Samsung Galaxy S22 s-a lansat în România cu o serie de proiecte speciale, printre care organizarea evenimentului-emblemă #MakeNightsEpic, un spectacol în format hibrid produs în parteneriat cu Mindscape Studio, dar si o premieră pentru piaţa românească de comunicare - lansarea unui album original de 22 de piese dedicate manifestărilor creative ale Generaţiei Z, produs alături de tineri artişti de la DeMoga Music.
Simona Costea, Business Leader, Cheil | Centrade şi coordonator al contului Samsung:
„Suntem mândri că ideea albumului din pitch-ul de lansare s-a implementat într-o manieră atât de spectaculoasă. Îi felicit pe cei din Echipa Samsung Electronics România pentru dorinţa de a inova permanent şi de oferi consumatorilor români experienţe epice, dezvoltate local, pentru o maximă relevanţă, cu impact atât în loializarea fanilor Samsung, dar si în atragerea de audienţe noi la nivel de business.”
Piesa „Play la Idei” a fost lansată în premieră la evenimentul #MakeNightsEpic ce a adus împreună influencerii din Team Galaxy, pentru a împărtăşi experienţele lor cu tehnologia din noua serie Galaxy S22.
Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade:
„Noua generaţie de telefoane Samsung Galaxy ilustrează perfect filosofia #MakeNightsEpic prin inovaţiile tehnologice cu care vin noile modele, în frunte cu soluţiile din gama Nightography. Aşa că, ne-am propus să oferim o scenă tuturor celor care îşi dezlănţuie creativitatea începând cu ora magică de la care ziua întâlneşte noaptea.
22 de verbe-cheie pentru Generaţia Z vor sta la baza unei platforme de conţinut care va continua pe parcursul întregului an. Atât prin albumul S22 Epic Nights, primul album muzical de 22 de piese facilitat de un brand, dar şi prin implicarea tinerilor în crearea videoclipurilor pentru toate aceste piese, cât şi prin alte surprize ce vor urma.”
Simona Panait, Head of Marketing Division, Samsung România & Bulgaria
„Samsung devine primul brand care lansează un album dedicat în întregime creatorilor de conţinut pe timpul nopţii, specific Generaţiei Z. De la gameri, la skateri.
De la designeri de modă, la graffiti artists. Prin albumul 22 Epic Nights produs alături de echipa DeMoga Music, Samsung România oferă în premieră o scenă epică unora dintre cei mai talentaţi tineri creatori de muzică, pentru a fi mai aproape de Generaţia AllOut.”
Raisa Soare, Group Creative Director, Cheil | Centrade
„Suntem over-the-moon să putem dezvălui primul clip din #22EpicNights pentru primul hit din album – „Play la Idei” by Tedisaster x GoME. Videoclipul este semnat de regizorul Iulian Moga şi filmat în întregime în inima nopţii pe străzile Bucureştiului, folosind în exclusivitate camera unui Galaxy S22 pentru a demonstra abilităţile excepţionale din modul Nightography.
Tedi, GoME, Iulian, coregraful Chady Awad şi echipa lui de dansatori au fost extraordinari şi au reuşit să scoată probabil unul dintre cele mai tari music videos ale momentului. Abia aşteptăm următoarele piese şi clipuri din album.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Da. Felicitari cu locul 2 comercial. Felicitari Pro lider detasat pe comercial !