Festivalul internaţional de digital IAB MIXX Awards a lansat înscrierile pentru ediţia cu numărul 12 a festivalului care este o rampă de lansare pentru campaniile româneşti care pot câştiga premii la MIXX Awards Europe.
Perioada de înscriere pentru cea de-a XII-a ediţie este stabilită între 18 octombrie şi 6 noiembrie (detalii. AICI). Evenimentul este realizat în parteneriat cu Stup, un proiect Banca Transilvania.
Doina Radicof, Partnerships Director IAB MIXX Awards 2023:
„IAB MIXX Awards România continuă tradiţia de a descoperi şi recunoaşte performanţele industriei de comunicare digitală din România, promovând cele mai bune practici şi idei inovatoare. Credem că această provocare ridică standardele şi acest lucru se vede în rezultatele pe care agenţiile din România le au la festivalul internaţional.”
Alexa Constantinescu, Communications Director IAB MIXX Awards 2023
„Anul acesta, suntem încântaţi să anunţăm parteneriatul cu BT STUP, o colaborare care promite să aducă o nouă dimensiune evenimentului. Mai mult decât atât, festivalul se extinde cu trei noi categorii de premii: Sustainability Campaign, Ecommerce şi In-Gaming - reflectând tendinţele şi evoluţiile din industria digitală.”
Agenţiile din România, cele mai multe premii la IAB MIXX EUROPE 2023
Conceptul de anul acesta este despre comunitatea oamenilor din MarCom pe care chiar dacă ceilalţi nu o înţeleg (mame, prieteni, mătuşi etc.), IAB MIXX ştie tot ce se întâmplă în interiorul ei. La fel ca în 2022, campania de promovare a IAB MIXX Awards este realizată de agenţia câştigătoare a competiţiei naţionale din anul precedent, în acest caz, v8.
La nivel european, v8 a primit 4 distincţii: 1 Gold, 2 Silver şi 1 Bronze. De altfel, cu 11 premii în total, România a fost cea mai premiată ţară la festivalul ce a avut loc la Madrid, în Mai 2023.
Adina Stănescu, Director de Creaţie v8:
„Suntem recunoscători pentru faptul că cele 4 golduri şi premiul de Best MIXX Award 2022 s-au transformat în 4 premii internaţionale la IAB MIXX Europe.
Acum suntem siguri că abordarea noastră de a face în primul rând entertainment pentru oameni funcţionează şi simţim acest trend şi la nivel de industrie.
Provocarea organizatorilor de a da tonul campaniei de comunicare a festivalului din acest an ne-a bucurat.
Conceptul pune într-o lumină amuzantă şi entertaining fiecare job din industria de MarCom, neînţeles pe deplin de prieteni, părinţi, mătuşi sau veri. Este, în acelaşi timp, o invitaţie deschisă pentru publicitari, marketeri şi oameni de media să se alăture bulei care îi înţelege şi premiază pentru ceea ce fac.”
Juriu format din profesionişti cu experienţă internaţională
Un juriu format din peste 70 de experţi şi specialişti din România, dar şi din alte ţări au misiunea de a evalua proiectele înscrise.
Cele mai bune dintre acestea vor avea şansa de a reprezenta România pe scena europeană la IAB MIXX Europe. În cele 11 ediţii precedente, peste 700 de campanii au fost înscrise.
Festivalul IAB MIXX Awards România 2023 are următorii parteneri:
Sponsor principal: YOXO;
Sponsori: Teads, RTB House;
Parteneri media: VOYO, G4media, IQads, Wall-Street, Paginademedia.ro;
Parteneri logistici: BT STUP, Therefour - Brand Strategists, DEV51, Absolut Vodka, Bilet.ro.
Echipa de organizare a IAB MIXX Awards 2023:
Alexa Constantinescu, Communications Director
Doina Radicof, Partnerships Director
Gabriel Patru, Presedinte IAB Romania
Mihai Neacsu, Communications Executive
Madalina Giubalca, Communications Executive
Alexandra Neagu, Social Media Manager
Andreea Furtuna, Graphic Design
Antonia Cordos, Communications Executive
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro