Skip to main content

COMUNICAT. Şase moduri prin care tehnologia îţi creşte afacerea

 
Foto | Pexels
Foto | Pexels

COMUNICAT. Angajaţii tăi au venit, vreodată, la tine în timpul unui sezon aglomerat şi ţi-au spus „trebuie să angajăm mai mulţi oameni”? Ori, te-ai gândit tu însuţi, măcar o dată, la asta?

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Soluţia la un personal copleşit ar putea fi adăugarea de sprijin uman, dar, aceasta este o variantă scumpă. În loc să te arunci să angajezi, atunci când lucrurile devin agitate, fă un pas înapoi, pentru a-ţi analiza procesele şi tehnologia. Răspunsul pe care îl cauţi ar putea fi o soluţie mai rentabilă decât să faci loc unui salariu cu normă întreagă.

E adevărat, o echipă completă este crucială pentru succesul afacerii tale. Dar, uneori, sprijinul suplimentar de care are nevoie echipa ta nu se regăseşte în mai mulţi angajaţi, ci, mai degrabă, în tehnologie.

În lumea rapidă de astăzi, eficienţa este primordială. În era digitală în care tot ce avem nevoie este practic disponibil la îndemâna noastră, toţi am ajuns să ne aşteptăm la un serviciu prompt şi impecabil. Prin urmare, şi, nu este surprinzător, studiile au arătat că răbdarea clienţilor se epuizează în zilele noastre. De fapt, iată cât timp sunt dispuşi să aştepte clienţii deservirea sau să cumpere:

În magazin: 8 minute

La telefon: 13 minute

Online: maxim 3 secunde

Da, ai citit bine ultimul timp: 3 secunde. Dacă site-ul tău web nu se încarcă în trei secunde sau mai puţin, există şanse mari ca un client să închidă browserul şi să caute o altă companie. Aceste statistici arată că tehnologia nu mai este opţională, ci este o necesitate, pentru fiecare afacere.

Iată 6 moduri în care poţi utiliza tehnologia, pentru a-ţi îmbunătăţi afacerea.

1. Digitalizează şi iar digitalizează

Impactul tehnologiei asupra afacerilor tale

Biroul tău este plin de copii, pe hârtie, ale documentelor, chitanţelor şi dosarelor? Digitalizarea tuturor acestor informaţii nu numai că va face lucrurile mai uşor de găsit, dar, îţi va elimina dezordinea de pe birou! Sau, poţi descoperi un spaţiu suplimentar, pentru depozitare.

2. Facturează şi acceptă plăţile online

Simplifică procesul de plată pentru tine şi clienţii tăi cu o soluţie de terminal virtual! Această soluţie este un gateway de plată online, utilizat pentru procesarea plăţilor cu cardul de credit şi pentru completarea proceselor de vânzare back-office.

3. Fă-ţi un site web receptiv, compatibil cu dispozitivele mobile

Două dintre cele mai mari modalităţi de a-ţi comercializa afacerile, astăzi, sunt prin intermediul site-ului tău web şi al paginilor de socializare. Site-ul web ar trebui să fie atrăgător, actualizat frecvent şi, cel mai important, să fie compatibil cu dispozitivele mobile.

Dacă nu ai deja un site web pentru dispozitive mobile, apelează rapid la o firmă de profil pentru implementare acestuia.

4. Adoptă soluţiile performante de Business Intelligence

Poţi apela la o metodă foarte aplicată şi eficientă, pentru a afla răspunsuri complete la toate întrebările pe care ţii le pui, ca manager, cu privire la afacerea ta. Pentru că există soluţii business intelligence care îţi pot răspunde şi la întrebările pe care nici nu ştiai că le ai.

Tablourile de bord, graficele, rapoartele şi analizele de Business Intelligence se bazează pe aplicaţii software de afaceri de tip ERP, CRM, Retail sau HCM, din care îşi extrag datele.

5. Nu ignora social media

Cum poate tehnologia să îmbunătăţească afacerile?

Apropo de strategia digitală, platformele de socializare sunt modalităţi teribile şi gratuite, prin care-ţi poţi comercializa, digital, afacerea. Aceste platforme pot fi: Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram.

Dacă nu ai, deja, pagini create pentru afacerea ta pe aceste site-uri, nu există timp ca prezentul. Odată ce ai site-ul şi paginile de social media gata de pornire, asigură-te că le vei lega unul de celălalt, pentru succesul maxim de marketing.

6. Implementează soluţii punct de vânzare

Mai ales, dacă administrezi sau conduci un restaurant sau o afacere cu amănuntul, un sistem de punct de vânzare poate fi soluţia de care ai nevoie.

Sistemele POS- precum MaxxPay sau Total Touch- sunt concepute să accepte plăţi, dar, de asemenea, te ajută să îţi gestionezi şi să îţi monitorizezi afacerea. Acestea oferă funcţionalităţi impresionante, sunt uşor de utilizat şi includ funcţii de raportare intuitive, pentru a te ajuta să îţi menţii profitabilitatea.

Creşte-ţi afacerea cu tehnologia

Utilizează tehnologia pentru a-ţi îmbunătăţi afacerea, pentru a creşte satisfacţia clienţilor şi angajaţilor şi pentru a-ţi planifica dezvoltarea. Pentru că, indiferent dacă eşti în afaceri de trei luni sau de zece ani, există, întotdeauna, loc de îmbunătăţit.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus