Companiile Mobexpert şi Euromedia dezvoltă un parteneriat pentru amplasarea de ecrane digitale de mari dimensiuni pe magazinele Mobexpert.
Primele doua proiecte au fost finalizate la începutul lunii martie, cu primul ecran pe colţ din România. Acesta este amplasat pe pereţii exteriori ai magazinului Mobexpert din Baneasa Shopping Center, are 111 metri pătraţi şi poate difuza inclusiv spoturi publicitare 3D, acesta fiind primul astfel de ecran din România, după cum anunţă compania.
Al doilea panou este situat pe acoperişul magazinului Mobexpert Pipera din Şos. Fabrica de Glucoză, în capătul autostrazii A3. Şi in acest caz este vorba de o premieră, fiind primul ecran pe suprafaţă curbă din ţară.
Ionuţ Coldea, Director General Euromedia:
„În martie, am lansat doua ecrane spectaculoase pentru outdoor- ul digital din România. În prezent, avem în protofoliu cele mai performante ecrane digitale iar parteneriatul cu Mobexpert ne-a oferit posibilitatea unor amplasamente extraordinare. Ne dorim să continuam în viitor cu noi proiecte spectaculoase."
Adelina Badea, CEO Mobexpert:
„Magazinele Mobexpert s-au remarcat întotdeauna prin eleganţă şi inovaţie, fiind primele magazine din România care au abordat conceputul de hipermagazin de mobilier şi decoraţiuni interioare. Ne bucurăm ca am putut dezvolta împreuna cu Euromedia un parteneriat puternic pentru amplasarea de ecrane digitale inovatoare pe magazinele noastre. Sperăm sa fie un proiect de succes care sa atragă atât noi clienţi cât şi noi parteneri."
Euromedia a investit, în ultimii trei ani, cu prioritate în screen-uri pentru outdoor digital, având instalată o suprafaţă totală de 523 metri pătraţi. Dezvoltarea va continua cu încă 200 metri pătraţi de ecrane până la finalul acestui an, anunţă compania.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu