AUDIENŢE. Comedia a ţinut România în faţa televizoarelor, de 1 Aprilie. Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a fost programul serii, joi. Mulţi oameni au stat cu ochii şi pe Survivor, show difuzat de Kanal D.
Pro TV a pornit pe primul loc în top, cât a difuzat Ştirile de la 19:00 şi Las Fierbinţi. A pierdut public după ce serialul de comedie a ajuns la final. Pe de altă parte, Kanal D cu Survivor a început pe doi seara.
Show-ul a recuperat şi a trecut pe primul loc după Las Fierbinţi, când Pro TV avea serialul Profu' şi emisiunea Pe bune.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):
1. Ţara a ars-o pe comedie. Las Fierbinţi, programul serii
Naţional. Aproape două milioane de români au urmărit, joi seara, serialul Las Fierbinţi de pe Pro TV, care era liderul topului. Kanal D s-a clasat pe doi, pe interval, de unde a atras aproape 1,9 milioane de persoane.
Mult în urma celor două staţii fruntaşe s-a clasat, pe trei, Antena 1. A înregistrat o medie de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Urban. Pe primul loc la oraşe s-a clasat tot Pro TV. Aproximativ 926.000 de privitori se uitau, în fiecare minut, la serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano.
Locul secund a aparţinut postului Kanal D, cu o medie de 823.000 de persoane pe minut. Antena 1 a completat podiumul, cu jumătate de milion de telespectatori din mediul urban pe interval.
Comercial. Las Fierbinţi a atras şi mulţi tineri, aproape 400.000 mai exact. Pro TV a fost lider şi pe segmentul tânăr. Următorul post clasat, pe interval, a fost Kanal D: 313.000 de telespectatori pe minut.
Antena 1 şi-a adjudecat poziţia a treia în top, cu o medie de 216.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.940.000 | 11.0 | 22.7 |
2 | Kanal D | 1.874.000 | 10.6 | 21.9 |
3 | Antena 1 | 1.091.000 | 6.2 | 12.7 |
4 | Romania TV | 563.000 | 3.2 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 287.000 | 1.6 | 3.3 |
6 | Prima TV | 206.000 | 1.2 | 2.4 |
7 | National TV | 164.000 | 0.9 | 1.9 |
8 | DigiSport 1 | 162.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 142.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 130.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 926.000 | 9.7 | 21.7 |
2 | Kanal D | 823.000 | 8.6 | 19.3 |
3 | Antena 1 | 523.000 | 5.5 | 12.3 |
4 | Romania TV | 314.000 | 3.3 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 196.000 | 2.0 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 115.000 | 1.2 | 2.7 |
7 | Prima TV | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | Happy Channel | 79.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | National TV | 59.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Realitatea Plus | 54.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 396.000 | 9.4 | 29.4 |
2 | Kanal D | 313.000 | 7.4 | 23.2 |
3 | Antena 1 | 216.000 | 5.1 | 16.0 |
4 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 2.8 |
5 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Antena 3 | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
7 | Prima TV | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
8 | AXN | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
9 | Diva | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
10 | Pro Cinema | 15.000 | 0.3 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor a trecut pe primul loc după ce s-a terminat Las Fierbinţi
Naţional. Privitori a atras şi Survivor, joi seara. Kanal D a adunat, în cele trei ore şi jumătate de emisiune, o medie de 1,8 milioane de persoane pe minut.
Locul doi pe tot intervalul Survivor a fost ocupat de Pro TV, care înregistrat o audienţă medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
Pe trei s-a clasat Antena 1, cu 880.000 de urmăritori.
Urban. Primul loc la oraşe a fost tot al Kanal D. Survivor a scos o medie de 790.000 de telespectatori pe minut. Pe acelaşi interval, Pro TV era urmărit de 630.000 de persoane pe minut.
De asemenea, Antena 1, de pe locul trei, aduna 430.000 de privitori.
Comercial. Pro TV a fost, totuşi, peste Kanal D pe segmentul tânăr şi pe intervalul celor trei ore de Survivor. Diferenţa dintre cele două nu a fost, însă, mare.
Kanal D, cu Survivor, a adunat d epe poziţia secund 290.000 de tineri, iar Pro TV, de pe primul loc, a întregistrat 310.000 de persoane.
Antena 1 s-a clasat după Pro TV şi Kanal D, cu o medie de 185.000 de persoane pe minut.
Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.821.000 | 10.3 | 23.5 |
2 | Pro TV | 1.229.000 | 7.0 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 880.000 | 5.0 | 11.3 |
4 | Romania TV | 509.000 | 2.9 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 353.000 | 2.0 | 4.6 |
6 | Prima TV | 238.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | National TV | 236.000 | 1.3 | 3.0 |
8 | Pro Cinema | 146.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Happy Channel | 143.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 103.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 789.000 | 8.2 | 20.0 |
2 | Pro TV | 630.000 | 6.6 | 16.0 |
3 | Antena 1 | 430.000 | 4.5 | 10.9 |
4 | Romania TV | 264.000 | 2.8 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 232.000 | 2.4 | 5.9 |
6 | Prima TV | 113.000 | 1.2 | 2.9 |
7 | National TV | 95.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | Happy Channel | 81.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 61.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 310.000 | 7.4 | 23.8 |
2 | Kanal D | 291.000 | 6.9 | 22.3 |
3 | Antena 1 | 185.000 | 4.4 | 14.2 |
4 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 2.7 |
5 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 2.2 |
7 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 2.0 |
8 | Comedy Central | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Film Cafe | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Pro Cinema | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Dezastru !