Audienţe. Ce programe au ales românii joi seara? Răspunsul: Las Fierbinţi şi Survivor. Pro TV şi Kanal D au dus o bătălie strânsă pe intervalul serialului de comedie, în timp ce postul Dogan era lider detaşat în cele patru ore ale show-ului din Dominicană.
Detalii, în continuare:
Pro TV a stat pe primul loc joi seară doar pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie a câştigat, la limită, pe toate segmentele de public în duelul cu Survivor. Aproximativ 2.071.000 de români s-au uitat la episodul de aseară.
Pe Kanal D, cu Survivor pe interval, erau 2.046.000 de telespectatori. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a stat pe locul doi cât timp a rulat Las Fierbinţi, la mică diferenţă, dar s-a instalat confortabil pe primul loc, pe propriul interval de patru ore.
Antena 1 miza pe noi episoade din Adela, ceea ce a însemnat un nou loc trei pentru postul Intact.
Paginademedia.ro vă prezintă în contiunuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi vs Survivor - duel strâns pentru primul loc
Naţional. Las Fierbinţi şi Survivor au dat duelul serii de joi. Pro TV şi Kanal D s-au luptat pentru primul loc, pe intervalul serialului de comedie. Postul din Pache Protopopescu a câştigat duelul cu 2.071.000 de telespectatori.
La foarte mică diferenţă s-a clasat Kanal D, cu Survivor. Aproximativ 2.046.000 de români urmăreau episodul de aseară. Antena 1 se clasa pe locul trei, dar la mare distanţă - 1.248.000 de privitori.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe - Pro TV. Diferenţa dintre Las Fierbinţi şi Survivor a fost, însă, ceva mai mare. La serialul de comedie se uitau 947.000 de telespectatori, iar la Survivor 898.000.
Podiumul serii l-a completat Antena 1, cu serialul Adela - 542.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii, între Las Fierbinţi şi Survivor. Din nou un duel strâns pentru primul loc, aseară. Pro TV a mai bifat un succes cu 352.000 de telespectatori tineri, în medie.
Kanal D ocupa locul secund cu 344.000 de privitori, iar pe trei se clasa Antena 1 - 218.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.071.000 | 11.7 | 22.8 |
2 | Kanal D | 2.046.000 | 11.6 | 22.5 |
3 | Antena 1 | 1.248.000 | 7.1 | 13.7 |
4 | Romania TV | 441.000 | 2.5 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 339.000 | 1.9 | 3.7 |
6 | DigiSport 1 | 215.000 | 1.2 | 2.4 |
7 | Pro Cinema | 211.000 | 1.2 | 2.3 |
8 | TVR 1 | 163.000 | 0.9 | 1.8 |
9 | Pro 2 | 157.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | Diva | 138.000 | 0.8 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 947.000 | 9.9 | 21.3 |
2 | Kanal D | 898.000 | 9.4 | 20.2 |
3 | Antena 1 | 542.000 | 5.7 | 12.2 |
4 | Romania TV | 227.000 | 2.4 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 5.1 |
6 | DigiSport 1 | 127.000 | 1.3 | 2.9 |
7 | Happy Channel | 99.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Diva | 89.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 84.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 79.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 352.000 | 8.3 | 24.0 |
2 | Kanal D | 344.000 | 8.1 | 23.5 |
3 | Antena 1 | 218.000 | 5.2 | 14.9 |
4 | DigiSport 1 | 38.000 | 0.9 | 2.6 |
5 | Digi 24 | 37.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | AXN | 32.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | AMC | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Disney Junior | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Comedy Central | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, imbatabil timp de patru ore
Naţional. Survivor nu a avut probleme pe intervalul de patru ore. Duelul dintre Războinici şi Faimoşi era urmărit de mai bine de 1,9 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări.
Pro TV a mers bine cât a rulat Las Fierbinţi, dar cu Profu şi Pe bune?! postul din Pache Protopopescu a pierdut din public. Puţin peste 1,2 milioane de privitori s-au uitat pe Pro TV, pe intervalul Survivor. Antena 1 ocupa locul al treilea, cu 920.000 de urmăritori, în medie.
Urban. Survivor a prins şi la oraşe. Show-ul prezentat de Daniel Pavel era urmărit de 840.000 de telespectatori, în medie, iar Kanal D încheia seara pe primul loc.
Pro TV s-a clasat pe locul secund cu 604.000 de privitori, iar Antena 1 era pe locul trei - 395.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales Survivor. Show-ul filmat în Dominicană bifa un succes şi pe acest interval, cu 317.000 de telespectatori.
Pe a doua poziţie era tot Pro TV - 272.000 de urmăritori, iar podiumul l-a completat Antena 1 - 163.000 de privitori.
Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.927.000 | 10.9 | 25.5 |
2 | Pro TV | 1.205.000 | 6.8 | 16.0 |
3 | Antena 1 | 920.000 | 5.2 | 12.2 |
4 | Romania TV | 375.000 | 2.1 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 359.000 | 2.0 | 4.8 |
6 | DigiSport 1 | 156.000 | 0.9 | 2.1 |
7 | Pro Cinema | 152.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | Prima TV | 134.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Pro 2 | 130.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 128.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 840.000 | 8.8 | 22.0 |
2 | Pro TV | 604.000 | 6.3 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 395.000 | 4.1 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 248.000 | 2.6 | 6.5 |
5 | Romania TV | 189.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 90.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Happy Channel | 85.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Prima TV | 79.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 68.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Diva | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 317.000 | 7.5 | 23.9 |
2 | Pro TV | 272.000 | 6.4 | 20.5 |
3 | Antena 1 | 163.000 | 3.9 | 12.3 |
4 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
6 | AMC | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
7 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
8 | AXN | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Comedy Central | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
În intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit Știrile PRO TV prezentate de Andreea Esca.
Aseară, Las Fierbinți a fost din nou lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 8.3 puncte de rating și 24% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În ceea ce priveste segmentul de public comercial național, PRO TV a înregistrat 11 puncte de rating și 25.6% share, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din întreaga țară, din categoriile ESOMAR ABCD. Aproape 2.1 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul Las Fierbinți, la nivel național.
Apropo, de ce tot repeti interjectia "ha"?
Acum o saptamana, Kanal D in 4 ore a avut 9.2 rating comercial, acum a ajuns la 7.5 puncte in 4 ore. O scadere de aproep 2 puncte.
Postacii in genunchi !