Audienţe. La ce s-au uitat românii în seara de miercuri? Răspuns: serialul turcesc Hercai de pe Kanal D şi Imperiul Leilor de pe Pro TV. iUmor, emisiunea Antenei 1, a fost doar pe locurile doi şi trei, aseară.
Detalii, în continuare:
„Leii” de pe Pro TV au câştigat seara doar pe publicul tânăr, la fel ca săptămâna trecută. În ţară şi la oraşe au fost depăşiţi de serialul Hercai. Aproximativ 1,3 milioane de români au urmărit episodul de aseară din Imperiul Leilor, pe Pro TV.
De menţionat: Audienţa Pro TV-ului a scăzut după finalul emisiunii Imperiul Leilor. Postul din Pache Protopopescu era pe locul trei pe naţional şi urban pe intervalul iUmor (care a durat cu 45 de minute mai mult), dar pe publicul comercial s-a menţinut pe primul loc.
Hercai şi Kanal D au condus clasamentele pe naţional şi urban, pe intervalul „Leilor”. Mai bine de 1,5 milioane de telespectatori se uitau pe postul Dogan.
iUmor, emisiunea Antenei 1, nu a prins aşa de bine la public. S-a clasat pe trei în ţară şi la oraşe, pe intersecţia cu Imperiul leilor, iar în rândul tinerilor a fost pe doi.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. „Leii”, iUmor sau serial turcesc? Românii s-au împărţit între Pro TV, Kanal D şi Antena 1, miercuri seară. iUmor pierde primul loc la tineri
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30):
Naţional. Românii, între Hercai şi Imperiul Leilor. Kanal D a câştigat seara cu serialul turcesc - 1.515.000 de telespectatori. Pe Pro TV erau 1.302.000 de români la "lei".
Podiumul serii l-a completat Antena 1, cu emisiunea iUmor - 1.271.000 de telespectatori.
Urban. Luptă mai strânsă pentru prima poziţie la oraşe. Kanal D a câştigat şi pe acest segment de public, cu 677.000 de telespectatori.
„Leii” de pe Pro TV au încheiat seara tot pe locul doi şi la oraşe, dar la mică distanţă cu 637.000 de privitori. Pe trei erau Antena 1 şi iUmor - 605.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales să se uite la Imperiul Leilor. Emisiunea de pe Pro TV a câştigat detaşat pe acest segment de public, cu 355.000 de telespectatori tineri.
iUmor a stat mai bine la tineri. Antena 1 ocupa locul doi cu 287.000 de privitori, iar pe trei se clasa Kanal D - 183.000 de urmăritori.
Surpriza serii: Naţional TV. Postul TV a ocupat locul patru, cu 62.000 de privitori pe intervalul „Leilor”. Naţional TV difuza aseară un film din 2010 - „Obligat să ucidă”, cu Steve Austin.
Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.515.000 | 8.6 | 17.8 |
2 | Pro TV | 1.302.000 | 7.4 | 15.3 |
3 | Antena 1 | 1.271.000 | 7.2 | 14.9 |
4 | Romania TV | 573.000 | 3.2 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 500.000 | 2.8 | 5.9 |
6 | National TV | 360.000 | 2.0 | 4.2 |
7 | Happy Channel | 243.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | Prima TV | 162.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 156.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 121.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 677.000 | 7.1 | 15.4 |
2 | Pro TV | 637.000 | 6.7 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 605.000 | 6.3 | 13.8 |
4 | Antena 3 | 342.000 | 3.6 | 7.8 |
5 | Romania TV | 265.000 | 2.8 | 6.0 |
6 | National TV | 150.000 | 1.6 | 3.4 |
7 | Happy Channel | 145.000 | 1.5 | 3.3 |
8 | DigiSport 1 | 84.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 68.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 355.000 | 8.4 | 22.9 |
2 | Antena 1 | 287.000 | 6.8 | 18.6 |
3 | Kanal D | 183.000 | 4.3 | 11.8 |
4 | National TV | 62.000 | 1.5 | 4.0 |
5 | Antena 3 | 49.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | Romania TV | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
7 | Digi 24 | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Happy Channel | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Da au cumparat licența bravo
Cei de la antena nu au cumparat licența pentru ca nu avea ce sa cumpere,serialul nu era de vanzare
A fost o dată,se mai intampla
Adela este cumpărat si nu ar trebui sa va faceti griji despre serial.Nu are audiențe wow dar audiențele pentru ei sunt doar un bonus,au primit deja o căruță de bani
Iar Vlad sezonul 3,scenariu original dar față de sezonul 1 audiențele au fost de 2 ori mai mici deci noi Românii la capitolul seriale suntem varză
Măruță sa-ti fie rusine,de fapt nu tie ci producătorului care acceptă asa ceva
Normal ca acceptă ca pensionarii pun botul la cancanuri
Imperiul Leilor nu cumva a fost pe TVR?masked singer nu e cumva combinația fatală dintre Dan Negru si TCDU?
Uitati-vă si in ogradă voastră si comentați după