Schimbare la GMP PR la 18 ani de la lansarea agenţiei. Noua identitate de brand a agenţiei conduse de Ioana Mănoiu este GMP&U, an Idea Company. De e acest rebranding?
Odată cu noul nume, agenţia anunţă că îşi diversifică serviciile oferit clienţilor, cu cinci noi departamente specializate. Detalii, în continuare.
De notat înainte că, în urmă cu o săptămână, în echipă au intrat două nume importante ale pieţei de publicitate. Răzvan Mătăşel, unul dintre cei mai experimentaţi oameni de strategie (cu zeci de premii în palmares, cu ani buni la Leo Burnett, dar şi ca antreprenor) a venit ca Strategy & Growth Director.
Totodată, Corina Toma, cu 18 ani de experienţă locală dar şi în afară (a lucrat la Leo Burnett Elveţia, dar şi la o agenţie din Japonia) coordonează zona de campanii integrate, ca Head of Campaigns.
Oameni noi în managementul GMP PR. Răzvan Mătăşel şi Corina Toma se alătură agenţiei
"Decizia vine în urma unui amplu proces de rebranding, care a durat opt luni şi a avut la bază concluziile unui studiu care s-a adresat întregii industrii de comunicare din România", explică oficialii agenţiei.
De ce GMP & U?
"Numele GMP & U vorbeşte despre faptul că magia industriei vine de la oamenii ei şi lucrurile mari nu le putem face decât împreună. Astfel, U poate căpăta diverse forme, în funcţie de partenerii cu care interacţionează agenţia, de la clienţi, colegi, angajaţi, consumatori, influenceri, presă sau furnizori."
"Noul brand aduce ca element de noutate în piaţă o filosofie care promovează co-creaţia şi vine să reinventeze vechea dinamică agenţie-client. Propune în premieră un nou mod de colaborare, în scopul relevanţei şi eficienţei, în care oamenii din agenţie vor face în mod constant „work from client”."
Noua entitate anunţă şi GMP Academy, "un proiect educaţional adresat atât celor la început de drum, cât şi profesioniştilor din industrie."
Ioana Mănoiu, General Manager GMP&U:
"Nevoile clientilor noştri s-au schimbat, ritmul este altul, aşteptările colegilor noştri sunt altele faţă de acum câţiva ani. Ne-am conectat la aceste schimbări şi ne-am transformat, pentru a fi un partener relevant al zilelor noastre.
Vom fi a „non-binary agency”, cu soluţii fluide şi implementare specializată. Ne vom numi GMP & U, fiindcă suntem aici împreună”
Cinci noi departamente în agenţie
GMP & U are 50 de angajaţi şi, spun oficialii companiei, va avea cinci departamente specializate, care să completeze componenta strategică şi creativă:
1. Consultanţă şi PR
2. Campanii integrate
3. Employer Branding
4. Digital & Social Media
5. Evenimente
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu