Audienţe. Chefi la Cuţite, emisiunea de pe Antena 1, a debutat pe primul loc doar pe segmentul tinerilor, pierzând ţara şi oraşele în favoarea Survivor. Pro TV, cu două filme, a scos cifre bune la nivelul întregii ţări şi pe publicul comercial.
Detalii, în continuare:
Sezonul 9 Chefi la Cuţite a debutat într-o seară de duminică. Dacă în ţară a avut puţin peste 1,4 milioane de telespectatori şi s-a clasat pe trei, emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol a câştigat pe comercial, iar la oraşe a fost la mică distanţă de prima poziţie.
Survivor a scos, din nou, cifre foarte bune pe naţional - peste 2,1 milioane de telespectatori. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a scăzut în rândul tinerilor, fiind doar pe locul trei.
Filmul „Taken 3: Teroare în L.A” (2014), cu Maggie Grace, Liam Neeson a pus Pro TV-ul pe locul doi pe comercial şi pe naţional, iar la oraşe era doar pe trei. Pe intervalul Chefilor producţia veche de 7 ani a avut aproape 1,6 milioane de privitori, dar pe propriul interval a depăşit 1,8 milioane de telespectatori. De asemenea, Pro TV a programat de la 22:00 filmul „007: Partea lui de consolare” (2008).
Interesant este că Chefi la cuţite au stat ceva mai bine în primele două din cele peste trei ore de difuzare. Între 20.00 şi 22.00 a fost pe primul loc la oraşe, peste Survivor, dar a pierdut apoi poziţia.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la cuţite (20:00-23:10):
Naţional. Chefii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au debutat pe locul trei, în ţară. Aproximativ 1.432.000 de telespectatori au urmărit debutul sezonului 9, aseară.
Survivor era liderul detaşat al serii. Show-ul de pe Kanal D a avut peste 2,1 milioane de privitori, pe intervalul Chefi la Cuţite.
Între Kanal D şi Antena 1 s-a poziţionat Pro TV, cu aproape 1,6 milioane de urmăritori, în medie, cu filmul Taken 3: Teroare în L.A.
Urban. Luptă strânsă pentru primul loc la oraşe. Chefi la Cuţite şi Survivor au fost aproape la egalitate. Emisiunea culinară a avut 901.000 de telespectatori, iar show-ul din Dominicană 910.000.
Filmele de pe Pro TV au încheiat podiumul serii de duminică, cu 778.000 de privitori, în medie.
Comercial. Tinerii s-au uitat într-un număr mare la Chefi la Cuţite. Sezonul 9 al producţiei de pe Antena 1 a început pe primul loc, cu 428.000 de telespectatori tineri.
Pro TV a reuşit să depăşească Survivor, în seara de duminică. Aproximativ 383.000 de români au ales filmele de pe Pro, în timp ce Survivor şi Kanal D erau doar pe trei, cu 355.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.113.000 | 12.0 | 23.9 |
2 | Pro TV | 1.598.000 | 9.0 | 18.1 |
3 | Antena 1 | 1.432.000 | 8.1 | 16.2 |
4 | Romania TV | 540.000 | 3.1 | 6.1 |
5 | DigiSport 1 | 328.000 | 1.9 | 3.7 |
6 | TVR 1 | 273.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | Antena 3 | 271.000 | 1.5 | 3.1 |
8 | Pro 2 | 153.000 | 0.9 | 1.7 |
9 | National TV | 109.000 | 0.6 | 1.2 |
10 | TVR 2 | 108.000 | 0.6 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 910.000 | 9.5 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 901.000 | 9.4 | 19.5 |
3 | Pro TV | 778.000 | 8.1 | 16.8 |
4 | Romania TV | 274.000 | 2.9 | 5.9 |
5 | DigiSport 1 | 203.000 | 2.1 | 4.4 |
6 | Antena 3 | 185.000 | 1.9 | 4.0 |
7 | TVR 1 | 133.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | TVR 2 | 64.000 | 0.7 | 1.4 |
9 | Pro 2 | 55.000 | 0.6 | 1.2 |
10 | Digi 24 | 47.000 | 0.5 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 428.000 | 10.2 | 24.3 |
2 | Pro TV | 383.000 | 9.1 | 21.7 |
3 | Kanal D | 355.000 | 8.4 | 20.1 |
4 | DigiSport 1 | 77.000 | 1.8 | 4.4 |
5 | TVR 1 | 37.000 | 0.9 | 2.1 |
6 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 1.9 |
7 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 1.4 |
8 | Eurosport 1 | 21.000 | 0.5 | 1.2 |
9 | TVR 2 | 17.000 | 0.4 | 1.0 |
10 | Look Sport+ | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Au fost lideri exact unde trebuie,pe comercial
Audiențele au fost mai mult decât bune in condiția in care au fost niște simple audiții
Asa s-a speculat si despre Prima TV ca ar negocia. Cel mai bine ar fi ca cei de la Paginademedia sa trimita o intrebare la Pro, sa ne spuna ei, daca mai detin, sau nu, formatul.
De la momentele #unusiunu pe care le poți găsi la Românii au talent la investițiile făcute în Imperiul Leilor, de la comedia autentică din serialul fenomen Las Fierbinți la lecțiile din viață din Profu’, pe toate le poți vedea. Pentru cei curioși de cum arată viața unui Șef sub acoperire sau care vor să descopere cele mai neașteptate curiozități Pe bune, săptămâna perfectă este doar aici. Iar toate acestea sunt completate de Știrile PRO TV și Filmul PRO.
Luni, share-ul PRO TV a fost de 30.3%, de aproape 2 ori mai mare față de locurile 2 și 3, care au avut 16.2%, respectiv 13.3%. Marți, 26.4% din public era cu ochii pe PRO TV, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 15.1%, iar cea de pe locul 3 doar 12.5%. Miercuri și joi, PRO TV a avut un share de peste 24%, în timp ce locul 2 a avut 14.7% și 21.3%, iar locul 3 15.4 și 14.4. Vineri seara, cu un share de 28.2%, PRO TV a rămas lider detașat față de share-ul de 20.4% al celor de pe locul 2 și 12.8 al celor de pe 3.
Și dacă e weekeend.. e tot PRO TV! Sâmbătă, 22.2%, iar duminică, 23.2% au fost cifrele care au menținut postul TV ca lider de audiență, în timp ce locul 2 a avut 20.9% sâmbătă și 22.3 duminică, iar locul 3 a adunat 17.9% sâmbătă și 18% duminică.
Mersi Sabina. Oricum, nu se pot face comparatii intre cele doua emisuni, daca nu avem si audientele Survivor pe intervalul lor.
Si la Antenuta postacule cap de guma. De batranii de la Marinica nu zici nimic postacule ? Sau batranii si cei de la tara de la Cunoscutii de sambata nu zici nimic ? Sau te faci ca nu ii vezi, chiorule ?
Ce sa salveze ? Cat timp e lider zi de zi, saptamana de saptamana, luna de luna, Pro TV o duce foarte bine. Si aici ma refer si in prime-time, dar si audienta pe toata ziua.