Skip to main content

Surpriza de joi: Las Fierbinţi, depăşit de Survivor în ţară. Totuşi, serialul a scos cifre bune. Kanal D, lider trei ore şi jumătate

 
Surpriza de joi: Las Fierbinţi, depăşit de Survivor în ţară. Totuşi, serialul a scos cifre bune. Kanal D, lider trei ore şi jumătate

AUDIENŢE. Cifre interesante joi seară. Duelul în audienţe s-a dat între Pro TV şi Kanal D, iar supriza serii a fost că Survivor a depăşit Las Fierbinţi la nivelul întregii ţări.

Publicitate

Serialul de comedie de la Pro TV şi-a menţinut, însă, supremaţia în mediul urban şi pe segmentul tânăr. În linii mari, dinamica serii a fost următoarea:

- Pro TV a fost lider detaşat, pe toate segmentele de public, cu Ştirile de la 19:00. Când a început Las Fierbinţi a pierdut poziţia de lider la nivel naţional, în faţa Survivor.

- Pe de altă parte, Kanal D a început seara pe locul doi cu Survivor, dar a recuperat publicul mai ales după ce s-a terminat şi Las Fierbinţi.

De notat şi că Antena 1, cu serialul Adela (20:30-22:25), a ocupat locul doi în toată ţara, dar a fost pe trei la oraşe şi pe segmentul comercial.


Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: Pro TV şi Kanal D, cele mai urmărite televiziuni joi seara. Las Fierbinţi, programul serii. Survivor a pierdut tinerii. Adela, tot pe trei


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Las Fierbinti pierde ţara

Naţional. Pro TV a pierdut, joi seara, poziţia de lider la nivel naţional, cu serialul Las Fierbinţi. De altel, este unul dintre rarele momente în care Pro TV e surclasat cu Las Fierbinţi. Cu toate acestea, cifrele producţiei au fost mari: 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi.

Pe interval, lider era Kanal D cu Survivor. Postul Dogan a atras o medie de peste 2,1 milioane de persoane în fiecare minut.

Antena 1 a completat podiumul, pe intervalul Las Fierbinţi, cu o medie de aproximativ 1,3 milioane de privitori.

Urban. Pro TV a atras mai mulţi oameni din mediul urban. A fost lider, cu Las Fierbinţi, producţie urmărită de aproape un milion de telespectatori pe minut.

Pe locul doi s-a clasat Kanal D, care a adunat o medie de 866.000 de privitori pe minut. Locul trei a aparţinut Antenei 1, cu aproape 600.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc. Las Fierbinţi a fost urmărit de 372.000 de persoane tinere, în fiecare minut. Cu puţin peste 300.000 de tineri, pe locul doi, s-a clasat Kanal D.

Antena 1 a fost al treilea post din top, pe interval, cu o medie de aproape 260.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.161.000 12.2 23.1
2 Pro TV 1.849.000 10.5 19.8
3 Antena 1 1.339.000 7.6 14.3
4 Romania TV 455.000 2.6 4.9
5 Antena 3 414.000 2.3 4.4
6 National TV 199.000 1.1 2.1
7 Pro Cinema 192.000 1.1 2.1
8 TVR 1 146.000 0.8 1.6
9 Happy Channel 137.000 0.8 1.5
10 Digi 24 126.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 955.000 10.0 20.8
2 Kanal D 866.000 9.0 18.8
3 Antena 1 583.000 6.1 12.7
4 Antena 3 270.000 2.8 5.9
5 Romania TV 266.000 2.8 5.8
6 Happy Channel 96.000 1.0 2.1
7 Digi 24 91.000 0.9 2.0
8 Diva 82.000 0.9 1.8
9 National TV 81.000 0.8 1.8
10 TVR 1 72.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 372.000 8.8 24.4
2 Kanal D 305.000 7.3 20.0
3 Antena 1 258.000 6.1 16.9
4 Antena 3 40.000 1.0 2.6
5 Digi 24 37.000 0.9 2.4
6 Romania TV 27.000 0.6 1.7
7 TVR 1 25.000 0.6 1.7
8 DigiSport 1 24.000 0.6 1.6
9 Diva 23.000 0.5 1.5
10 National TV 21.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, lider trei ore şi jumătate

Naţional. Kanal D a fost liderul serii, când vorbim de media celor trei ore şi jumătate de Survivor. Aproape două milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul din Dominicană.

