Skip to main content

Campanie la Burger King „Made in România”, exportată în patru ţări europene

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

Agenţia Publicis Groupe România semnează primul concept regional de comunicare pentru Burger King în Europa Centrală şi de Est, odată cu lansarea campaniei de vară Summer Crunch, anunţă agenţia.

Publicitate

Alături de România, conceptul Summer Crunch ajunge şi în Polonia, Cehia, Slovacia şi Bulgaria.

Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România:

„Lansăm vara aceasta trei produse preparate din ingrediente fresh şi crocante: Crunch Burger, Crunch Wrap, Crunch Salad. Pe lângă gustul inconfundabil Burger King şi calitatea produselor cu care ne-am obişnuit clienţii, ne-am dorit să venim cu ceva în plus, mai ales că de data aceasta vorbim de o campanie regională.

Am lucrat alături de grupul Publicis, care a avut o abordare creativă inedită şi care s-a aliniat perfect cu viziunea noastră. Hear the Crunch, ideea din spatele campaniei, vorbeşte despre cum sunetele pot adăuga un plus de savoare unei mese deja delicioase.”

Vlad Socianu, Group Creative Director Publicis România.

„Fiecare campanie pe care o lucrăm alături de Burger King e o nouă provocare din punct de vedere creativ. De data aceasta am pornit de la ideea următoare: Gust? Bun. Miros? Bun. Sunet? Extra bun.

Aşa am ajuns la Hear the Crunch, pentru că am vrut să arătăm că experienţa unei mese poate fi sporită prin sunetele pe care le produc ingredientele fresh şi crocante”

Unul dintre visualurile campaniei Burger King, semnată de Plublicis Groupe România

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus