Skip to main content

Conferinţa Globală IAA "Creativity4Better" aduce speakeri, workshop-uri interactive în cadrul evenimentului

 
Conferinţa Globală IAA "Creativity4Better" aduce speakeri, workshop-uri interactive în cadrul evenimentului

Cea de-a şasea ediţie a conferinţei IAA Creativity4Better revine la Opera Naţională din Bucureşti, în data de 3 noiembrie.

Publicitate

Care sunt speakerii de top care vor participa la conferinţă?

1. Matthew Luhn, prezentat de MedLife, Ex storyteller la Pixar Animation Studios, cu peste 20 de ani de experienţă în crearea de poveşti şi personaje ale unor filme ca Toy Story, Monsters Inc, Up, Ratatouille, Finding Nemo. 

2. Dr. Seth Dobrin, CEO Trustwise şi preşedintele Responsible AI Institute, recunoscut ca unul dintre cei mai importanţi oameni din domeniul inteligenţei artificiale. 

3. John Schoolcraft, Chief Global Creative Officer la Oatly, care a transformat o afacere de 30 de ani într-o mişcare globală axată pe dezvoltarea unui stil de viaţă sustenabil, bazat pe plante. 

4. Mihnea Gheorghiu, Chief Creative Officer la PUBLICIS Italia & LE PUB Amsterdam, care şi-a început ascensiunea fulminantă în acest domeniu încă de la vârsta de 19 ani.  

5. Laura Jordan Bambach, President & CCO, Grey UK, co-fondatoare SheSays – o reţea de voluntari faimoasă care lucrează pentru a încuraja cât mai multe femei să activeze în industriile creative. 

6. Stephane Xiberras, President and Chief Creative Officer, BETC Paris, sub mandatul căruia BETC s-a transformat în cea mai mare agenţie de publicitate din Franţa şi una dintre cele mai premiate din lume. 

7. Bart Veenman, CCO Humans.ai, peste 14 ani de experienţă în management şi administrarea afacerilor. 

8. Layal Ammar, VP Hair Care la Procter & Gamble Europa, premiată cu prestigiosul Diversity & Inclusion Inspirational Leader Award in Beauty. 

 

Conferinţa Creativity4Better va atinge subiecte diverse, având 3 secţiuni importante:

  • Creativitate în Comunicare
  • Tehnologie şi Inovaţie
  • Sustenabilitate

Astfel, vor fi abordate teme centrale şi de actualitate precum Storytelling Strategies, The future of Advertising, Metaverse şi Web 3.0, Carbon Footprint şi Diversity and Inclusion.

Expoziţia specială retrospectivă „Great Ads for Good”, care va aduce advertising-ul responsabil mai aproape de public.

IAA, cu sprijinul OMV Petrom, va expune colecţia de 20 de ani „Great Ads for Good”, îngrijită de ACT Responsible, care va reuni unele dintre cele mai creative idei pe care industria de advertising le-a produs, în sprijinul cauzelor nobile, comportamentului responsabil şi dezvoltării sustenabile.

Expoziţia „Great Ads for Good” va fi compusă din patru mari teme de actualitate:

  • Sănătate
  • Educaţie
  • Mediu
  • Drepturile Omului

De asemenea, conferinţa prezintă workshop-uri interactive organizate pentru pasionaţii industriei creative.

Conferinţa va fi precedată, pe 2 noiembrie 2022, de o zi plină de workshop-uri imersive care vor aborda subiecte precum creativitatea în comunicare, metaverse şi NFT, sustenabilitate şi multe altele. Acestea se vor desfăşura în incinta Athenee Palace Hilton din Bucureşti, iar accesul este gratuit pentru toţi cei care au achiziţionat biletul pentru conferinţă.

Networking-ul şi interacţiunea umană autentică

După mai bine de doi ani de schimbări, restricţii şi incertitudini, conştientizăm că interacţiunea umană ne-a lipsit din viaţa de zi cu zi. Tema ediţiei de anul acesta, „Back to the Human Touch in Communication” va aduce în prim plan emoţia şi conexiunea umană, esenţiale pentru comunicare şi transmiterea unor mesaje puternice. Prin urmare, „Creativity4Better” este contextul perfect unde participanţii pot întâlni oameni creativi, cu poveşti neaşteptate, şi profesionişti care să-i inspire.

Mulţumim tuturor partenerilor care fac posibilă Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” 2022, începând cu Ministerul Culturii din România. În plus, suntem recunoscători tuturor partenerilor noştri: Kaufland, Medlife – Presenting Partners, Coca-Cola, Tik Tok, P&G, Google– Gold Partners, Dacia, Ursus Breweries, Philip Morris România, Cărtureşti, OMV Petrom– Partners.

Mulţumim, de asemenea, tuturor partenerilor media şi celor care ne susţin în acest demers de a aduce în faţa publicului, pentru al şaselea an consecutiv, cele mai valoroase surse de inspiraţie.

CITEŞTE ŞI: Revine Conferinţa Globală IAA "Creativity4Better". Matthew Luhn, dr. Seth Dobrin şi John Schoolcraft prezenţi la conferinţă

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus