Skip to main content

ING România are o nouă agenţie de media, parte din Dentsu România

 
ING România are o nouă agenţie de media, parte din Dentsu România

ING România a selectat agenţia iProspect, parte a grupului de comunicare Dentsu România, pentru operaţiunile de planificare şi buying de media ale grupului financiar. 

Publicitate

Selecţia a fost făcută în urma unui pitch (licitaţie) derulat în urma unei evaluări la nivel internaţional a agenţiilor partenere ale ING, a anunţat compania de comunicare. 

Wenka Booij, Director de marketing şi comunicare la ING România:

„La baza motivelor pentru care am ales iProspect ca partener pentru următorii ani au fost capabilităţile şi viziunea echipei în strategiile dictate de digital şi date, gradul de creativitate şi inovaţie adus, dar şi chimia imediată pe care au avut-o cu oamenii din echipa ING.”

Maria Grachnova, CEO dentsu România:

„ING România este pe un trend puternic de creştere şi avem încredere că această colaborare va interpreta un brand mai puternic, profitând de strategia şi fundamentul global, dar şi de prezenţa puternică din România. Suntem foarte mândri de încrederea acordată de ING agenţiilor dentsu şi iProspect România, două dintre forţele motrice ale grupului nostru.”

Agenţia iProspect, cu o istorie care acoperă peste 20 de ani la nivel mondial, s-a relansat în luna martie 2021 ca o nouă agenţie de media globală.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus