Agenţia de comunicare integrată McCann PR a început colaborarea cu platforma de vânzări OLX, în urma unui pitch organizat in luna iulie 2022.
Parteneriatul cu OLX vizeză dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului şi a obiectivelor de corporate communication, prin gestionarea şi implementarea campaniilor de PR & Media Relations. Punctual, McCann PR se va ocupa şi de organizarea de evenimente, activări de brand şi proiecte de creaţie, anunţă agenţia.
Andreea Stoican-Popescu, PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia.
„Focusul nostru în zona de comunicare este o extensie a obiectivelor noastre de business, ne concentrăm în egală măsură pe categoria de locuri de muncă şi servicii, dar şi pe comunicarea serviciului de livrare prin OLX. Educarea utilizatorilor cu privire la tentativele de fraudă din mediul online este un pilon de comunicare foarte important, de asemenea, şi facem tot ce ne stă în putere pentru a ne menţine clienţii în siguranţă şi informaţi.
În acest sens, deja am pornit demersurile de comunicare alături de noua echipă şi suntem bucuroşi să anunţăm rezultate extrem de bune. Am înregistrat o acoperire media de peste un milion de utilizatori unici, în primele săptămâni de la diseminarea acestui subiect, în septembrie 2022.
Ne bucurăm să începem acest nou parteneriat care, dincolo de rezultatele pozitive, este bazat şi pe o relaţie de încredere reciprocă, spirit colaborativ si teamwork. OLX este un brand norocos şi puternic, tocmai pentru că avem o sinergie uimitoare cu toate agenţiile cu care lucrăm, atât în România, cât şi în Bulgaria şi Portugalia.”
OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieţei locale de anunţuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunţuri active şi o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI.
„Suntem încântaţi de noul parteneriat cu OLX România, un brand puternic şi extrem de ofertant în comunicare. Numărul crescut al utilizatorilor pe platformă transformă OLX într-o radiografie a consumatorului român de e-commerce. Prin subiectele polivalente de comunicare, dar şi prin iniţiativele de educaţie anti-fraudă, compania îşi propune să comunice deschis, autentic – şi mai ales în beneficiul conumatorului - acestea fiind şi bazele în care noi credem cel mai mult şi pornind de la care construim acest parteneriat.” - Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.
Portofoliul de clienţi al agenţiei McCann PR include companii precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Nestle, Haleon, Metropolitan Life, Kaufland, Huawei, Heineken, CCC, ING, Microsoft, Ikea, Gefco, Konica Minolta, IBM, Reţeaua de Sănătate Regina Maria, Ponderas Academic Hospital, McDonald’s, Horia Tecău, LAWG, Dyson, Philip Morris Romania, Green Point, Hard-Rock Café Romania, Radisson Blu Bucharest, Conservation Carpathia, AstraZeneca, Sanofi, Bristol Myers Squibb etc;
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
https://www.linkedin.com/in/ruxandrarau/
Sefa comunicarii de la Telekom a trecut sefa de marketing la Vodafone