Skip to main content

Înscrieri în competiţia Internetics 2022. Din juriu face parte şi un român care lucrează la TikTok

 
Înscrieri în competiţia Internetics 2022. Din juriu face parte şi un român care lucrează la TikTok

PARTENERIAT. Câte lucrări sunt înscrise la festivalul Internetics? Anul acesta, la ediţia cu numărul 22, sunt peste 200 de lucrări ce urmează să fie evaluate în două runde de jurizare. Mai exact, 209.

Publicitate

Proiectele nominalizate vor fi anunţate pe 14 noiembrie, iar câştigătorii pe 17 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2022, care se va întoarce anul acesta în offline. 

Competiţia Internetics 2022 reuneşte în acest an, 37 de agenţii şi companii participante, pentru 75 de branduri.

Categoriile şi numărul de înscriei:

Digital Strategies – cu 79 de lucrări

 Digital Campaigns – cu 63 de înregistrări în concurs

 Digital Platforms – cu 58 de înscrieri.

Secţiunile cu cele mai multe înscrieri din competiţie sunt: ONLINE BRANDED CONTENT – 29 lucrări de evaluat, INFLUENCER MARKETING şi DIGITAL BRAND EXPERIENCE – fiecare cu câte 19 proiecte şi SOCIAL MEDIA SPECIAL MECHANICS – cu 18 proiecte.

În categoria nou introdusă – Internetics Digital for Good, dedicată brandurilor din toate industriile care s-au implicat în probleme sociale în ultimii doi ani – au fost înregistrate 9 înscrieri.

Brandurile participante sunt:

  • VICE 
  • Mastercard & OTP Bank 
  • Nemira 
  • Ferrero România 
  • ING Bank 
  • PepsiCo 
  • OLX Group 
  • Carrefour România 
  • Orange

Lista agenţiilor cu lucrări în competiţie:

Artic

  • Cheil
  • Centrade
  • CIRCLES COLAB
  • Cohn & Jansen Creative Network
  • Colorbitor & Glitch Shop
  • DDB România
  • Friends\TBWA
  • Golin România
  • GRF+
  • Griffin
  • Heist Industries
  • Jam Session Agency
  • Kooperativa 2.0
  • KUBIS
  • L2 AGENCY
  • Leo Burnett
  • est.now
  • MAINSTAGE The Agency
  • Mercury360
  • Most Wanted Ideas
  • MPR Agency
  • MRM
  • MSL The Practice
  • pastel
  • Propaganda
  • Publicis România
  • RUSU+BORŢUN
  • Samsung România
  • Saatchi & Saatchi + The Geeks
  • Sector7
  • Tazz
  • THE NEW
  • Tribal Worldwide
  • v8
  • VMLY&R România
  • Webstyler Quickdata
  • Zenith

Proiectele înscrise în categoria Internetics Digital for Good vor fi evaluate de un juriu dedicat, format din:

  • Ana Murray, Director, Ashoka România 
  • Anca Ungureanu, Identity & Communication Director, UniCredit Bank 
  • Bogdan Ţurcanu, Head of Marketing, PRO TV 
  • Cristina Hanganu, Director of Communication & CSR, Lidl România 
  • Dana Pascu, Independent Strategy Consultant 
  • Nicoleta Mihăilescu, Freelance Brand Management consultant

Pe lângă juriul Internetics Digital for Good, în 2022, procesul de jurizare implică şi 3 grupe de juraţi pentru fiecare dintre cele trei categorii principale ale competiţiei – Digital Platforms, Digital Strategies şi Digital Campaigns. Cele trei grupe de juraţi sunt formate din peste 80 de specialişti în marketing, comunicare online, experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România.

  • Juriul dedicat categoriei Digital Platforms este alcătuit din:

Adriana Muscalu, Exact Business Solutions | Alex Victoriu, TikTok | Alexandra Chirica, AkzoNobel/ Fabryo Corporation | Alina Crangă, Kandia-Dulce | Alina Neagu, MedLife Group | Ana Vişian, BestJobs | Andrei Lăscuţ, The Temple | Carmen Popa-Nemoiu, Revolut România |Ciprian Postelnicu, Telekom România | Cosmina Frîncu, BRD | Cosmina Ţapliuc, McDonald’s România | Cristian Manafu, Evensys | Cristina Avram, Avon România | Dan Zloteanu, MRI / The Network | Daniela Ghimpeţeanu, PlayStation / Balkans | Georgiana Pană, Answear România | Ionuţ Stanimir, BCR | Mădălina Mitru, Amcor | Raluca Frumuşelu, The Cola-Cola Company | Răzvan Acsente, Tazz | Răzvan Giurca, OMV Petrom | Silviu Buidan, Kaufland România | Simona Corabu, HEINEKEN România | Vica Schipor-Doroftei, Bitdefender | Victor Teioşanu, Glovo.

