Grupul MSL, parte a Publicis Groupe, prezent în România prin The Practice, lansează o nouă agenţie în ţara noastră, MSL Consultants, specializată în servicii de Corporate Reputation, Executive Positioning, Issue & Crisis Management şi Public Affairs.
MSL Consultants este specializată pe protejarea reputaţiei companiilor şi pe consolidarea relaţiile cu angajaţii, investitorii, liderii de opinie publici şi guvernamentali, dar şi cu clienţii, spun reprezentanţii agenţiei.
MSL Consultants va activa sub umbrela MSL România, dar independent de MSL The Practice, care se va axa în continuare pe servicii de PR şi comunicare full-service.
Noua agenţie va fi condusă de Andreea Logigan, care, anterior, a fost în fruntea departamentului Corporate al MSL The Practice. Logigan are peste 15 ani de experienţă în comunicare.
“Clienţii caută parteneri de comunicare care demonstrează o înţelegere în detaliu a industriei lor şi care stăpânesc foarte bine anumite arii de competenţă. Pentru a putea răspunde acestei aşteptări este necesară o conectare permanentă la tot ce apare nou şi se dezbate nu doar la nivel local, ci şi la nivel global.
Lucrăm deja la primele campanii pentru clienţi şi am toată încrederea că vom construi încă un brand puternic de consultanţă sub umbrela MSL”, spune Andreea Logigan.
Acesta este primul dintr-o serie de business-uri de comunicare, pe care grupul MSL intenţionează să le dezvolte în acest an.
Oana Bulexa, CEO MSL Group România, declară:
„Cu MSL Consultants dăm startul unei noi direcţii de dezvoltare, cea a unor sub-branduri MSL care oferă clienţilor servicii hiper specializate.
Vom continua extinderea şi în următoarele luni, astfel încât la finalul acestui an să operăm patru sub-branduri MSL active: MSL The Practice, MSL Consultants şi încă două noi, specializate în Employer Branding & Employee Engagement, respectiv în ESG & Social Impact.”
“România este o ţară prioritară pentru noi, unde operăm deja cu brandul numărul 1 în preferinţele clienţilor, MSL The Practice. Lansarea MSL Consultants şi a următoarelor două sub-branduri MSL ne permite să oferim companiilor un spectru complet de servicii de consultanţă la cel mai înalt nivel”, a declarat Sebastian Stępak - CEO, Central and Eastern Europe, MSL.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro