Skip to main content

Agenţia Leo Burnett gestionează comunicarea RetuRO, administratorul sistemului de garanţie-returnare din România

 
Agenţia Leo Burnett gestionează comunicarea RetuRO, administratorul sistemului de garanţie-returnare din România

Leo Burnett Bucharest este noua agenţie de brand full service a companiei RetuRO - administratorul sistemului de garanţie-returnare din România. Agenţia a câştigat contul de comunicare în urma unui „pitch de amploare desfăşurat recent” la care au participat mai multe agenţii din România. 

Publicitate

RetuRO, înfiinţată de către asociaţiile reprezentative ale producătorilor de băuturi şi ale comercianţilor, are misiunea de a implementa cel mai mare proiect de economie circulară al României - sistemul de garanţie-returnare (SGR), asigurând astfel atingerea obiectivelor de colectare şi reciclare stabilite de Uniunea Europeană şi, totodată, un mediu înconjurător mai curat. 

Leo Burnett Bucharest va participa la dezvoltarea şi implementarea strategiei de comunicare de brand pentru RetuRO.

Diana Alexa, Managing Director, Leo Burnett Bucharest, a declarat:

„Suntem onoraţi de încrederea pe care compania RetuRO ne-a acordat-o de la începutul colaborării. Am simţit de la bun început că putem face un parteneriat relevant, am înţeles miza proiectului şi am apreciat felul în care echipa RetuRO a ghidat procesul de pitch.

Mai departe, ne ambiţionează şi responsabilizează faptul că avem ocazia de a lansa o campanie de care suntem foarte mândri şi, în acelaşi timp, avem ocazia de a participa într-un proiect de ţară cu un impact decisiv în vieţile noastre. Sistemul Garanţie – Returnare va face mult bine şi va alinia România la unul dintre cele mai importante demersuri globale ale ultimelor decenii.”

Anca Severin, Marketing & Communications Director, RetuRO SGR

„Sistemul Garanţie-Returnare este extrem de important pentru noi toţi, fiind cel mai mare proiect de economie circulară dezvoltat la nivel local. Impactul pe care acest proiect strategic îl va avea asupra mediului înconjurător şi asupra atingerii obiectivelor stabilite la nivel european depinde foarte mult de implicarea noastră, a tuturor românilor.

Din acest motiv, considerăm esenţial parteneriatul cu echipa Leo Burnett Bucharest, pentru a dezvolta şi implementa o strategie de brand eficientă, astfel încât proiectul să fie cunoscut, înţeles şi adoptat de cât mai mulţi oameni.

Avem încredere că, alături de noul nostru partener, vom dezvolta campanii nu doar memorabile, ci şi cu un real impact în ceea ce priveşte educarea populaţiei referitor la importanţa adoptării Sistemului Garanţie-Returnare la nivel naţional.”

Hora Reciclării, platforma de comunicare ce detaliază paşii pentru returnarea ambalajelor

Noua campanie de comunicare îşi propune nu doar să anunţe intrarea în vigoare a noului sistem şi să invite românii să adopte noile măsuri de reciclare, ci şi să educe publicul cu privire la importanţa acestora şi rolul lor în asigurarea unui mediu mai curat, mai verde

RetuRO şi Leo Burnett Bucharest au lansat Hora Reciclării, o platformă ce vrea să transmită că dincolo de diferenţele pe care le avem, putem urma aceiaşi paşi atunci când ne dorim să facem o schimbare fundamentală, cu un impact real asupra tuturor. Hora Reciclării este o mişcare colectivă a cărui scop este setarea unui ritm al schimbării pentru o ţară mai curată, care depinde de implicarea tuturor românilor.

Prin noul sistem de Garanţie-Returnare implementat de RetuRO, ambalajele reciclabile devin resurse, iar ţintele naţionale de colectare şi reciclare stabilite la nivel european vor fi atinse. Sistemul este programat să fie funcţional începând cu anul 2024, pe întreg teritoriul României.

Campania va fi urmată de lansarea efectivă a Sistemului Garanţie-Returnare în 30 noiembrie 2023, care se va concentra pe formarea obiceiului de returnare şi colectare a ambalajelor în rândul consumatorilor. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus