Skip to main content

Mutare la vârful agenţiei de media din McCann: Victor Croitoru, noul Managing Director. Mihai Trandafir, promovat pe un brand internaţional. Pe ce poziţie?

 
Mutare la vârful agenţiei de media din McCann: Victor Croitoru, noul Managing Director. Mihai Trandafir, promovat pe un brand internaţional. Pe ce poziţie?

Mutări importante care implică branduri mari din grupurile de agenţii media internaţionale. Mihai Trandafir, cel care a condus 20 de ani UM - agenţia de media din grupul McCann, a fost promovat. Pe poziţia lui a fost numit Victor Croitoru.

Publicitate

Detalii, în continuare.

Mihai Trandafir, Managing Director al UM România în ultimele două decenii a fost numit CEO al IPG Mediabrands România (poziţie care nu exista până acum). IPG Mediabrands este o divizie care ţine de grupul internaţional IPG - Interpublic (care are în portofoliu branduri de comunicare în toată lumea - de la McCann, la Initiative, Golin, FCB, MRM şi multe altele).

Ce înseamnă asta?

Din noua sa poziţie, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor reţelei IPG Mediabrands in România – UM, Initiative şi Kinesso (aceasta din urmă nu este încă prezentă în România).

El va avea în vedere optimizarea operaţiunilor, creşterea sinergiilor între agenţii şi identificarea de noi oportunităţi de piaţă pentru a contribui la dezvoltarea business-ului clienţilor, anunţă compania din România.

Mihai Trandafir va raporta direct către Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE.

Mihai Trandafir:

„Dorim să facem disponibile clienţilor noştri din România, în mod sistematic, rezultatele transformării accelerate pe care o vedem la nivel global în IPG Mediabrands.

De la soluţii de marketing şi tehnologie de ultima generaţie, la procese de lucru avansate, cu integrare responsabilă de AI. Agenţiile de publicitate nu au fost niciodată mai dinamice, şi mă bucur să reprezentăm nişte branduri atât de ambiţioase”.

Scurtă carte de vizită Mihai Trandafir:

Are o experienţă de peste 26 de ani în cadrul UM – din care mai bine de 20 ca Managing Director. Sub conducerea sa, UM România a devenit una dintre cele mai apreciate agenţii locale, cu un portofoliu consistent de clienţi şi premii precum „Media Agency of the Year” la Festival of Media Global (2016), Eurobest (2015), Golden Drum (2023 & 2024), alaturi de 34 de trofee Cannes Lions, Global Grand Effie şi alte peste 80 de premii Effie.

Dintre clienţii UM: companii locale precum Kaufland, KFC, Dedeman, Betano, Fiterman Pharma, Kandia-Dulce, dar şi clienţii globali, ca Dyson, Mattel, General Mills, Emirates, Levi Strauss & Co, Mattel.

Victor Croitoru, noul Managing Director al UM România

Conducerea diviziei de media din McCann a fost preluată tot de un "veteran" din grup. Este vorba de Victor Croitoru, care a fost Strategy & New Business Director.

Cu o activitate de peste 20 de ani în cadrul UM, Victor a contribuit activ la dezvoltarea agenţiei, ocupând inclusiv rolul de Regional Strategy and New Business Director pentru IPG Mediabrands CEE.

În noul rol, va continua să colaboreze cu echipa regională CEE pe proiecte de dezvoltare strategică şi iniţiative de business.

Victor Croitoru:

„Ne aflăm în plină transformare a modului în care brandurile se conectează cu noile generaţii, iar Inteligenţă Artificială este catalizatorul acestui proces, şi face parte integrantă din ecosistemul de comunicare al brandurilor.

Noile capabilităţi ale reţelei UM ne fac încrezători în misiunea noastră de a demonstra clienţilor noştri că suntem gata să integrăm toate instrumentele de analiză şi pe cele creative în proiecte noi, provocatoare, bazate pe insight-uri actuale şi reale de consumatori.

Sunt bucuros că din noua poziţie pot să aduc o perspectivă mai largă în piaţă locală, înţelegând deja oportunităţile din regiune, prin activarea mai multor resurse şi talente interne.”

Şefa IPG Mediabrands pe Europa Centrală şi de Est vorbeşte de "un nou capitol în România".

Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE:

„Aceste numiri marchează începutul unui nou capitol pentru IPG Mediabrands în România. Ne bazăm pe vasta experienţă şi leadershipul dovedit al lui Mihai şi Victor pentru a duce organizaţia la următorul nivel.

Expertiza lor, rezultatele deja demonstrate şi viziunea strategică sunt esenţiale pentru consolidarea poziţiei noastre pe piaţă, atât la nivel local, cât şi regional.”

Ce curpinde IPG Mediabrands?

IPG Mediabrands este divizia de media şi soluţii de marketing a Interpublic Group (NYSE: IPG), gestionând peste 47 de miliarde de dolari în investiţii media la nivel global.

Cu o reţea formată din agenţiile UM, Initiative, Mediahub şi unităţi specializate precum MAGNA, KINESSO şi Mediabrands Content Studio, IPG Mediabrands oferă soluţii integrate pentru unele dintre cele mai importante branduri din lume.

Compania are peste 18.000 de angajaţi în peste 130 de ţări.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus