AUDIENŢE. Dacă a fost sâmbătă, Survivor a fost programul serii. Kanal D a fost lider detaşat, într-o seară cu Te cunosc de undeva la Antena 1 şi Avengers la Pro TV.
Show-ul prezentat de Daniel Pavel a fost urmărit de aproape două milioane de oameni din toată ţara.
De cealaltă parte, Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru următoarele două locuri. Cu Te cunosc de undeva, postul Intact a ocupat locul doi în ţară şi la oraşe.
Cu Răzbunătorii: Sfârşitul Jocului, Pro TV s-a clasat pe doi la tineri. La nivel naţional şi la oraşe, postul din Pache Protopopescu a ocupat locul trei.
Clasamentul a fost acelaşi, indiferent dacă vorbim despre intervalul Avengers (20:00-23:30) sau Te cunosc de undeva (20:00:23:10).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:00):
Naţional. Survivor a pus Kanal D pe primul loc în audienţe, sâmbătă seară. Aproape 1,9 milioane de oameni urmărit show-ul prezentat de Daniel Pavel.
Locul doi la nivel naţional a fost ocupat de Antena 1, cu 1,3 milioane de persoane. Podiumul, pe interval, a fost ocupat de Pro TV, care a adunat aproximativ 840.000 de telespectatori pe minut.
Urban. Kanal D a fost cel mai bine clasat post şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de peste 830.000 de privitori din mediul urban.
Antena 1, pe intervalul Survivor, a ocupat locul doi: aproximativ 730.000 de persoane erau în faţa televizoarelor. Pro TV a fost a treia staţie, cu 465.000 de urmăritori pe interval.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la show-ul Survivor. Kanal D a adunat o medie de 330.000 de telespectatori pe minut.
Pro TV a fost mai bine cotat pe segmentul comercial, peste Antena 1. Aproape 300.000 de persoane erau pe Pro TV, când la Kanal D era Survivor.
Antena 1 a coborât pe trei, pe acelaşi interval, cu o medie de 216.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.872.000 | 10.6 | 24.8 |
2 | Antena 1 | 1.293.000 | 7.3 | 17.1 |
3 | Pro TV | 839.000 | 4.7 | 11.1 |
4 | Romania TV | 415.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 268.000 | 1.5 | 3.6 |
6 | Antena 3 | 260.000 | 1.5 | 3.4 |
7 | TVR 1 | 188.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | Prima TV | 161.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | TVR 2 | 129.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Diva | 122.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 837.000 | 8.7 | 21.1 |
2 | Antena 1 | 732.000 | 7.6 | 18.5 |
3 | Pro TV | 465.000 | 4.9 | 11.7 |
4 | Romania TV | 217.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 171.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 146.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | Diva | 89.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | TVR 2 | 81.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 75.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Look Sport+ | 56.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 6 martie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 329.000 | 7.8 | 23.7 |
2 | Pro TV | 291.000 | 6.9 | 20.9 |
3 | Antena 1 | 216.000 | 5.1 | 15.5 |
4 | Diva | 32.000 | 0.8 | 2.3 |
5 | DigiSport 1 | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Look Sport+ | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | Antena 3 | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
9 | Pro 2 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
10 | TV1000 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Din 732.000 persoane la urban, Antenuta are doar 216.000 tineri la urban comercial. Restul de 516.000 sunt batrani pensionari.
Pro TV, din 465.000 urban, are 291.000 de tineri la urban comercial. Deci doar 174.000 batrani.
Ce inseamna ? Ca Antenuta are dublu pensionari fata de tinerei..