Magazinul românesc de cosmetice profesionale Cupio a lansat împreună cu agenţia MaCann PR o nouă campanie de promovare. Personaje centrale sunt Antonia, Adelina Pestriţu şi Ema Uta, make up artist, fiecare reprezentând o anumită gamă de produse.
Raluca Ştefănescu, CEO Cupio
„Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneşte de la faptul că ne dorim să oferim produse care să scoată în lumină unicitatea şi frumuseţea fiecăruia.
Vara aceasta, ne-am propus să aducem un plus de inspiraţie, pentru ca toată lumea să fie mai încrezătoare şi să îşi redescopere acele particularităţi care ne fac unici. Noile game Glam & Neon sunt vibrante, îndrăzneţe şi, în acelaşi timp, mai feminine, pentru o atitudine radiantă şi experienţe cu adevărat memorabile.”
Simona Simon, Creative Director McCann PR
„Ne-au plăcut produsele, brieful şi am avut un vibe fain cu clientul de la prima interacţiune. Campania transmite un joie de vivre specific zilelor de vară, cu toate experienţele aferente, unde Gamele Glam sau Neon nu fac altceva decât să pună în voloare ce înseamnă pentru fiecare acest SummerME.”
Cupio este un brand românesc care şi-a început povestea în urmă cu 11 ani, la Timişoara, celebru pe zona de cosmetice profesionale.
Dorinţa pentru frumuseţe este misiunea pe care echipa Cupio de profesionişti o îndeplineşte mereu cu încredere. Brandul are 21 de magazine fizice, magazinul online www.cupio.ro şi un digital beauty school cu sesiuni live & traineri specializaţi.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro