2.8 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 170.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 116.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | Digi 24 | 97.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Realitatea Plus | 70.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | TVR 2 | 64.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 358.000 | 8.5 | 23.5 |
2 | Kanal D | 337.000 | 8.0 | 22.1 |
3 | Antena 1 | 198.000 | 4.7 | 13.0 |
4 | DigiSport 1 | 57.000 | 1.3 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
6 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | Happy Channel | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
9 | Film Cafe | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
10 | TVR 2 | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, fără rival pe propriul interval
Naţional. Trei ore şi jumătate de Survivor au pus Kanal D pe prima poziţie, detaşat. Peste 2 milioane de privitori s-au uitat aseară la o nouă bătălie între Faimoşi şi Războinici.
Pro TV a scăzut mult după terminarea Las Fierbinţi. Filmul Iceman-Ultimul meci a scos cifre mult sub Las Fierbinţi, astfel că postul din Pache Protopopescu a strâns 1.433.000 de telespectatori pe intervalul Survivor.
Antena 1, în schimb, nu a adunat nici măcar 1 milion de urmăritori. Aproximativ 920.000 de oameni au urmărit programele postului Intact, pe intervalul Survivor.
Urban. La oraşe a fost acelaşi lider. Survivor a menţinut Kanal D pe prima poziţie şi pe acest segment, cu 834.000 de privitori.
Pe locul secund a încheiat seara tot Pro TV - 678.000 de urmăritori. Podiumul l-a completat Antena 1 - 429.000 de telespectatori.
Comercial. Şi tinerii au ales show-ul filmat în Dominicană de pe Kanal D. Postul Dogan a mai bifat un succes şi pe acest segment de public - 344.000 de privitori.
Diferenţa faţă de locul secund, Pro TV, s-a mai micşorat. Postul din Pache Protopopescu a avut 325.000 de urmăritori, iar Antena 1 182.000.
Audienta posturilor TV joi, 4 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.071.000 | 11.7 | 25.2 |
2 | Pro TV | 1.433.000 | 8.1 | 17.5 |
3 | Antena 1 | 920.000 | 5.2 | 11.2 |
4 | Romania TV | 459.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 392.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | DigiSport 1 | 211.000 | 1.2 | 2.6 |
7 | Happy Channel | 143.000 | 0.8 | 1.7 |
8 | Prima TV | 138.000 | 0.8 | 1.7 |
9 | TVR 1 | 131.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Realitatea Plus | 118.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 834.000 | 8.7 | 20.3 |
2 | Pro TV | 678.000 | 7.1 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 429.000 | 4.5 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 263.000 | 2.7 | 6.4 |
5 | Romania TV | 253.000 | 2.6 | 6.2 |
6 | DigiSport 1 | 124.000 | 1.3 | 3.0 |
7 | Happy Channel | 90.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 83.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Realitatea Plus | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Diva | 76.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 344.000 | 8.2 | 23.6 |
2 | Pro TV | 325.000 | 7.7 | 22.3 |
3 | Antena 1 | 182.000 | 4.3 | 12.5 |
4 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | Antena 3 | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
7 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | TVR 1 | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Prima TV | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Adela are același public mereu
Sa vedem diseară încep Talentații