Advertise for advertising. Ogilvy România a iniţiat o campanie pentru UAPR prin care îşi propune să facă publicitate despre cum se obţine un job în publicitate.
Ţinta campaniei sunt cei din generaţia Z, adică cei născuţi după anul 1995, interesaţi de un job în domeniul publicităţii. Ei au folosit tehnologia digitală de la o vârstă fragedă şi sunt familiarizaţi cu internetul şi cu social media.
De ce tocmai generaţia Z? Pe larg, despre campanie, în continuare.
Ce şi cât ştiu cei din GenZ despre publicitate? Şi cât de conştienţi sunt calităţile lor native care se caută în această industrie?, se întreabă iniţiatorii campaniei.
„Ei sunt generaţia care vine la pachet cu “reflexe” native de publicitari, dar care, în acelaşi timp, ştie prea puţin despre industrie“, justifică cei de la Ogilvy.
Aceştia consideră că tinerii au un set de aptitudini înnăscute, esenţiale în publicitate: creativitate şi apetit pentru cele mai noi trenduri din industrie.
Campania se desfăşoară atât în digital, cât şi offline. Tinerii au la dispoziţie un site cu oportunităţi de joburi. Astfel, se pot familiariza cu industria de publicitate. Acolo îşi pot genera şi un CV rapid, după ce răspund unui quiz interactiv.
De asemenea, campania include şi un material audio pe vocea lui Phunk B care explică pe muzică ce înseamnă să lucrezi în publicitate.
Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România:
„Campania „Fă un job din asta” îşi propune să advertise for advertising şi susţine ideea că aptitudinile nativ creative ale generaţiei Z pot fi valorificate alegând un job în domeniul publicităţii.
Campania noastră vrea să inspire o nouă generaţie să vină în industrie şi să transforme încă o dată advertisingul după propriul tipar. Noi îi aşteptăm "open and ready to rumble"!
Dana Nae Popa, preşedinte Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR):
“Felicit ideea colegilor de la Ogilvy. Cred că industria noastră are nevoie de cât mai multe campanii de acest fel. UAPR va susţine orice astfel de iniţiativă şi încurajează agenţiile să se implice atât în proiectele organizaţiei, dar şi să vină cu idei de campanii şi proiecte pe care să le lucrăm împreună”.
Amplificarea campaniei se va face cu ajutorul agenţiilor media GroupM (Mediacom, Mindshare, Wavemaker), Initiative România, United Media Services şi Universal McCann.
GALERIE FOTO. Cum arată campania "Fă din asta un job"
Ogilvy Group, parte din reţeaua internaţională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) este o asociaţie profesională fondată în 2000 şi are 31 de membri. Totodată, aceasta este membră a Asociaţiei Europene a Agenţiilor de Comunicare (EACA).
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii