AUDIENŢE. Lacrimi şi mult rating la Acces Direct. Emisiunea Mirelei Vaida, cu prezentatoarea plângând cu sughiţuri, cu atacatoarea făcută "teroristă", cu un bolovan pus pe cântar, a scos cifre comparabile cu ale serialului Las Fierbinţi.
De ce s-au uitat mulţi români? Pentru că a fost prima ediţie după atacul „teroristei” de vineri. O ediţie presărată cu multe lacrimi, anchete şi un monolog al prezentatoarei. Detalii, AICI.
Mai bine de 2 milioane de telespectatori s-au uitat la ediţia Acces Direct de luni, pe Antena 1. Audienţa era dublă faţă de Pro TV, care difuza Ştirile de la ora 17:00 şi o ediţie din „Ce spun românii”.
Antena 1 a condus detaşat clasamentele la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, dar a pierdut la mică diferenţă pe segmentul tinerilor.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de marţi, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00):
Naţional. Mai bine de 2 milioane de români au urmărit prima ediţie Acces Direct de după atacul de vineri. Diferenţa faţă de restul urmăritorilor a fost consistentă.
Pro TV, cu Ştirile şi Ce spun românii, depăşea puţin peste un milion de telespectatori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 673.000 de privitori.
Urban. Cifrele pentru Acces Direct, cu victimizarea "traumatizatei" Mirela Vaida au fost la fel de ridicate şi la oraşe. Aproximativ 898.000 de români se uitau pe Antena 1, în după-amiaza de luni, când se vorbea despre "atacul în direct".
A doua staţie TV a rămas Pro TV cu 592.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D era pe trei - 239.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au schimbat ierarhia. Emisiunea Acces Direct în care Mirela Vaida a plâns în hohote a pus Antena 1 pe locul secund, cu 209.000 de telespectatori.
Pro TV a câştigat la limită pe acest segment de public - 219.000 de privitori. Pe locul trei a fost Kanal D - 115.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.080.000 | 11.8 | 30.7 |
2 | Pro TV | 1.080.000 | 6.1 | 16 |
3 | Kanal D | 673.000 | 3.8 | 9.9 |
4 | Romania TV | 327.000 | 1.9 | 4.8 |
5 | TVR 1 | 294.000 | 1.7 | 4.3 |
6 | Antena 3 | 222.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | Digi 24 | 149.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Diva | 110.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Boomerang | 99.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | National TV | 97.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 898.000 | 9.4 | 26.6 |
2 | Pro TV | 592.000 | 6.2 | 17.5 |
3 | Kanal D | 239.000 | 2.5 | 7.1 |
4 | Romania TV | 201.000 | 2.1 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 4.9 |
6 | Digi 24 | 115.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | TVR 1 | 110.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Diva | 82.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 56.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Boomerang | 53.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 219.000 | 5.2 | 23.3 |
2 | Antena 1 | 209.000 | 4.9 | 22.3 |
3 | Kanal D | 115.000 | 2.7 | 12.2 |
4 | Digi 24 | 48.000 | 1.1 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 2.9 |
6 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 2.4 |
7 | Pro Cinema | 18.000 | 0.4 | 1.9 |
8 | Comedy Central | 18.000 | 0.4 | 1.9 |
9 | Boomerang | 15.000 | 0.4 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 14.000 | 0.3 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Au si ei dreptate dar nu se scrie asa ceva public!
Până și ei au relatat acest subiect mai obiectiv ca voi!!! Au spus despre acest atac, l-au dezbătut de urgență într-o seară cu "Românii au talent", au luat un punct de vedere de-al Mirelei Vaida, au spus despre faptul că ea a depus 2 PLÂNGERI PENALE (luându-i și acolo un punct de vedere!!!)!!!
Ați ajuns mai jos ca ROMÂNIA TV!!!!
Ca să nu mai spun că prezentați de-a dreptul superficial conținutul ediției de ieri!!!
Spuneți-mi!! Sunteți plătiți de cineva pentru denigrare??? (SUBLINIEZ CĂ E O ÎNTREBARE OBIECTIVĂ, bazată pe argumentele expuse mai sus!!!) Sau de ce sunteți sub ROMÂNIA TV, din punct de vedere JURNALISTIC, la acest subiect al atacului din emisiunea "Acces Direct???
Spuneți-mi!!! E cazul să părăsesc Pagina de media pentru lipsă de obiectivitate cumva???
Problema e ca e un război incomplet in care Obae si echipa lui se lupta singuri
Încercați poate si câștigati:))))
Aveți respect față de cititorii acestui site
Cât despre acea doamna care spune către Vaida sa ii de-a banii așa merita Antena 1 și Vaida dacă profita de oameni sărmani pentru audiențe! Totul dacă ar fi adevărat dar ma înșel.