AUDIENŢE. Într-o seară cu Survivor şi debutul emisiunii Burlacul de la Antena 1, Pro TV şi Românii au talent au ţinut românii cu ochii pe televizoare.
Pro TV a condus detaşat clasamentul, iar show-ul de talent a fost cel mai popular program al serii. Survivor a avut cifre bune, deşi a fost mult în urma Românii au talent, iar Burlacul a debutat în noul sezon cu cifre modeste şi de patru ori mai mici decât ale liderului.
Indiferent despre care interval vorbim, Pro TV a condus vineri seara: au fost 2,6 milioane pe Românii au talent, iar până la miezul nopţii (deşi Românii au talent s-au terminat de la ora 23:05), Pro TV a avut o medie de audienţă de peste 2,2 milioane de telespectatori.
În medie, show-ul jurizat de Andi Moisescu, Alexandra Dinu, Andra şi Florin Călinescu a adunat peste 2,6 milioane de români în faţa micilor ecrane în cele două ore şi jumătate de emisiune.
De menţionat că show-ul de pe Pro TV n-a mers atât de bine luni seara, când a fost surclasat pe publicul comercial de cooking show-ul Chefi la cuţite de pe Antena 1.
Citeşte şi: Surpriza de luni: Chefii de pe Antena 1 au depăşit Românii au talent pe publicul tânăr. Pro a câştigat ţara şi oraşele
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.05):
Naţional. Românii au talent a pus Pro TV în topul celor mai urmărite staţii TV, vineri seara. Show-ul de talente a înregistrat peste 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Kanal D a fost următorul post din top. Nu a stat rău, dar a fost mult în urma Pro TV. Cu Survivor pe interval, Kanal D a adunat o medie de 1,8 milioane de privitori pe minut.
Locul trei pe intervalul Românii au talent a fost ocupat de Antena 1, cu debutul Burlacul pe interval. Fie că vorbim de acest interval sau de întregul interval Burlacul (20:30-23:35), Antena 1 a avut aproximativ aceeaşi medie de audienţă: aproape 600.000 de telespectatori.
Urban. În mediul urban situaţia s-a menţinut. Pro TV a fost lider detaşat, cu 1,3 milioane de persoane în fiecare minut.
Cu aproape 800.000 de telespectatori în fiecare minut, Kanal D s-a clasat pe locul doi când la Pro TV era show-ul Românii au talent.
Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 373.000 de urmăritori pe minut.
Comercial. Tinerii, aproape jumătate de milion, s-au uitat la show-ul de talente Pro TV. Locul doi a fost tot al Kanal D, cu 300.000 de persoane pe interval.
Antena 1 s-a clasat pe poziţia a treia, cu 160.000 de privitori pe minut.
Audienta posturilor TV vineri, 5 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.674.000 | 15.1 | 31.5 |
2 | Kanal D | 1.852.000 | 10.5 | 21.8 |
3 | Antena 1 | 585.000 | 3.3 | 6.9 |
4 | Romania TV | 329.000 | 1.9 | 3.9 |
5 | Antena 3 | 260.000 | 1.5 | 3.1 |
6 | DigiSport 1 | 209.000 | 1.2 | 2.5 |
7 | TVR 1 | 179.000 | 1.0 | 2.1 |
8 | Pro 2 | 165.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 129.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | National TV | 117.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 5 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.326.000 | 13.8 | 30.6 |
2 | Kanal D | 782.000 | 8.2 | 18.1 |
3 | Antena 1 | 373.000 | 3.9 | 8.6 |
4 | Antena 3 | 178.000 | 1.9 | 4.1 |
5 | Romania TV | 159.000 | 1.7 | 3.7 |
6 | TVR 1 | 104.000 | 1.1 | 2.4 |
7 | DigiSport 1 | 102.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | Pro 2 | 81.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Happy Channel | 69.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 68.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 5 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 458.000 | 10.9 | 31.9 |
2 | Kanal D | 309.000 | 7.3 | 21.5 |
3 | Antena 1 | 160.000 | 3.8 | 11.1 |
4 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
5 | TVR 1 | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
6 | TNT | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
7 | Boomerang | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | DigiSport 1 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | National TV | 19.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Burlacul asta e un fel de umplutura si cu o concurență așa,zero barat