  • Juriul dedicat categoriei Digital Strategies este alcătuit din:

Adrian Călăraşu, Tuborg România | Alexandru Oancea, VEKA România | Anda Lazăr, UniCredit Bank | Andra Voicu, Philip Morris | Andreea Bogdan, Mondelēz | Anne-Marie Ionescu, Magic FM & Rock FM | Costin Radu, Independent Strategy Consultant | Cristina Miclea, Lactalis România – Dairy Division | Dan Petre, D&D Research | Diana Sorega, Dell Technologies | Diana Tănase, Mastercard România | Elena Frâncu, Auchan | Eleodor Ghenoiu, Enel România | Greta Redeleanu, Regina Maria | Irina Pocovnicu, Aurachain | Laura Barbu, theCONSULTANTS | Mădălina Cazamir, Help Net & Farmexim | Mădălina Pangrate, Google România | Mădălina Stănculescu, Flip.ro | Manuela Bucur, Rompetrol | Matei Psatta, Blindspot | Mihai Bonca, Brand Architects | Mihai Tănase, Renault & Dacia România | Raluca Alexandrescu, MEGA IMAGE | Raluca Duţă, L’Oréal România | Sorina Diaconu, Stickr | Valentina Vesler, Valvis Holding | Vlastimir Vukadinovic, Superbet.

  • Juriul dedicat categoriei Digital Campaigns este alcătuit din:

Adrian Păsărică, Orkla Foods România | Alex Dona, Marketing Mindset/ Desprevin Media | Anca Roman, FrieslandCampina România | Andreea Magraon, Bolt | Aneta Pleşa, Google România | Camelia Petrescu, Unlock Market Research | Claudia Tocilă, Vola.ro | Claudiu Degan, BAT Germany | Crina Chiru, Orange România | Dana Ştefan, ING România | Diana Cireap, Reckitt Benckiser România | Diana Pasoi, Kinder Group | Diana Stan, ENGIE România | Elena-Mădălina Şerban, 500 Oaks | Gabriela Luca, Carrefour | Gina Zgubea, KFC, Pizza Hut & Taco Bell | Ioana Mârzac Sigarteu, Samsung Electronics România | Irina Urechean, Unilever South Central Europe | Laura Mihăilă Andrei, Raiffeisen Bank | Luarenţiu Ion, PepsiCo România | Monica Dudău, Storia.ro & OLX Imobiliare | Nicoleta Gruia, spotmedia.ro & Arca Jurnaliştilor | Oana Lupoaie, Sense8 Digital Technology | Patricia Zegreanu, ŠKODA | Roxana Marinescu, Medicover România | Victor Bădescu, NielsenIQ | Victor Popa, Ursus Breweries

Jurizarea proiectelor înscrise se desfăşoară în două runde online

Primă rundă de evaluare individuală a proiectelor, care stabileşte nominalizaţii Internetics 2022

A doua rundă în care juraţii fiecărei categorii se vor reuni pentru a stabili trofeele pentru fiecare secţiune

Anul acesta, campania de comunicare Internetics îşi propune să lanseze un call to action către branduri şi agenţiile de publicitate sub mesajul Do Good Through Digital. Internetics crede în puterea brandurilor de a se implica într-un mod sustenabil şi cu impact real în problemele sociale ale comunităţii şi de a-şi utiliza platformele de marketing digital şi tehnologiile de care dispun sau pe care le pot dezvolta pentru a aduce o contribuţie în societate.

Pentru a transmite mesajul, Internetics utilizează în campanie imagini generate prin inteligenţa artificială de către platforma MidJourney, cu focus pe trei teme mari – mediu, sănătate şi educaţie:

 Am visat cum poate fi o Românie mai bună. Apoi am scris şi-am trimis visele inteligenţei artificiale Midjourney care le-a pictat în imagini. Astfel, prin digital aspiraţiile sunt mai aproape de a deveni aievea.

Internetics este un proiect THE INSTITUTE.

Partener principal: UniCredit Bank

Parteneri: Absolut, Coca Cola, Answear.ro, Kozel, Globalworth, YouTube, Black Rhino Radio

Parteneri media strategici: YOOH, Euromedia, B365

Parteneri media: Biz, IQads, Smark, Paginademedia.ro, spotmedia.ro

Parteneri tradiţionali: Gavrilă&Asociaţii, Netvibes, mediaTRUST

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de marketing digital, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute iniţiază şi organizează evenimente culturale de 25 de ani, timp în care a construit o comunitate ce reuneşte întreprinzători, profesionişti şi publicul industriilor creative şi culturale din România. Prin ceea ce face, The Institute şi-a propus să contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în ţară, creşterea şi diversificarea audienţei atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agenţiilor şi manufacturilor, promovarea întreprinzătorilor şi profesioniştilor creativi pe plan naţional şi internaţional. 

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus