Skip to main content

AUDIENŢE. Surpriza de luni: Chefii de pe Antena 1 au depăşit Românii au talent pe publicul tânăr. Pro a câştigat ţara şi oraşele

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Primăvara a început cu înfruntare de zile mari: Românii au talent (Pro TV) versus Chefi la Cuţite (Antena 1). Şi cu o mare surpriză: luni seara, Românii au talent au pierdut publicul tânăr (18-49 de ani) în faţa Chefilor de pe Antena 1.

Publicitate

Show-ul de talente nu a avut rival pe naţional şi urban, dar pe comercial a pierdut primul loc pentru prima dată în acest sezon. Kanal D, în schimb, a căzut pe trei fără Survivor.

Detalii, în continuare:

Românii au talent, show-ul de pe Pro TV, rămâne la fel de urmărit şi lunea în ţară. Peste 2,3 milioane de români s-au uitat la episodul de aseară. Emisiunea a avut, însă, şi o primă înfrângere în acest an: a pierdut prima poziţie pe comercial, pe segmentul tinerilor.

Chefi la Cuţite, emisiunea de pe Antena 1, a continuat sezonul 9 la fel ca duminică: primul loc doar la tineri. În ţară şi la oraşe nu a avut vreo şansă în faţa Românii au talent. Peste 1,5 milioane de telespectatori se uitau la show-ul culinar, la nivel naţional.

Important de menţionat: Episodul din Chefi la cuţite a durat cu o oră mai mult decât gala Românii au talent, care s-a terminat pe la 22:30. Kanal D, cu serialul Hercai, s-a clasat pe locul trei pe toate targeturile.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent. Din nou! Încă o seară cu Pro TV lider. Survivor, cel mai apropiat urmăritor

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Românii au talent (20:30-22:30):

Naţional. Românii au talent şi audienţă în ţară. Peste 2,3 milioane de telespectatori s-au uitat la show-ul de talente pe Pro TV, aseară. Luni seara Andra a acordat un nou Golden Buzz. Pentru ventriloca Ana-Maria Mărgean (foto articol).

La distanţă destul de mare se află pe locul doi Antena 1. Episodul 2 din sezonul 9 Chefi la Cuţite era urmărit de 1.548.000 de privitori, în medie.

Kanal D, fără Survivor, a căzut pe locul trei. Serialul Hercai a adunat în faţa televizoarelor 1.450.000 de urmăritori.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Românii au talent şi Pro TV bifează un nou succes, cu 1.118.000 de telespectatori, în medie.

Chefi la Cuţite a pus Antena 1 pe locul secund, cu 828.000 de privitori, în timp ce Kanal D completa podiumul serii de luni - 629.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Prima înfrângere pentru Românii au talent în acest an. Show-ul de talente prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş a pierdut primul loc pe comercial. Aseară era doar pe doi, cu 381.000 de telespectatori.

Preferaţii publicului au fost chefii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu. Antena 1 era lider cu Chefi la Cuţite - 447.000 de privitori tineri.

Pe locul trei a terminat tot Kanal D, dar la distanţă faţă de primele două clasate - 184.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV luni, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.384.000 13.5 26.0
2 Antena 1 1.548.000 8.8 16.9
3 Kanal D 1.450.000 8.2 15.8
4 Romania TV 445.000 2.5 4.9
5 DigiSport 1 321.000 1.8 3.5
6 Antena 3 301.000 1.7 3.3
7 Happy Channel 287.000 1.6 3.1
8 Pro Cinema 283.000 1.6 3.1
9 Pro 2 166.000 0.9 1.8
10 TVR 1 117.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.118.000 11.7 24.1
2 Antena 1 828.000 8.6 17.9
3 Kanal D 629.000 6.6 13.6
4 Romania TV 242.000 2.5 5.2
5 Antena 3 190.000 2.0 4.1
6 DigiSport 1 177.000 1.8 3.8
7 Happy Channel 155.000 1.6 3.3
8 Pro Cinema 94.000 1.0 2.0
9 Pro 2 68.000 0.7 1.5
10 Digi 24 64.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 447.000 10.6 27.9
2 Pro TV 381.000 9.0 23.8
3 Kanal D 184.000 4.4 11.5
4 DigiSport 1 52.000 1.2 3.2
5 Romania TV 37.000 0.9 2.3
6 Pro Cinema 36.000 0.9 2.3
7 Antena 3 34.000 0.8 2.1
8 Comedy Central 31.000 0.7 2.0
9 Happy Channel 30.000 0.7 1.9
10 Digi 24 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Barabula Barabula
    În 2-3 ani Antena 1 va trece peste Pro Tv în prime time!

    Asa ziceau postacii acum 5 ani. Ca in 2-3 ani, trece Antenuta peste Pro TV in prime-time. Dar, teapa...
    Mai bine zis in 10 ani, POATE...
  • Ionut Ionut
    Cred ca Pro TV mai lasa emisunea luni cam 2-3 saptamani. Daca si in cele 2-3 zile de luni, ia bataie de la Antena 1 pe comercial, sigur vor muta emisiunea sambata. Din ce vad, Survivor cam scade in audiente de la o zi la alta, deci nu va avea probleme Pro TV cu Te cunosc de undeva.
  • Anca Anca
    În 2-3 ani Antena 1 va trece peste Pro Tv în prime time!
  • Filmoteca Filmoteca
    Pro TV a gresit cand a programat emisiunea luni. Mai bine o lasa sambata si luni doar filme redifuzate.
    E mult mai bine sa te uiti la Romanii au talent 2 zile la rand (vineri si sambata), nu la o distanta de 2 zile.
  • Leustescu Leustescu
    S-a întâmplat exact ceea ce spuneam în comentarii încă dinaintea debutului Rgt! Felicitări Antena1!

    Si cand Talentosii stergeau pe jos cu Antenuta ta unde ai fosta ascuns ? In barlog de rusine ?
  • resita resita
    Pana la urma se pare ca, strategia A1 a fost castigatoare. Desi n-am crezut ca sefii pot bate RaT uite ca s-a intamplat.
    Doua din doua pentru sefi, sigur deseara o sa fie a treia zi pe locul 1 la comercial ceea ce demonstreaza ca sefii sunt greu de ucisi, au publicul lor si se pot bate cu orice emisiune.
  • Claudiu Claudiu
    Bun! Bravo, Chefilor!
  • Allex Allex
    S-a întâmplat exact ceea ce spuneam în comentarii încă dinaintea debutului Rgt! Felicitări Antena1!
  • Barabula Barabula
    Momentul de golden buzz a fost lider de audiență, în intervalul 22:16 – 22:32. La nivel național, prestația Anei Maria a avut un rating de 13.9 și un share de peste 30%, în timp ce locul 2 avea un rating de 7.3 și un share de 15.8%, ținând cu ochii pe PRO TV peste 2.4 milioane de oameni. Și în mediul online prestația fetei a devenit rapid virală: pe Facebook, momentul are deja peste 40K like-uri și 14 mii de distribuiri, în timp ce pe Instagram peste 10K persoane l-au vizionat. Și pe Tik Tok fanii emisiunii și-au făcut simțită prezența, iar în mai puțin de 2 ore de la postare, peste 18K persoane l-au urmărit.
  • Daniel Daniel
    Daca pe Pro i-a mancat undeva sa isi uzeze cel mai tare program al lor din istorie punandu-l de doua ori pe saptamana.. ce sa l faci

Trimite un comentariu

sus