Campanie inedită marca KFC în metroul bucureştean. Cunoscutul brand de fast-food are o nouă campanie semnată de echipa McCann Worldgroup Romania, care au descoperit că în harta metroului se ascunde o magistrală în formă de copan.
KFC o numeşte „Magistrala Poftei”. Sub sloganul "Fă turul copanului şi pui de-un bucket”, KFC a încurajat călătorii, la început de Aprilie să înceapă turul scanând orice hartă Metrorex şi să parcurgă cu metroul toate cele 16 staţii care alcătuiesc „Magistrala Poftei”, pentru a câştiga un American Bucket.
Un tur a durat în medie 50 de minute, iar sute de bucureşteni au răspuns provocării într-un timp şi număr record – inregistrandu-se în unele zile chiar şi o revendicare de un bucket per minut.
Pentru a da un plus de autenticitate campaniei, „Magistrala Poftei” a fost anunţată în mediul online prin vocea actriţei Isabela Neamţu, faimoasa voce de la metrou:
Monica Eftimie, CMO, Sphera Franchise Group:
„KFC nu este numai despre pui #pebune, ci şi despre experienţe #pebune – asezonăm campaniile noastre cu acea doză de creativitate neaşteptată care să-i surprindă pe clienţi. De această dată, elementul de surpriză vine din rutină zilnică a sute de mii de bucureşteni şi, creând această asociere, am întărit imaginea brandului în rândul consumatorilor.”
Ioana Zamfir, ECD la MRM Romania
„Ne-am super bucurat de revelaţia crispy observată pe harta. Metroul din Bucureşti are parte de un trafic foarte mare de călători zilnic, iar descoperirea copanului chiar în centrul harţii, a fost o oportunitate pe care nu am putut să o ignorăm, astfel că am transformat-o într-un outdoor permanent pentru KFC.”
Catalin Dobre, CCO şi Co-CEO McCann Worldgroup România
„Odată ce asociezi harta cu puiul KFC, nu mai e loc de întoarcere. Această campanie este un reminder permanent că fiecare staţie de metrou este aproape de o masă delicoasa de la KFC.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro