AUDIENŢE. Mutare cu rezultate pentru iUmor. Emisiunea de umor a urcat Antena 1 în topul audienţelor, cu prima ediţie dată miercuri seara în acest sezon.
Postul Intact a fost lider pe segmentul comercial şi a ocupat locul secund în mediul urban şi la nivel naţional. La primele ediţii din acest sezon de iUmor, date duminica, Antena 1 s-a învârtit în jurul locurilor doi-trei.
Pe intervalul iUmor, Kanal D a fost lider la oraşe şi la nivel naţional.
Într-o seară în care a avut Imperiul Leilor, Pro TV s-a clasat doar pe locul trei în ţara şi la oraşe, iar pe publicul tânăr a ocupat poziţia a doua. Situaţia din clasament a Pro TV, dar cu cifre uşor diferite, a fost aceeaşi şi pe intervalul efectiv Imperiul Leilor (20:30-22:30).
Kanal D a avut, pe intervalul iUmor, serialul Hercai (20:00-23:00).
Citeşte şi: Chefi la cuţite intră pe post duminică. iUmor se mută în altă zi
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55):
Naţional. iUmor a pus Antena 1 pe locul doi, în toată ţara, cu ediţia de aseară. Aproximativ 1,2 milioane de români erau cu ochii pe show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Bendeac.
Pe acelaşi interval, Kanal D era lider - cu o medie de 1,5 milioane de persoane în fiecare minut.
Podiumul a fost completat de Pro TV, care înregistra o medie de aproape 1,1 milioane de privitori pe minut, pe intervalul iUmor.
Urban. În mediul urban topul primelor trei televiziuni a rămas neschimbat. Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu iUmor. A adunat o medie de 620.000 de telespectatori pe minut.
Primul loc a fost ocupat de Kanal D, care a strâns, pe intervalul iUmor, o medie de 720.000 de persoane.
Locul trei a aparţinut Pro TV, cu 580.000 de telespectatori, în medie, când la Antena 1 era iUmor.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la iUmor şi au pus Antena 1 pe primul loc în clasament. Peste 340.000 de persoane tinere s-au uitat, în fiecare minut, la prima ediţie iUmor programată miercuri.
Diferenţa dintre primele două locuri a fost destul de mică pe segmentul comercial. Pro TV a trecut pe doi, peste Kanal D, cu o medie de 313.000 de telespectatori pe intervalul iUmor.
Kanal D s-a poziţionat pe locul trei, cu 200.000 de persoane în medie.
Audienta posturilor TV miercuri, 3 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.562.000 | 8.8 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 1.207.000 | 6.8 | 14.7 |
3 | Pro TV | 1.076.000 | 6.1 | 13.1 |
4 | Romania TV | 461.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 394.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | National TV | 275.000 | 1.6 | 3.3 |
7 | Happy Channel | 247.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Pro 2 | 205.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Prima TV | 174.000 | 1.0 | 2.1 |
10 | DigiSport 1 | 163.000 | 0.9 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 3 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 720.000 | 7.5 | 16.8 |
2 | Antena 1 | 620.000 | 6.5 | 14.4 |
3 | Pro TV | 581.000 | 6.1 | 13.5 |
4 | Romania TV | 239.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 236.000 | 2.5 | 5.5 |
6 | Happy Channel | 151.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | National TV | 129.000 | 1.3 | 3.0 |
8 | Prima TV | 106.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 72.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 3 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:30-22:55), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 342.000 | 8.1 | 22.5 |
2 | Pro TV | 313.000 | 7.4 | 20.5 |
3 | Kanal D | 199.000 | 4.7 | 13.1 |
4 | National TV | 39.000 | 0.9 | 2.5 |
5 | Antena 3 | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Prima TV | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | AXN | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Pro 2 | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii