Audienţe. Surpriza de marţi: Şeful sub acoperire de pe Pro TV a fost mai urmărit pe comercial decât Chefii de pe Antena 1. Postul Intact a câştigat doar la oraşe, pe intervalul Şefului sub acoperire. Las Fierbinţi, în schimb, nu a avut rival pe propriul interval.
Detalii, în continuare:
Pro TV a fost „şeful” în seara de marţi. Postul din Pache Protopopescu a bifat două victorii, aseară. Mai întâi cu Las Fierbinţi, serialul de comedie având audienţe mult mai mari decât rivalele Antena 1 şi Kanal D. Apoi a venit emisiunea Şef sub acoperire, care i-a învins pe bucătari pe comercial şi naţional, iar pe urban a pierdut la mică diferenţă.
Şeful sub acoperire de aseară a fost Roxana Ghioca, Director General Austrotherm.
Antena 1, în schimb, s-a „mulţumit” doar cu locurile doi şi trei cu emisiunea Chefi la Cuţite. Producţia culinară cu Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu a câştigat doar la oraşe, pe intervalul Şef sub acoperire.
De menţionat: Chefi la Cuţite nu a performat bine pe intervalele producţiilor Pro TV, dar pe propriul interval a câştigat pe publicul urban şi pe comercial, în timp ce pe naţional era doar pe trei.
Kanal D, cu serialul Hercai, a fost pe primul loc doar pe publicul naţional, pe intervalul Şef sub acoperire.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Chefi vs Şefi. Mai bine Chef în bucătărie decât Şefi sub acoperire! Showul Antenei a bătut showul Pro TV
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, imbatabil pe propiul interval
Naţional. E marţi seara, iar românii aleg comedia. Las Fierbinţi, producţia Pro TV, a câştigat detaşat pe publicul naţional, cu mai bine de 2,1 milioane de telespectatori.
Hercai, mai urmărit decât Chefi la Cuţite. Serialul turcesc a pus Kanal D pe locul doi, cu 1.514.000 de privitori, iar bucătarii Antenei 1 erau doar pe trei - 1.286.000 de urmăritori.
Urban. Fierbinţenii prind şi la oraşe. Un nou interval, o nouă victorie pentru Las Fierbinţi şi Pro TV - 995.000 de telespectatori, în medie.
Chefii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au stat mai bine pe acest interval, cu 765.000 de privitori. Kanal D completa podiumul serii, cu 660.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii urmăresc în număr mare comedia. Las Fierbinţi mai bifa un succes, aseară, cu 477.000 de telespectatori.
Cifre bune şi pentru Chefi la Cuţite, dar suficiente pentru doar pentru secund. 324.000 de români se uitau la emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol.
Pe locul trei se regăsea tot Kanal D, cu 172.000 de privitori.
Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.120.000 | 12.0 | 23.8 |
2 | Kanal D | 1.514.000 | 8.6 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 1.286.000 | 7.3 | 14.5 |
4 | Romania TV | 422.000 | 2.4 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 400.000 | 2.3 | 4.5 |
6 | Happy Channel | 310.000 | 1.8 | 3.5 |
7 | Prima TV | 281.000 | 1.6 | 3.2 |
8 | Pro Cinema | 241.000 | 1.4 | 2.7 |
9 | DigiSport 1 | 166.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Realitatea Plus | 113.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 995.000 | 10.4 | 22.0 |
2 | Antena 1 | 765.000 | 8.0 | 16.9 |
3 | Kanal D | 660.000 | 6.9 | 14.6 |
4 | Romania TV | 253.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 240.000 | 2.5 | 5.3 |
6 | Happy Channel | 169.000 | 1.8 | 3.7 |
7 | Prima TV | 125.000 | 1.3 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 124.000 | 1.3 | 2.7 |
9 | Realitatea Plus | 69.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Digi 24 | 58.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 477.000 | 11.4 | 31.3 |
2 | Antena 1 | 324.000 | 7.7 | 21.2 |
3 | Kanal D | 172.000 | 4.1 | 11.3 |
4 | DigiSport 1 | 50.000 | 1.2 | 3.3 |
5 | Prima TV | 49.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | Happy Channel | 39.000 | 0.9 | 2.6 |
7 | Romania TV | 39.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Film Cafe | 16.000 | 0.4 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Intervalul Şef sub acoperire a avut trei lideri
Naţional. Luptă strânsă pentru primul loc între Hercai şi Şeful sub acoperire. Serialul de pe Kanal D a avut câştig de cauză, cu 1.472.000 de telespectatori.
Pro TV s-a clasat pe locul doi, dar la mică diferenţă - 1.434.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 şi Chefi la Cuţite - 1.387.000 de urmăritori.
Urban. Un alt segment de public, un alt lider. Chefii Antenei 1 au bifat singurul succes al serii pe cele două intervale cu producţiile de la Pro TV. Aproximativ 776.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea culinară.
Şeful sub acoperire de pe Pro TV era pe locul secund, cu 701.000 de privitori, iar pe trei termina seara Kanal D - 658.000 de urmăritori.
Comercial. Surpriză în rândul tinerilor. După ce săptămâna trecută Chefii depăşeau 450.000 de privitori tineri, emisiunea a scăzut la 351.000, aseară.
Şeful sub acoperire de pe Pro TV a câştigat bătălia audienţelor, cu 369.000 de telespectatori. Podiumul l-a completat Kanal D - 175.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.472.000 | 8.3 | 18.4 |
2 | Pro TV | 1.434.000 | 8.1 | 17.9 |
3 | Antena 1 | 1.387.000 | 7.9 | 17.3 |
4 | Romania TV | 496.000 | 2.8 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 437.000 | 2.5 | 5.5 |
6 | Prima TV | 292.000 | 1.7 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 247.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | Pro Cinema | 216.000 | 1.2 | 2.7 |
9 | DigiSport 1 | 128.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 110.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 776.000 | 8.1 | 18.3 |
2 | Pro TV | 701.000 | 7.3 | 16.6 |
3 | Kanal D | 658.000 | 6.9 | 15.6 |
4 | Antena 3 | 290.000 | 3.0 | 6.9 |
5 | Romania TV | 275.000 | 2.9 | 6.5 |
6 | Prima TV | 127.000 | 1.3 | 3.0 |
7 | Happy Channel | 126.000 | 1.3 | 3.0 |
8 | DigiSport 1 | 114.000 | 1.2 | 2.7 |
9 | Realitatea Plus | 64.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Digi 24 | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 369.000 | 8.8 | 24.1 |
2 | Antena 1 | 351.000 | 8.4 | 23.0 |
3 | Kanal D | 175.000 | 4.2 | 11.4 |
4 | DigiSport 1 | 65.000 | 1.6 | 4.3 |
5 | Romania TV | 51.000 | 1.2 | 3.3 |
6 | Prima TV | 49.000 | 1.2 | 3.2 |
7 | Antena 3 | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | AMC | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Pai normal. Cand incep battle-urile, Pro TV termina emisiunile si serialele. Atunci se bucura Antenuta, ca invinge filme antice.