Pe intervalul Survivor, Pro TV a fost pe doi, cu o medie de 1,2 milioane de persoane pe minut. Antena 1 a completat podiumul, cu puţin peste un milion de persoane pe interval.

Urban. Topul s-a menţinut şi în mediul urban. Kanal D a fost lider, iar Survivor a fost urmărit de peste 800.000 de oameni din mediul urban.

Pro TV a ocupat locul doi pe interval, cu peste 600.000 de persoane pe minut. De pe trei, Antena 1 a atras aproape jumătate de milion de telespectatori.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Survivor. Aproximativ 300.000 de persoane au fost, în medie, pe Kanal D în cele trei ore şi jumătate de emisiune.

Pro TV a ocupat locul doi, iar pe intervalul Survivor a adunat o medie de 291.000 de tineri.

Antena 1 s-a clasat pe trei, cu 200.000 de persoane pe minut.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.980.000 11.2 23.9
2 Pro TV 1.235.000 7.0 14.9
3 Antena 1 1.025.000 5.8 12.4
4 Antena 3 482.000 2.7 5.8
5 Romania TV 470.000 2.7 5.7
6 National TV 288.000 1.6 3.5
7 Pro Cinema 152.000 0.9 1.8
8 DigiSport 1 129.000 0.7 1.6
9 TVR 1 126.000 0.7 1.5
10 Happy Channel 119.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 811.000 8.5 19.6
2 Pro TV 617.000 6.4 14.9
3 Antena 1 465.000 4.9 11.2
4 Antena 3 321.000 3.3 7.7
5 Romania TV 256.000 2.7 6.2
6 National TV 133.000 1.4 3.2
7 Happy Channel 81.000 0.8 2.0
8 Digi 24 76.000 0.8 1.8
9 DigiSport 1 76.000 0.8 1.8
10 Diva 65.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 306.000 7.3 21.4
2 Pro TV 291.000 6.9 20.3
3 Antena 1 209.000 5.0 14.6
4 Antena 3 50.000 1.2 3.5
5 DigiSport 1 33.000 0.8 2.3
6 National TV 30.000 0.7 2.1
7 Romania TV 29.000 0.7 2.0
8 Digi 24 26.000 0.6 1.8
9 TVR 1 20.000 0.5 1.4
10 Diva 19.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Haha Haha
    Eu nu inteleg ce cauta el in emisiune cu piciorul rupt?
    Survivor premiul pentru cea mai penibila emisiune 2021,fara doar si poate
  • Catalin Catalin
    @RzV, Alexandra Stan cand a revenit in tara a dat un interviu pt baietii de la matinalul Virgin Radio. A vorbit acolo despre cum Jador e favorizat si despre comportamentul lui, dar si de conditiile de trai pe care le-au indurat.
  • Specialistu Specialistu
    Astia de la "***ănal" D chiar sunt sub orice critica, l-au adus pe manelistu suprem "Jador" în ghips pentru o fărîmă de audienta! Sunteți jalnici!
  • RzV RzV
    Nu inteleg ce le place unora la Jador in aceasta emisiune. Nu am nimic cu el si cu meseria lui, poate e bun in ceea ce face dar cum se manifesta aici ma face sa schimb instant postul. Mai ales acum parca e pe post de clov adus inapoi in emisiune, doar el bagat in prim plan si doar gura lui se scotea in evidenta. Inteleg ca ii ofera multi bani si il tot baga la inaintare dar se putea si fara el. Audientele au fost bune si fara el in cele 2 saptamani, daca nu poate concura cred ca era logic sa fie trimis acasa, se spunea ca nu e nicio favorizare si toti sunt tratati egal dar nu prea pare asa.
  • Mile Mile
    Ha ha ha antena în creștere, restul scad , surprize plăcute se intampla , adela e bun dar a fost pus burlacul de la 22.30
  • Marian Marian
    A aparut Jadorel de la maglavit si au dat buluc sa vada mascarada de la canalul jalnica emisiune trebuia pastrata si cealalta care sa accidendat nu trebuia trimisa acasa , asa ca pe jadorel il tin pentru adunarea manelistilor , au fost si meciurile pe digisport sa vedem deseara FCSB -CFR Cluj ce va face cred ca le va lua la toate trei din audienta ,

Trimite un comentariu

sus