Audienţe. Marţi seara românii au avut de ales între Chefi la Cuţite (Antena 1) şi ... Şef sub acoperire (Pro TV). Bucătarii au câştigat duelul pe toate segmentele de public, dar nu au reuşit să învingă pe niciun target Las Fierbinţi.
Detalii, în continuare:
Chefi versus Şef. Duelul de o oră dintre emisiunile de pe Antena 1 şi Pro TV a fost câştigat categoric de bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu. Chefi la Cuţite era cea mai urmărită emisiune la oraşe şi în rândul tinerilor, pe intervalul Şef sub acoperire.
Pe naţional, însă, emisiunea culinară era la egalitate cu serialul Hercai de pe Kanal D.
Şeful sub acoperire de aseară a fost Mircea Săplăcan, director de marketing Tria’s, un lanţ de florării din ţară.
Lucrurile au fost diferite pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie a încheiat seara pe primul loc, pe toate toate segmentele de public. Diferenţa cea mai mică a fost pe comercial. De menţionat şi că Antena 1 era pe locul trei, la nivelul întregii ţări, cât timp a rulat Las Fierbinţi.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Surpriza de luni: Chefii de pe Antena 1 au depăşit Românii au talent pe publicul tânăr. Pro a câştigat ţara şi oraşele
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Chefi vs Şef sub Acoperire. Bucătarii, mult mai urmăriţi de public
Naţional. Luptă strânsă pentru primul loc, la nivelul întregii ţări, între Chefi la Cuţite şi Hercai. Bucătarii şi serialul turcesc au încheiat la egalitate, emisiunea culinară având, însă, un avans de 6.000 de telespectatori.
Pe Antena 1 se uitau 1.540.000 de telespectatori, iar pe Kanal D 1.534.000. Podiumul serii l-a încheiat Şeful sub acoperire de pe Pro TV, cu 1.408.000 de privitori.
Urban. La oraşe s-au făcut diferenţe. Chefii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au bifat primul succes al serii de marţi, cu 986.000 de telespectatori, în medie.
Hercai l-a învins pe Şeful sub acoperire. Kanal D încheia seara pe locul doi cu 671.000 de urmăritori, iar pe Pro TV se uitau 626.000 de români.
Comercial. Încă o victorie pentru Chefi la Cuţite şi pe segmentul tinerilor. Aproximativ 459.000 de telespectatori tineri s-au uitat la episodul de aseară, pe Antena 1.
Şeful sub acoperire a stat ceva mai bine, fiind pe locul doi cu 329.000 de privitori tineri, iar podiumul serii l-a încheiat Kanal D - 173.000 de urmăritori tineri.
Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.540.000 | 8.7 | 18.5 |
2 | Kanal D | 1.534.000 | 8.7 | 18.4 |
3 | Pro TV | 1.408.000 | 8.0 | 16.9 |
4 | Antena 3 | 425.000 | 2.4 | 5.1 |
5 | Romania TV | 383.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 313.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 222.000 | 1.3 | 2.7 |
8 | Pro 2 | 217.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | TVR 1 | 153.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 132.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 986.000 | 10.3 | 22.7 |
2 | Kanal D | 671.000 | 7.0 | 15.5 |
3 | Pro TV | 626.000 | 6.5 | 14.4 |
4 | Antena 3 | 268.000 | 2.8 | 6.2 |
5 | Romania TV | 186.000 | 1.9 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 156.000 | 1.6 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 130.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Digi 24 | 84.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Pro 2 | 75.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 63.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 459.000 | 10.9 | 29.7 |
2 | Pro TV | 329.000 | 7.8 | 21.3 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.1 | 11.2 |
4 | Antena 3 | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
5 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.2 |
6 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.1 |
7 | Pro Cinema | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Las Fierbinţi a fost „şeful” timp de o oră
Naţional. Românii au ales comedia de pe Pro TV. Serialul Las Fierbinţi a bifat noi audienţe foarte bune, la nivelul întregii ţări. Peste 2,2 milioane de români au urmărit episodul de aseară, pe Pro TV.
În prima oră de marţi, Hercai s-a descurcat mai bine decât Chefi la Cuţite. Serialul turcesc era urmărit de 1.500.000 de telspectatori, iar bucătarii de 1.417.000.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Bobiţă, Celentano sau Firicel prind în continuare la public, bifând victoria pentru Pro TV cu mai bine de 1 milion de telespectatori, în medie.
Chefii s-au descurcat mai bine pe acest segment, terminând seara pe locul doi cu 880.000 de privitori. Kanal D se afla doar pe trei - 646.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au preferat Las Fierbinţi, dar diferenţa faţă de Chefi la Cuţite a fost mai mică faţă de celelalte două segmente. La fierbinţeni se uitau 454.000 de tineri, iar la bucătari 402.000.
Kanal D completa podiumul serii, cu 155.000 de urmăritori. Pe locul patru era Digi Sport 1, care difuza un meci din Cupa României: Chindia Târgovişte-Universitatea Craiova.
Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.289.000 | 13.0 | 25.0 |
2 | Kanal D | 1.500.000 | 8.5 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 1.417.000 | 8.0 | 15.5 |
4 | Romania TV | 379.000 | 2.1 | 4.1 |
5 | Happy Channel | 312.000 | 1.8 | 3.4 |
6 | Antena 3 | 303.000 | 1.7 | 3.3 |
7 | DigiSport 1 | 245.000 | 1.4 | 2.7 |
8 | Pro Cinema | 185.000 | 1.0 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 162.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 153.000 | 0.9 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.044.000 | 10.9 | 22.6 |
2 | Antena 1 | 880.000 | 9.2 | 19.0 |
3 | Kanal D | 646.000 | 6.7 | 14.0 |
4 | Romania TV | 192.000 | 2.0 | 4.1 |
5 | Happy Channel | 176.000 | 1.8 | 3.8 |
6 | Antena 3 | 176.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | DigiSport 1 | 156.000 | 1.6 | 3.4 |
8 | Digi 24 | 74.000 | 0.8 | 1.6 |
9 | TVR 1 | 72.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Diva | 71.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 454.000 | 10.8 | 28.8 |
2 | Antena 1 | 402.000 | 9.6 | 25.6 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.7 | 9.8 |
4 | DigiSport 1 | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
5 | Happy Channel | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
6 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
7 | TVR 1 | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Pro Cinema | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii