Skip to main content

Oameni noi în managementul GMP PR. Răzvan Mătăşel şi Corina Toma se alătură agenţiei

 
Oameni noi în managementul GMP PR. Răzvan Mătăşel şi Corina Toma se alătură agenţiei

În prag de rebranding, agenţia GMP PR aduce oameni noi în echipa de management cu doi oameni noi. 

Publicitate

Este vorba despre Răzvan Mătăşel, unul dintre cei mai experimentaţi oameni de stretegie din publicitate, cu experienţă la Leo Burnett, dar care a mers şi pe calea antreprenoriatului, şi despre Corina Toma, cu peste 18 ani de experienţă, în agenţie dar şi la client. 

Răzvan Mătăşel se alătură GMP PR din poziţia de Strategy & Growth Director, având ca obiectiv creşterea competenţei strategice în toate serviciile de comunicare ale agenţiei - şi va coordona dezvoltarea ei în noi zone de business şi expertize.

Cu un portofoliu de peste 35 de premii de eficienţă în comunicare (Effie, EuroEffie, APG Creative Awards), Răzvan are o experienţă de peste 25 de ani de strategie în comunicare, pentru proiecte naţionale, dar şi regionale, precum şi peste 20 de ani de predare de strategie în comunicare.

Răzvan Mătăşel, Strategy & Growth Director la GMP PR:

„Cred în puterea ideii şi că aceasta este mai presus decât gândirea specifică unui anumit mediu. Am venit la GMP PR cu această viziune centrată pe idee, ca să pun umărul la un proiect extrem de interesant care va da un suflu nou în industrie.

Împreună cu super echipa pe care am găsit-o aici vom duce la un alt nivel agenţia şi vom consolida produsul său strategic. Vom construi din GMP PR un vector de excelenţă şi pasiune şi un centru de educaţie în comunicare”

Corina Toma va coordona zona de Campanii de comunicare integrate, venind cu peste 18 ani de experienţă locală şi internaţională, acumulată în agenţii de publicitate, dar şi în companii, din poziţia de client.

Corina are expertiză în campanii integrate, antreprenoriat şi project management, şi aduce o bogată experienţă multiculturală - de la coordonarea globală a brandului Marlboro, ca parte din echipa Leo Burnett Elveţia şi până la poziţia de director digital interim în Japonia, în cadrul Beacon Communications.

„Asistăm cu toţii la nevoia industriei de a se reîntoarce la creativitate, la magie, la a gândi ideile în strânsă conexiune cu omul din spatele consumatorului – ca urmare a unei schimbări majore de mindset, lifestyle şi mai ales a nevoii brandurilor de a se diferenţia cât mai mult.

În acest context, GMP PR, cu un ADN puternic în zona de creativitate la nivel de grup, îşi asumă o schimbare care vine intrinsec şi natural. O agenţie cu o fundaţie puternică este cu siguranţă una din care toţi vrem să facem parte şi sunt recunoscătoare că pornim la drum împreună”, spune Corina Toma, Head of Campaigns la GMP PR.

 Ioana Mănoiu, General Manager GMP PR

„Agenţia a crescut mult în ultimii ani, ne-am diversificat serviciile, am explorat zone noi de business. Nevoile clienţilor noştri au devenit din ce în ce mai complexe şi este jobul nostru să ţinem pasul cu ele.

Mă bucur să anunţ că am extins echipa de management cu profesionişti extrem de experimentaţi şi valoroşi, care vor contribui la dezvoltarea agenţiei în domenii noi. Şi este doar începutul”

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus