(P) Ai un magazin online şi vrei să obţii mai mulţi vizitatori care să se transforme ulterior în clienţi? Chiar dacă oferi nişte produse unde concurenta pe piaţă este foarte mare sau ai o afacere pe o nişă mai aparte, va fi necesar să faci câteva îmbunătăţiri pentru ca site-ul tău să poată fi printre primele căutări pe Google şi astfel să îţi creşti şi vânzările afacerii.
Un factor foarte important care te poate ajuta în acest sens este optimizarea SEO on-site.
O companie ce oferă servicii SEO pentru magazine online poate să te ajute în acest sens, folosind toate aspectele necesare personalizate pe afacerea ta.
Mai departe poţi să vezi care sunt cele mai importante aspecte care trebuie realizate pentru ca magazinul tău online să fie optimizat din punct de vedere SEO, la nivel de site.
Ce presupune optimizarea SEO pentru un magazin online on-site?
Este foarte important să ştii că poţi face multe lucruri pe site-ul tău pentru ca acesta să devină relevant pentru Google. O companie ce oferă servicii SEO pentru magazine online te poate ajuta astfel:
Optimizarea la nivel de categorii
În funcţie de produsele pe care le oferi, optimizarea trebuie realizată la nivel de categorii şi nu la nivel de produse. Acestea din urmă se vor schimba rapid, dispar şi apar altele noi iar oamenii sunt interesaţi să ajungă cât mai repede pe o categorie pentru a cumpăra.
Optimizarea SEO pentru meniu
Meniul este foarte important, fiind primul cu care vizitatorii iau contact. Acesta trebuie să fie o structură bazată pe modul în care oamenii caută şi expresii exacte. În meniu trebuie să se afle toate categoriile din site. Un site bine structurat va avea o relevanţă şi credibilitate mare în faţa Google.
Promovarea categoriilor din site
Orice categorie din site va fi necesar să fie promovată separat, în funcţie de produsele pe care le conţine. Astfel, va deveni mult mai logic structurat site-ul. Poţi să apelezi şi la servicii SEO pentru magazine online dacă ai nevoie de ajutor pentru acest aspect.
Existenţa recenziilor
Un alt aspect de care ar trebui să ţii cont sunt recenziile. Cu cât ai mai multe recenzii de la oameni care au cumparat produse de la tine, cu atât magazinul tău online va deveni mai credibil şi de încredere.
Importanţa descrierilor unice
Fiecare produs pe care îl ai în site, fie că este comercializat de tine sau provine de la producător, va fi necesar să aibă o descriere unică. Conţinutul duplicat nu este apreciat de Google.
Ai nevoie de şi mai multe informaţii referitoare la optimizarea pentru Google a unui magazin online?
Avem un ghid dedicat, care conţine toate informaţiile de aici, detaliate, plus multe altele. Îl găseşti aici:
Cu ce te mai poate ajuta o companie de servicii SEO pentru magazine online?
Pe lângă toate aceste aspecte la nivel de site trebuie să mai ţii cont şi de alte optimizări tehnice şi generale. Acestea sunt cele care afectează toate paginile din magazinul tău online. Poate fi vorba despre meniu, despre viteza site-ului sau modul de afişare al paginilor ori al butoanelor din site. Astfel, principalii factori tehnici pe care o companie de servicii SEO pentru magazine online îi poate remedia sunt:
- Asigurarea unei viteze bune de încărcare – un factor foarte important se referă la modul în care se încarcă site-ul. Dacă site-ul tău este foarte încet, Google îl va penaliza. O companie care se ocupă de SEO poate sa remedieze acest aspect.
- Conexiunea securizată – securitatea datelor este foarte importantă, în special când vorbim despre plata online aşa cum se întâmplă în cazul magazinelor online.
- Diminuarea erorilor – acestea nu trebuie eliminate de tot pentru că nu există un site perfect, însă trebuie să ţii cont de îmbunătăţirea anumitor aspect. O companie ce oferă servicii SEO pentru magazine online va ştii să le identifice şi să remedieze din acestea.
- Sortarea şi filtrarea produselor - foarte importantă pentru experienţa unui vizitator pe site. Dacă detii un magazin mai mare cu produse mai multe, va fi necesar să creezi şi un filtru foarte eficient care să ducă exact la categoriile şi subcategoriile dorite de acesta.
Astfel, dacă se pierde prea mult în site, nu va cumpăra nimic în final şi totodată Google va depuncta acest aspect.
Următorul pas: Optimizarea externă, parte a serviciilor SEO pentru magazine online
După ce magazinul tău online este optimizat din punct de vedere SEO ţinând cont de factorii de mai sus, însă pentru ca acesta să ajungă foarte cunoscut va fi necesară o promovare a lui, mai exact o promovare externă.
Google ţine cont de faptul că oricât de mult ar fi un site bine optimizat din punct de vedere SEO, acesta trebuie să fie şi cunoscut de multă lume pentru a putea să-l considere destul de relevant pentru a-l afişa printre primele căutări.
Promovarea se poate referi atât la articole, anunţuri pe diferite site-uri sau pe grupuri de discuţii ori postări în social media. Aici te poţi folosi de orice instrument pentru ca Google să îţi acorde un scor mare în funcţie de impactul site-ului pe internet.
Acest scor include următorii factori: calitatea link-urile spre site-ul tau sau căutările magazinului tău online pe Google.
Dacă nu consideri că poţi să te descurci cu optimizarea magazinului tău online sau ai înţeles tot procesul de mai sus şi totuşi ai nevoie de ajutorul unui specialist, apelează la o firmă care îţi poate oferi servicii seo.
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu