Audienţe. Sâmbătă a fost seara Survivor. Show-ul de pe Kanal D a dominat a doua zi de wekeend, cu rating mai bun decât Te cunosc de undeva (Antena 1) şi filmele de pe Pro TV. Nu pe toate seara, pentru că primele două ore au avut trei „câştigători”.
Detalii, în continuare:
Survivor, show-ul prezentat de Daniel Pavel, a fost urmărit de puţin peste 1,9 milioane de telespectatori, pe intervalul propriu. Audienţele au pus Kanal D lider detaşat pe toate segmentele de public.
Important de menţionat: Pe intervalul filmului „Parteneri neobişnuiţi” (2003) de pe Pro TV (intervalul 20.00-22.00), show-ul filmat în Dominicană era pe primul loc doar pe naţional. Filmul Pro a câştigat tinerii, iar Te cunosc de undeva! de pe Antena 1 era pe primul loc la oraşe. De la 22:00 Pro TV a mai difuzat şi producţia „Godzilla” (2014).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Trei lideri în primele 2 ore de sâmbătă
Naţional: Kanal D. Pe intervalul filmului „Parteneri Neobişnuiţi”, Pro TV s-a clasat pe locul secund la nivelul întregii ţări, cu 1.575.000 de telespectatori.
Pe primul loc erau Kanal D şi Survivor - 1.882.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 şi Te cunosc de undeva! - 1.532.000 de urmăritori.
Urban: Antena 1. Un alt segment de public, un alt lider. Show-ul Te cunosc de undeva! era pe primul loc în primele două ore ale serii de sâmbătă, cu 859.000 de telespectatori, în medie.
Survivor se afla pe locul secund cu 797.000 de privitori, iar filmul de pe Pro TV încheia podiumul serii - 728.000 de urmăritori.
Comercial: Pro TV. Tinerii au ales filmul Pro. Producţia din 2003 a câştigat pe acest segment de public. Aproximativ 326.000 de telespectatori tineri se uitau pe Pro TV.
La mică distanţă se afla Survivor. Show-ul de pe Kanal D era urmărit de 319.000 de români. Pe trei erau Antena 1 şi Te cunosc de undeva! - 247.000 de privitori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 3 aprilie, pe intervalul filmului Parteneri neobişnuţi (20:00-21:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.882.000 | 10.7 | 21.4 |
2 | Pro TV | 1.575.000 | 8.9 | 17.9 |
3 | Antena 1 | 1.532.000 | 8.7 | 17.4 |
4 | Romania TV | 509.000 | 2.9 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 456.000 | 2.6 | 5.2 |
6 | TVR 1 | 181.000 | 1.0 | 2.1 |
7 | Pro Cinema | 148.000 | 0.8 | 1.7 |
8 | DigiSport 1 | 123.000 | 0.7 | 1.4 |
9 | Film Cafe | 111.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | Digi 24 | 106.000 | 0.6 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 3 aprilie, pe intervalul filmului Parteneri neobişnuţi (20:00-21:55), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 859.000 | 9.0 | 19.5 |
2 | Kanal D | 797.000 | 8.3 | 18.1 |
3 | Pro TV | 728.000 | 7.6 | 16.5 |
4 | Antena 3 | 266.000 | 2.8 | 6.0 |
5 | Romania TV | 257.000 | 2.7 | 5.8 |
6 | TVR 1 | 80.000 | 0.8 | 1.8 |
7 | DigiSport 1 | 80.000 | 0.8 | 1.8 |
8 | Digi 24 | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | DigiSport 2 | 74.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 3 aprilie, pe intervalul filmului Parteneri neobişnuţi (20:00-21:55), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 326.000 | 7.8 | 22.3 |
2 | Kanal D | 319.000 | 7.6 | 21.8 |
3 | Antena 1 | 247.000 | 5.9 | 16.9 |
4 | Antena 3 | 51.000 | 1.2 | 3.5 |
5 | Romania TV | 44.000 | 1.1 | 3.0 |
6 | Digi 24 | 32.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | National TV | 28.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | Pro 2 | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | DigiSport 1 | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Pro Cinema | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, „rege” pe propriul interval
Naţional. Kanal D şi Survivor erau lideri pe propriul interval. Peste 1,9 milioane de români urmăreau bătălia dintre Faimoşi şi Războinici, la nivel naţional.
Pe doi se clasa Antena 1 - 1.352.000 de telespectatori, în timp ce filmele de pe Pro TV atrăgeau în faţa televizoarelor 1.234.000 de privitori.
Urban. Şi la oraşe s-a urmărit în număr mare ediţia de aseară din Survivor. Mai bine de 830.000 de români se uitau pe Kanal D.
Pe locul secund se afla tot Antena 1, cu show-ul Te cunosc de undeva - 771.000 de urmăritori. A treia staţie TV în top era Pro TV - 562.000 de privitori.
Comercial. Tinerii au ales tot Survivor. Show-ul filmat în Dominicană şi difuzat de Kanal D era urmărit de 336.000 de telespectatori.
Mai bine a stat Pro TV pe acest segment. Postul din Pache Protopopescu era pe locul doi cu 279.000 de privitori. Pe trei se afla Antena 1 - 242.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 3 aprilie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.904.000 | 10.8 | 23.6 |
2 | Antena 1 | 1.352.000 | 7.7 | 16.7 |
3 | Pro TV | 1.234.000 | 7.0 | 15.3 |
4 | Romania TV | 471.000 | 2.7 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 403.000 | 2.3 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 191.000 | 1.1 | 2.4 |
7 | Prima TV | 155.000 | 0.9 | 1.9 |
8 | DigiSport 1 | 131.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Pro 2 | 130.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Realitatea Plus | 102.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 3 aprilie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:45), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 834.000 | 8.7 | 20.3 |
2 | Antena 1 | 771.000 | 8.0 | 18.7 |
3 | Pro TV | 562.000 | 5.9 | 13.7 |
4 | Romania TV | 243.000 | 2.5 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 229.000 | 2.4 | 5.6 |
6 | TVR 1 | 86.000 | 0.9 | 2.1 |
7 | Prima TV | 75.000 | 0.8 | 1.8 |
8 | DigiSport 1 | 72.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 64.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 3 aprilie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 336.000 | 8.0 | 23.3 |
2 | Pro TV | 279.000 | 6.7 | 19.4 |
3 | Antena 1 | 242.000 | 5.8 | 16.8 |
4 | Antena 3 | 50.000 | 1.2 | 3.5 |
5 | Romania TV | 49.000 | 1.2 | 3.4 |
6 | Pro 2 | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | National TV | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | TVR 1 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Da *** Target-ul comercial urban incepe de la varsta de 18 ani. Target-ul comercial national incepe de la varsta de 21 de ani.
Deci poti spune pensionari tineri cap de guma.