AUDIENŢE. Lupta pentru audienţe a fost strânsă miercuri seară, iar „leii” n-au fost chiar la înălţime. Imperiul Leilor a început cu cifre modeste sezonul doi. Emisiunea Pro TV a fost lider pe segmentul comercial, dar a pierdut oraşele (locul doi) şi ţara (locul trei).
La nivel naţional, Pro TV a fost depăşit atât de Antena 1, cu Nea Marin, cât şi de Kanal D, cu serial turcesc.
Românii s-au împărţit aseară între Imperiul Leilor, Nea Marin (Antena 1), serialul turcesc Hercai (Kanal D) şi derby-ul Dinamo-FCSB.
Cu Imperiul Leilor, Pro TV a fost pe locul trei la nivel naţional şi pe doi în mediul urban. Pe intervalul Nea Marin (20:25-23:05), în schimb, a fost şi la oraşe pe trei (sub Antena 1 şi Kanal D). Totuşi, Pro TV a lider pe segmentul tânăr pe ambele intervale.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (intervalul 20.30-22.30):
Naţional. Debut modest pentru „leii” Pro TV-ului. Imperiul Leilor s-a clasat pe locul trei la nivel naţional, miercuri seara. A fost sub Antena 1 şi Kanal D.
Puţin peste un milion de oameni din toată ţara s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul Pro TV.
Liderul pe interval a fost Kanal D, cu episodul doi al noului serial turcesc Hercai. Kanal D aduna o medie de 1,3 milioane de telespectatori, când la TV era Imperiul Leilor.
Antena 1, de pe locul secund, a înregistrat o medie de 1,2 milioane de privitori.
Urban. Imperiul Leilor s-a clasat mai bine în mediul urban, unde a ocupat locul doi cu 584.000 de telespectatori pe minut.
Kanal D fost lider şi la oraşe, pe interval, cu 621.000 de persoane.
Locul trei a fost ocupat de Antena 1, cu cifre foarte apropiate de cele ale Pro TV: 582.000 de persoane.
Comercial. Tinerii au salvat „leii”. Pro TV a fost lider pe segmentul tânăr, cu Imperiul Leilor. Show-ul a adunat o medie de 323.000 de persoane pe minut.
Locul secund a fost ocupat de Antena 1, cu 268.000 de tineri pe interval.
Kanal D a coborât până pe locul treu, cu 170.000 de telespectatori tineri pe interval.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.379.000 | 7.8 | 15.6 |
2 | Antena 1 | 1.259.000 | 7.1 | 14.3 |
3 | Pro TV | 1.069.000 | 6.0 | 12.1 |
4 | DigiSport 1 | 637.000 | 3.6 | 7.2 |
5 | Romania TV | 521.000 | 2.9 | 5.9 |
6 | Antena 3 | 413.000 | 2.3 | 4.7 |
7 | National TV | 342.000 | 1.9 | 3.9 |
8 | Happy Channel | 278.000 | 1.6 | 3.1 |
9 | Prima TV | 214.000 | 1.2 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 191.000 | 1.1 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 621.000 | 6.5 | 13.6 |
2 | Pro TV | 584.000 | 6.1 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 582.000 | 6.1 | 12.7 |
4 | DigiSport 1 | 375.000 | 3.9 | 8.2 |
5 | Romania TV | 295.000 | 3.1 | 6.4 |
6 | Antena 3 | 255.000 | 2.7 | 5.6 |
7 | Happy Channel | 183.000 | 1.9 | 4.0 |
8 | National TV | 174.000 | 1.8 | 3.8 |
9 | Prima TV | 110.000 | 1.2 | 2.4 |
10 | TVR 2 | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 323.000 | 7.7 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 268.000 | 6.3 | 16.9 |
3 | Kanal D | 169.000 | 4.0 | 10.7 |
4 | DigiSport 1 | 147.000 | 3.5 | 9.3 |
5 | National TV | 57.000 | 1.3 | 3.6 |
6 | Comedy Central | 47.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | Pro Cinema | 38.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Prima TV | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
E o realitate! Digi sport 147.000 comercial! Sunt foarte multi! Audienta lor e in jur de 30-40 mii, restul de circa 100.000 sunt veniti de undeva! Posibil de la Pro!