Schimbare la nivel internaţional. Agenţia de media Mindshare, parte a GroupM şi WPP, anunţă trecerea la o nouă identitate vizuală, „ce susţine mai clar şi mai dinamic noua sa poziţionare - Good Growth”.
Noul logo separă cele două cuvinte – „Mind” şi „Share” – şi foloseşte un font nou şi o paletă de culori împrospătată.
Una dintre noutăţi este construirea unui logo-frame, care schimbă cuvântul „Mindshare” într-un element ce poate fi suprapus pe conţinut foto sau video.
Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România
„În viaţa fiecărei companii este nevoie, din când în când, de o reîmprospătare a imaginii, dar această schimbare merge mai departe de atât şi îşi doreşte să facă şi mai clară poziţionarea Mindshare în teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindcă ne ajutăm clienţii să ajungă la „minţile” oamenilor, dar şi despre a împărtăşi (to share) şi a face lucruri bune – cu şi pentru clienţii noştri, pentru colegii noştri şi pentru societate.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu