Skip to main content

Campanie Apa Nova: Cât de bună de băut e apa de la robinet! Vizualurile şi mesajul principal: "Apa oficială din tot ce iubeşti în oraşul tău"

 
Campanie Apa Nova: Cât de bună de băut e apa de la robinet! Vizualurile şi mesajul principal: "Apa oficială din tot ce iubeşti în oraşul tău"

Campanie inedită derulată de Apa Nova. Ce îşi propune, să arate cât de potabilă este apa de la robinet. Mai multe vizualuri au fost amplasate în Bucureşti, dar şi online. Mai multe detalii, în continuare:

Publicitate

"Apa oficială din tot ce iubeşti în oraşul tău" este titlul campaniei lansate de Apa Nova.

Este "o campanie de informare şi conştientizare care aduce în prim-plan un element esenţial: calitatea apei de la robinet" şi care "îşi propune să transforme percepţia asupra apei potabile, printr-o abordare fresh şi informală, care discută mai puţin despre aspectele tehnice şi mai mult despre importanţa apei în viaţa cotidiană a oraşului: de la restaurante cool şi evenimente de referinţă pentru oraş, până la cafeaua savurată la birou sau la brunch-ul din weekend cu prietenii."

Campania este semnată de agenţia DDB România. "Nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitaţie sinceră la reconectare cu oraşul printr-un gest simplu şi natural: consumarea, cu încredere, a apei de la robinet", spun oficialii companiei.

Continuă: "Campania vorbeşte despre alegeri conştiente despre sănătate, sustenabilitate şi apartenenţă – toate îmbinate cu un vibe autentic, o cromatică distinctă şi storytelling ancorat în realitatea urbană."

Pe lângă prezenţa în online, campania are şi o puternică componentă outdoor, branding creativ pe mijloacele de transport în comun şi OOH-uri amplasate în puncte-cheie din oraş, cu mesaje contextualizate, inspirate din insight-uri şi momente reale, în care "apa face parte din rutina noastră zilnică".

Totodată, conţinutul interactiv de pe platformele digitale invită la informare şi la redescoperirea valorii apei potabile ca resursă de încredere. Demersul este completat şi de o componetă în HoReCa.

Galerie foto: Execuţiile campaniei Apa Nova „Apa oficială din tot ce iubeşti în oraşul tău”

Traian Munteanu, Senior Art Director, DDB România, explică ideea din spate:

„Ne-am dorit ca apa să fie o prezenţă vie, dar subtilă – să curgă firesc prin locuri, gesturi şi momente familiare din oraş. Nu ca element decorativ, ci ca parte din ritmul de zi cu zi. De aici şi stilul vizual: viu, colorat, prietenos. Pentru că, uneori, chiar şi cele mai fireşti prezenţe pot fi şi utile, şi frumoase".

Îl completează Maria Matei, Group Creative Director, DDB România:

„Apa potabilă e una dintre puţinele constante ale oraşului – mereu acolo, în tot ce iubim, în fiecare zi. Campania e o declaraţie de dragoste pentru vibe-ul real al oraşului: cu locurile lui iconice, cu obiceiurile imperfecte, dar autentice. Şi cu apă bună".

Mihaela Merlă, Director Comunicare & Public Affairs, Veolia România:

„Apa potabilă de calitate este parte esenţială din infrastructura sănătoasă a unui oraş modern. Prin această campanie ne dorim să dărâmăm mituri, să normalizăm consumul apei de la robinet şi să întărim încrederea locuitorilor din Bucureşti şi Ploieşti, unde compania noastră este prezentă, că au acces zilnic la o resursă sigură, atent controlată şi monitorizată 24/24.

E un pas firesc spre consolidarea unei relaţii bazate pe încredere, transparenţă şi respect faţă de nevoile reale ale comunităţii”.

„Apa oficială din tot ce iubeşti în oraşul tău” include şi o importantă componentă de informare în HoReCa, derulată în parteneriat cu HORA – Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România – sub forma unui program pilot de promovare şi de încurajare a consumului de apă de la robinet în restaurantele şi cafenelele din Bucureşti. Apa Nova oferă testări gratuite ale calităţii apei pentru primele 100 de localuri care se alătură demersului de informare al companiei.

Iniţiativa de a oferi consumatorilor apă bună de băut de la robinet este inspirată din practicile adoptate deja în marile oraşe europene, iar recent şi în România, unde consumul de apă potabilă din reţeaua publică este încurajat activ ca alternativă sustenabilă, justifică cei din companie.

Mai multe detalii despre campanie şi despre modul în care fiecare poate contribui la utilizarea responsabilă a apei sunt disponibile pe website-urile oficiale şi pe canalele de social media ale Apa Nova.

Echipa Veolia România:

  • Mihaela Merlă – Director Comunicare şi Public Affairs
  • Alina Bacalu (Chelu) – Manager Senior Comunicare
  • Mirela Bârlă – Manager Comunicare

Echipa DDB România:

  • Roxana Ţâmpău – Managing Director
  • Roxana Niţă – Executive Creative Director
  • Maria Matei – Group Creative Director
  • Traian Munteanu – Senior Art Director
  • Ecaterina Ştefănescu – Copywriter
  • Alexandru Mohora - Art Director
  • Luciana Cucoaneş – Head of Strategy
  • Karina Condei – Strategic Planner
  • Cătălina Biro – Group Account Director
  • Teodora Trifu -  Senior Account Manager
  • Marian Mihăilescu – Senior DTP
  • Marian Caramihai – DTP Specialist

Echipa Porter Novelli Romania:

  • Alexandru Anghel – Account Director
  • Ştefan Turcu – Account Director
  • Roxana Bursuc – Account Director
  • Sorina Mihai – Managing Partner

Echipa Tribal Worldwide Romania:

  • Irina Blanşek – Group Creative Director
  • Ionuţ Raicu – Group Creative Director
  • Mihaela Trandafir – Senior Art Director
  • Cosmina Chelariu – Senior Copywriter
  • Denisa Dumitrescu – Head of Development
  • Dragoş Porumb – Head of Social Media
  • Alexandra Pitulice - Social Media Manager
  • Adina Antonie – Client Service Director
  • Camelia Dobre – Senior Account Manager
  • Cristina Maftei – Senior Account Executive

Echipa Media Investment:

  • Alin Păunescu – OOH Media Manager
  • Marius Zaharescu – OOH Media Manager
  • Andrei Ungureanu – Digital Media Specialist
  • Iulia Badea – Senior Media Executive
  • Maria Cojocariu – Media Director

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus