Skip to main content

AUDIENŢE. A fost sâmbătă, a fost Survivor pe primul loc. Kanal D, lider într-o seară cu Te cunosc de undeva şi Avengers

 
AUDIENŢE. A fost sâmbătă, a fost Survivor pe primul loc. Kanal D, lider într-o seară cu Te cunosc de undeva şi Avengers

AUDIENŢE. Dacă a fost sâmbătă, Survivor a fost programul serii. Kanal D a fost lider detaşat, într-o seară cu Te cunosc de undeva la Antena 1 şi Avengers la Pro TV.

Publicitate

Show-ul prezentat de Daniel Pavel a fost urmărit de aproape două milioane de oameni din toată ţara.

De cealaltă parte, Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru următoarele două locuri. Cu Te cunosc de undeva, postul Intact a ocupat locul doi în ţară şi la oraşe.

Cu Răzbunătorii: Sfârşitul Jocului, Pro TV s-a clasat pe doi la tineri. La nivel naţional şi la oraşe, postul din Pache Protopopescu a ocupat locul trei.

Clasamentul a fost acelaşi, indiferent dacă vorbim despre intervalul Avengers (20:00-23:30) sau Te cunosc de undeva (20:00:23:10).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:00):

Naţional. Survivor a pus Kanal D pe primul loc în audienţe, sâmbătă seară. Aproape 1,9 milioane de oameni urmărit show-ul prezentat de Daniel Pavel.

Locul doi la nivel naţional a fost ocupat de Antena 1, cu 1,3 milioane de persoane. Podiumul, pe interval, a fost ocupat de Pro TV, care a adunat aproximativ 840.000 de telespectatori pe minut.

Urban. Kanal D a fost cel mai bine clasat post şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de peste 830.000 de privitori din mediul urban.

Antena 1, pe intervalul Survivor, a ocupat locul doi: aproximativ 730.000 de persoane erau în faţa televizoarelor. Pro TV a fost a treia staţie, cu 465.000 de urmăritori pe interval.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la show-ul Survivor. Kanal D a adunat o medie de 330.000 de telespectatori pe minut.

Pro TV a fost mai bine cotat pe segmentul comercial, peste Antena 1. Aproape 300.000 de persoane erau pe Pro TV, când la Kanal D era Survivor.

Antena 1 a coborât pe trei, pe acelaşi interval, cu o medie de 216.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.872.000 10.6 24.8
2 Antena 1 1.293.000 7.3 17.1
3 Pro TV 839.000 4.7 11.1
4 Romania TV 415.000 2.3 5.5
5 DigiSport 1 268.000 1.5 3.6
6 Antena 3 260.000 1.5 3.4
7 TVR 1 188.000 1.1 2.5
8 Prima TV 161.000 0.9 2.1
9 TVR 2 129.000 0.7 1.7
10 Diva 122.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 837.000 8.7 21.1
2 Antena 1 732.000 7.6 18.5
3 Pro TV 465.000 4.9 11.7
4 Romania TV 217.000 2.3 5.5
5 Antena 3 171.000 1.8 4.3
6 DigiSport 1 146.000 1.5 3.7
7 Diva 89.000 0.9 2.2
8 TVR 2 81.000 0.8 2.1
9 TVR 1 75.000 0.8 1.9
10 Look Sport+ 56.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 329.000 7.8 23.7
2 Pro TV 291.000 6.9 20.9
3 Antena 1 216.000 5.1 15.5
4 Diva 32.000 0.8 2.3
5 DigiSport 1 30.000 0.7 2.2
6 Romania TV 30.000 0.7 2.1
7 Look Sport+ 22.000 0.5 1.6
8 Antena 3 19.000 0.4 1.4
9 Pro 2 17.000 0.4 1.2
10 TV1000 17.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Filmoteca Filmoteca
    Nu intereseaza pe nimeni ce debitezi tu acolo, Stefane. E indicat sa ai 350-400.000 de tineri in fata televizoarelor ?
    Dar tine cont de ce e la TV, ca sa se uite tinerii. Daca ai emisiuni, daca ai filme, daca ai seriale. Difera audienta la tineri...
  • Lobescu Lobescu
    Lobescu, voiam un răspuns serios, nu unul în bătaie de joc!

    Nu interseaza pe nimeni ce zici tu acolo postacule pensionar. Vezi ca Mile mile ziceau de pensionarii de la Talente, de la Fierbinti. De ei nu zici nimic pensionarule ?
  • B.A.M B.A.M
    Lobescu, voiam un răspuns serios, nu unul în bătaie de joc!
  • Marian Marian
    Da Julia sotia lui va participa la birjari numai au banii pentru dansuri foarte bine a facut pro , poate vrea si el inapoi la antenuta si a trimis-o pe sotia inainte poate face un concurs de dans si vrea in juriu ,
  • Marian Marian
    Andra ,masked singer se va face in curand incep filmarile ,
  • Marian Marian
    Allex sti cumva daca va veni cineva la fel de bun sau aproape deoarece va fi o pierdere importanta pentru pro cine va realiza sau va produce emisiunile din toamna ?. pacat
  • Julia Julia
    Uitati-vă la mihai petre la story pe instagram
    Citez:"Astazi la 20:00 pe Antena 1"
    =))))))))))
  • Stefan Stefan
    Filmoteca, 291.000 de oameni pe comercial nu sunt multi. La un moment dat publicitarii isi vor pune intrebarea: Cati dintre cei 291.000 de tineri cumpara produsele care apar in spatiile publicitare. La aprox. 8 milioane de oameni (cam atatia sunt intr-o seara la tv), 291.000 sunt cam putini. La piata de publicitate de la noi, e indicat sa ai 350-400.000 de tineri in fata televizoarelor. Apropo, bugetele de publicitate se fac la inceputul anului, pe baza audientelor din anul precedent. Toate televiziunile inca au timp sa vina cu programe bune in grila de toamna, pentru ca atat la tv, cat si in radio, principalele perioade cu audienta ridicata sunt februarie-mai si septembrie-decembrie (cel mult pana in Craciun). Vorbesc in cunostinta de cauza, crede-ma!
  • Mirelescu Mirelescu
    Atâtea emisiuni bune si făcute in bataie de joc de pro,si lasa-te doar la un sezon
    Cea mai recentă chestie este masked Singer ,ma indoiesc ca va mai fi alt sezon
    Asia express 1 a a avut cifre modeste,sezonul 2 a fost mai bun iar 3 a avut cifre record
    Si la chefi la fel,si majoritatea de la A1

    Care sunt alea majoritatea de la A1 bolovano ? Ultimul Trib unde e ? Insula unde e ? NextStar ? Inainte de Chefi au mai avut o emisiune cu bucatari. Au avut si o emisiune cu dansuri parca. Unde sunt alea ?
    Pro TV nu e ca Antenuta ta. Exeplu e Burlacul. Primul sezon audiente bunicele, acum, dezastru vineri la bataie cu Talentosii.

    Sezonul 3 de Asiatici a avut audiente foarte bune pentru ca a fost pandemia (toata lumea in casa). Stai sa inceapa noul sezon, oare peste 2-3 ani ? Sa vedem ce audiente face emisiunea ta.
  • Lobescu Lobescu
    Chiar aștept un răspuns din partea "haterilor de pensionari" la aceste întrebări!!! Că tot se văd un Dumnezeu al domeniului!

    Asta trebuie sa iti raspunda pensionarii Mile mile. Dar azi nu apar, ca si ieri. Bagati in barlog de rusine.
  • B.A.M B.A.M
    Ce aveți cu pensionarii? Nu au voie să se uite pe TV cumva?
    Da, se pot uita pe posturi precum PRO TV, Kanal D, Antena 1, etc. Dar o pot face alături de copii și nepoți lor! Sunt atâtea familii în România care au un singur televizor. De unde a apărut această idee că fiecare cetățean al României are un televizor?! De aceea întreb:
    "Sunt luate în calcul toate persoanele din fața unui televizor când se dau aceste cifre absolute?"
    Dacă DA, pot să înțeleg ura aceaata pe pensionari. Dacă NU, înseamnă că avem doar o realitate parțială a audiențelor din România, neștiindu-se adevărul.
    Dacă se numără televizoarele, ci nu și oamenii la aceea rubrică din tabel de "PERSOANE", nu am ce să mai zic...
    Ca să nu mai spun că unii se uită pe varianta HD a unor posturi și alții pe varianta clasică a acestora. Se ia în calcul acest lucru când se calculează audiențele???
    Chiar aștept un răspuns din partea "haterilor de pensionari" la aceste întrebări!!! Că tot se văd un Dumnezeu al domeniului!
  • Filmoteca Filmoteca
    Stefan, pentru ca Pro TV este interesat de profit. Daca un film are audiente mari si costa putin sa fie difuzat, Pro TV este multumit. Daca o emisiune are audiente mari, dar costa foarte mult, iar profitul este minim, slabe sanse sa se faca un alt sezon.
    Si in televiziuni, conteaza comercialul (tinerii). Ca tot ai zis tu ca filmele "sunt deja vazute de catre tineri". Vad ca filmul, pe comercial, are 2 puncte in plus fata de emisiunea de la Antena 1.
  • Rosulescu Rosulescu
    Filmele nu mai sunt de baza, ci show-urile. Felicitari Antena 1 si Kanal D!

    Serios ? Ai uitat cand multe filme aveau 9-10 rating pe comercial ? In multe zile dublu peste Antenuta, si chiar triplu peste Kanal ?
    Filmele prind daca au 2 ore cu reclame cu tot. Peste 3 ore, audiente mici.
  • Andra Andra
    Stefan iti dau perfectă dreptate
    Atâtea emisiuni bune si făcute in bataie de joc de pro,si lasa-te doar la un sezon
    Cea mai recentă chestie este masked Singer ,ma indoiesc ca va mai fi alt sezon
    Asia express 1 a a avut cifre modeste,sezonul 2 a fost mai bun iar 3 a avut cifre record
    Si la chefi la fel,si majoritatea de la A1
  • Sabina Sabina
    Allex ,îmi pare rău de Adrian Batista.Dan Alexandrescu va rămâne la Pro?

Trimite un comentariu

sus