Asociaţia Dăruieşte Viaţă a lansat o campanie aniversară prin care sărbătoreşte primii 10 ani de activitate. Şi îi are în centru pe cei peste 500.000 de dăruitori de până acum.
ONG-ul Dăruieşte Viaţă, care s-a făcut cunoscut prin construirea primul spital de oncologie pentru copiii cu bani din donaţii, a lansat o campanie aniversară.
Intitulată „Dăruieşte Viaţă – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare“, aceasta este semnată de agenţia Saatchi & Saatchi + The Geeks.
Care este tematica?
Sunt expuse 10 poveşti reale despre 10 proiecte care au schimbat sistemul medical din România.
Acestea sunt comunicate publicului printr-un mix care include TVC, OOH, spoturi radio şi content digital.
Poveştile sunt spuse prin vocile lui Virgil Ianţu, Oana Pellea, Marius Manole, Mona Nicolici, Paula Seling şi Mihai Morar.
Campania, ce are ca simbol o bătaie de inimă, îi celebrează pe cei peste 500.000 de dăruitori şi cele 7.700 de companii care au făcut donaţii şi au contribuit la shimbări în sistemul medical.
Încă de la înfiinţare, Dăruieşte Viaţă s-a bucurat de susţinerea unor persoane publice printre care se numără Tudor Chirilă, Alex Dima şi Paula Herlo.
Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks:
,,Dăruieşte Viaţă e un proiect care strânge atâta energie în jurul său, aşa că ne-am implicat fără să stăm pe gânduri, ca să aducem şi noi energia noastră creativă. Împreună cu prietenul nostru, Alexandru Pomană, am colaborat excelent cu echipa Dăruieşte Viaţă, am cunoscut aceşti oameni extraordinari care schimbă pe bune, în bine, România”
Carmen Uscatu, co-fondatoare Dăruieşte Viaţă:
,,Suntem obişnuiţi să vedem în lumea noastră, a ONG-urilor, campanii care să şocheze, care să te facă, de multe ori, să întorci capul sau să donezi din milă şi vinovăţie. Cred, însă, că nu ar trebui să fie aşa.
Implicarea este un gest de igienă personală - aşa cum este mişcarea fizică, de exemplu. Iar cei care se implică trebuie să fie mândri de ceea ce reuşesc.
Noi suntem tare mândri de cei 500.000 de Dăruitori alături de care am adus schimbări reale în sistemul medical din România, în ultimii 10 ani.
Ce au reuşit cel mai bine cei de la Saatchi & Saatchi + The Geeks a fost să surprindă în această campanie esenţa Dăruitorilor şi a ceea ce înseamnă pentru noi şi apoi să o facă vizibilă într-un mod plin de optimism şi încredere.
Ne-au înţeles şi i-au înţeles pe ei, şi ne-au ajutat să le mulţumim într-un mod autentic, caracteristic Dăruieşte Viaţă”.
Oana Gheorghiu, co-fondatoare Dăruieşte Viaţă:
,,La 10 ani de Dăruieşte Viaţă am ales să-i sărbătorim pe Dăruitori - pe cei care au făcut posibile toate proiectele noastre.
Ideea de la care a plecat campania, de a capta bătăile inimii celor care dau puţin din energia lor pentru ca alte inimi să bată, s-a potrivit perfect cu ceea ce înseamnă Dăruieşte Viaţă. Şi ne-a dat şi o ocazie în plus să ne reconectăm cu cei care ne-au fost alături de-a lungul timpului”.
Andreea Gherda, Copywriter, Saatchi & Saatchi + The Geeks:
,,Campania aniversară de 10 ani de Dăruieşte Viaţă a fost genul de proiect care a venit cu o încărcătură emoţională foarte mare.
Încă de la început am simţit că energia asta are de-a face cu toţi oamenii strânşi în jurul lor. Aceşti oameni, prin prisma lucrurilor pe care le-au făcut posibile, sunt mai mult decât simpli donatori, sunt dăruitori.
Iar de aici, întreaga campanie s-a transformat firesc într-o sărbătoare a Dăruitorilor, cei peste 500.000 care fac posibilă schimbarea”.
Asociaţia a început construcţia spitalului pentru copii în 2019, iar anul acesta ar putea finaliza lucrările, notează G4Media.
Echipa Dăruieşte Viaţă:
Fondatori:
Carmen Uscatu
Oana Gheorghiu
Echipa de comunicare:
Gabriela Vătafu
Mihaela Pintilie
Dionisia Sandu
Echipa Saatchi & Saatchi & The Geeks:
Bogdan Costin – Creative Director
Bogdan Popescu – Art Director
Ştefan Nenciu – Junior Art Director
Andreea Gherda – Copywriter
Irina Ivăneţ – Copywriter
Ştefania Stancu – Account Executive
Emanuela Tudorache – Account Manager
Featuring:
Alexandru Pomană
Narcisa Luft
Saatchi & Saatchi + The Geeks este o agenţie de comunicare integrată full service, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume şi cel mai mare din România. Agenţia are în portofoliu clienţi precum Pepsico, Macromex, Groupeseb (Tefal, Rowenta, Krups), Profi, Provident, Ferrero, Xella (Ytong, Macon).
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii