AUDIENŢE. O nouă săptămână, aceleaşi rezultate. Survivor a fost show-ul serii de sâmbătă, iar Kanal D a fost lider de audienţă. Nici „Jurassic World”, nici „Thor”, nici „Te cunosc de undeva” n-au ţinut piept emisiunii de la Kanal D.
În cele patru ore cât s-a văzut la TV, Survivor a adunat în faţa televizoarelor aproape două milioane de persoane în medie.
Un lucru foarte interesant de notat este tendinţa serii:
- Mai exact, românii au început seara cu Ştirile de la Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a fost lider, pe toate targeturile timp de o oră (până la 20:00, când a început şi Survivor). Apoi, pe Pro TV a început Jurassic World, peliculă care a rămas pe primul loc la tineri, dar care a pierdut oraşele şi ţara.
- Pro TV a pierdut şi mai mult din audienţă când a început al doilea film, Thor.
- Aşadar, per total, Survivor a avut o audienţă constantă în cele patru ore, spre deosebire de audienţa Pro TV-ului care a tot scăzut pe măsură ce s-a făcut mai târziu.
De celaltă parte, Antena 1 a ocupat locul secund pe două targeturi, cu Te cunosc de undeva. Cu trei ore de emisiune, Antena 1 a fost pe doi în toată ţara şi la oraşe, dar s-a clasat pe trei pe segmentul tânăr.
Situaţia detaliată, pe intervalul Survivor, mai jos:
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:45):
Naţional. Kanal D a fost cea mai urmărită televiziune din top, sâmbătă seara. Survivor a adunat o medie de 1,9 milioane de telespectatori pe minut.
Antena 1 a ocupat locul doi pe intervalul Survivor. Postul Intact înregistrat o audienţă medie de peste 1,2 milioane de persoane în fiecare minut.
Podiumul a fost completat de Pro TV. Pe intervalul Survivor, postul din Pache Protopopescu a adunat puţin peste un milion de telespectatori în medie.
Urban. În mediul urban situaţia nu a fost foarte diferită. Survivor a atras cei mai mulţi privitori. Kanal D a fost lider şi a înregistrat o medie de 830.000 de urmăritori pe minut.
Locul secund a fost al Antenei 1, cu 710.000 de telespectatori pe intervalul Survivor.
Pro TV a fost a treia televiziune din top, la oraşe. De pe această poziţie a strâns o audienţă medie de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut, în cele patru ore de Survivor.
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la Survivor. Mai exact, Kanal D a scos o medie de 322.000 de persoane pe segmentul comercial.
Pro TV a trecut pe locul doi în top, cu o medie de 292.000 de persoane pe acelaşi interval.
Antena 1 a coborât pe trei, cu 206.000 de telespectatori în faţa televizoarelor, în cele patru ore de Survivor.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-23:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.905.000 | 10.8 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 1.218.000 | 6.9 | 15.2 |
3 | Pro TV | 1.021.000 | 5.8 | 12.8 |
4 | Romania TV | 563.000 | 3.2 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 324.000 | 1.8 | 4.1 |
6 | DigiSport 1 | 259.000 | 1.5 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 202.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | TVR 2 | 140.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | National TV | 121.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Pro 2 | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-23:45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 827.000 | 8.6 | 20.2 |
2 | Antena 1 | 710.000 | 7.4 | 17.4 |
3 | Pro TV | 477.000 | 5.0 | 11.7 |
4 | Romania TV | 296.000 | 3.1 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 188.000 | 2.0 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 122.000 | 1.3 | 3.0 |
7 | TVR 1 | 84.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | TVR 2 | 72.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Diva | 60.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Realitatea Plus | 58.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-23:45), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 322.000 | 7.7 | 22.6 |
2 | Pro TV | 292.000 | 6.9 | 20.5 |
3 | Antena 1 | 206.000 | 4.9 | 14.4 |
4 | Romania TV | 50.000 | 1.2 | 3.5 |
5 | DigiSport 1 | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | TVR 1 | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
7 | Pro 2 | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Digi 24 | 19.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | Film Cafe | 19.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Prima TV | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Sa vina vedetele mai tinere; dar alea vor banul gros. Foarte mult bani. Sa vina Antonia, Ruby, Irina Rimes si altii. Astea vor foarte multi banuti, dar nu are Antenuta de unde sa dea...
Sau mai simplu. Te uiti la Trending Romania la YouTube Muzica. Adu cantaretii aia, sa vezi ce audienta o sa faci. Dar problema e ca aia vor mii de euro pe episod.
Nu batraneii de acum, cu 200-300 euro pe editie.