ING anunţă că îşi va recicla panourile publicitare proprii, în contextul în care majoritatea materialelor promoţionale ajung incinerate după doar o utilizare.
Printr-un comunicat de presă, banca precizează că s-a înţeles deja cu compania Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING în produse ce pot fi utilizate „pentru mai mult timp”, în mod „creativ”.
Doar 1,3% din toate produsele care ar putea fi reciclate din România, ajung şi reutilizate
Conform unui studiu Eurostat, în 2020, România se afla la coada clasamentului în privinţa ratei circulare de reutilizare a materialelor, reutilizând doar 1.3% din totalul produselor care ar fi putut fi reutilizate, aminteşte ING.
Mai mult, instituţia bancară se numără printre companiile care îşi transformă materialele publicitare în produse promoţionale, prin colaborarea cu această unitate protejată, dedicată angajării şi integrării persoanelor cu dizabilităţi.
Potrivit Remesh, o unitatea Protejată Autorizată (UPA) este o entitatea de drept public sau privat cu gestiune proprie, în cadrul căreia sunt angajate minimum 3 persoane cu dizabilităţi, în incinta căreia persoanele cu dizabilităţi angajate reprezintă cel puţin 30% din numărul total al angajaţilor, iar timpul de lucru cumulat al persoanelor cu dizabilităţi angajate reprezintă cel puţin 50% din totalul timpului de lucru al tuturor angajaţilor.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
Exact ca Stand Zero sau Umor Zero sau Cunoscutii Zero, evident daca are vedete de la Pro, oamenii ii sanctioneaza, dezastru.